28 May, 2006

drama ooo drama part III

satu lagik perigtan.. sape tak paham apsal dah part III pandai pandai laa baca prequel yer.. ok ok.. si pagi tuh dgn penat tak ilang lagik sebab keja sia sia semalam (takde laa sia sia sgt sebab bole training amik bapak mertua gua lepas nih... hehehehe.. belaja bawak keta balik lepas 6 bulan tak sentuh stereng.. bole tahan laa gayat jugak.. tapi lepas training dekat 5-6 jam secara tak sengaja semalam.. dah pick up jugak laa....) ok ok.. pastuh gua dan org rumah pun begerak ker bicester.. sepatutnyer destinasi ke-2 dlm plan.. jadik ikut schedule jugak laa walaupun yg 1st tuh cam dah gagal ajer... gerak gerak dgn bantuan gps (org rumah gua) dan set arahan yg lagik pendek tapi lagik tepat dari bicester outlet village maka sampai laa kitaorg ke tempat itu.....

akhirnyer dpt jugak laa gua membubuh gamba destinasi sebab bebanding semalam.. hari nih kitaorg bejaya sampai ke tempat yg dituju.. kakkakakaka.. gua rase pastinyer ade informasi begambar kat sini dan sini.. cumer hari nih ujan plak sepanjang hari jadik tak berapa best jugak la sebab tempat nih tebuka takde bumbung.. jadik kalo air ujan turun kena laa kat kepla.. kakakakak.. aperkah tempat ini yer.. mungkin ade yg tanyer begituh... tempat ni ade laa tempat barangan kilang utk jenama jenama ternama dunia.. utk informasi jgn luper check sini.. jenama jenama die mmg ternama.. so sebenanyer gua dan org rumah nak tgk ajer laa bukan nak beli barang pun... bukan aper.. tak mampu.. kekeekkeke.. dah harga kilang pun tak mampu.. dlm erti kata lain kalo dah 70% pun tak mampu beli jugak.. serius.. camtuh laa mahalnyer...

tapi tak lama kat sini.. sebab pegi tempat jualan kilang pun window shopping ajer.. so seda tak seda dlm tghari camtuh dah settle dah.. rase boring dan cam sebu sebab ujan semua menyebabkan hari tak berapa gumbira.. kesian gua tgk org rumah gua.. dah laa ini hari hari terakhir die nak poya-poya kat luar.. itu pun tak dpt jugak.. bayangkan laa nanti duduk baring kat umah gua yg sekangkang kera.. (tak caya tanyer min).. lagik laa serabut kepla die nanti.. sedih jugak.. tapi semalam kitaorg ade buat plan.. kalo dpt keja time bole laa kitaorg carik ikea tempat lain plak.. iaitu ikea wembley... sebab mase byk giler maka kitaorg dgn map besa dan jalan yg kitaorg pike sendiri tanpa mengikut arahan ikea punyer map yg cam salah programming tuh (programmer die malaysia kot.. kakakka).. kitaorg pun sepakat utk gerak buat bodo dan harap harap betul laa kepla kitaorg nih.....

dan hasilnyer... jeng jeng jeng.. kakakak.. bejaya sampai dan lihat laa betapa cerianyer org rumah gua kerana kitaorg sampai hajat utk menyiapkan barang barang baby tersayang yg akan lahir dalam sebulan lagik.. hehehehehe.... gua sedar.. org rumah gua nih keja kuat kuat utk anak tesayang.. tak lahir lagi tapi kasih sayang tuh tak bebelah bahagi.. bayangkan laa kalo dah lahir.. ish ish ish.. syahdu syahdu.. dapat laa segala yg kemahuan.. belakang ikea nih stadium wembley baru.. tapi tak siap lagik.. kalo kamera bole super zoom bole bubuh... tapi ini ajer laa yg mampu.. yg pastinyer selepas buang mase semalam dpt redeem balik rase berbunga jugak laa.. nak buat camner tempat gua duduk nih agak kg.. mmg takde ikea.. mungkin gua luper citer tapi kitaorg sebok nak pegi bukan aper.. diorg sale setengah harga besar besaran.. jadik ini laa time tebaik nak pegi beli brang sbb dalam keadaan kitaorg yg miskin nih time time camnih laa nak nampak kaya.. ikea nih kat sini cam kedai perabot ah cong.. jadik bayangkan laa biler kedai perabot ah cong sale.. kat malaysia ajer org rase cam mahal.. kat sini punyer laa mura bebanding kedai kedai lain.. tak tipu geng.. kat malaysia ajer kot lain skit.. jadik dgn penat lelah pegi 2 tempat hari nih.. senyum panjang sampai ke telinga jugak laaa...nanti kejap mmg sampai pun.. kekekekekkek...... korang igt dah abis... blum lagik.. tak caya tunggu jap.... heheheh

2 Comments:

Blogger princessGarnet said...

eleehh mak-ayah dia yang lebih sebenanya ni hehehehehe tp nak buat camne kan,kalu mindset tu dah ikea.habitat kita tak mampu bby =D(senyum ke telingA tak ilang lg)

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

muahahahhahahah....giler kaki jalan baby korang nanti...blom lahir lagik dah aja belajan....mane kuah kalau tak tumpah ke nasi .....kekekekekek

6:16 PM  

Post a Comment

<< Home