19 May, 2006

botak yg start.. akakak

pepagi gua bangun tido seperti kawan gua yg sorang nih... gua dpt plak emel yg tak semena mena... jadik utk menyambut cabaran kawan gua yg penat lelah buat team set up league pastuh siap amik gamba crop lagik.. gua takkan mensia siakan peluang tuh.... sekarang gua mempersembahkan pasukan pilihan gua.. harus diigt kepada pembaca lain player die limited kepada yg main premier league ajer.. kalo ikut hati gua bukan ini skuad impian gua.. tapi aper kan daya.. pertaruran bukan semuanyer bole langgar.. heeheheheh....



gua pun tatau apsal takde ulasan atau faktor pemilihan kat tempat botak.. die bubuh team ajer.. pastuh die main 3-4-3 plak tuh.. ish ish.. itu formation yg agak gua gemor sbb byk striker ... tapi dah default diorg kasik 4 defender, 4 midfield ngan 3 striker gua yg lebih gemor main 3-5-2 atau 5-3-2 tepakse ikut peraturan lagik.. ish ish.. dah laa ade budget, siott ajer.. tapi bagus jugak kalo tidak gua belanja tak luper dunia.. utk position tak byk pilihan sebab bagi gua kalo nak kire gua bubuh buffon... heheheh... tapi sebab nih EPL .. gua pike baik gua amik org yg pasti akan diturunkan.. gua amik laa cech keeper chelsea sbb aper hal pun die 1st keeper negara die.. hehehe.. jadik bebuta ajer die pasti akan dpt point sbb main (igt beb ini fantasy football.. kalo tak diturunkan takde gunanyer.. tak byk point...)

yg gua perasan mase pilih player.. defender mura giler sial.. tak mcm midfield ngan forward.. kagum plak gua.. ntah gilo aper ntah.. tapi sebab gua nak saving nak kasik midfield power gua kena sucker skit.. jadik gua amik ivory coast dan arsenal punyer player duduk kanan satu lagik arsenal duduk kiri.. hehehee.. walaupun time champion league bocor kat tepi tapi gua rase 2-2 bole pakai sbb bole turun naik turun naik.. hehehehe.. tuh semua point tuh bang.. (igt lagik sekali fantasy football)... musti korang nak tau sape sebenanyer kalo dream team gua.. ehehhe.. kat kiri gua bubuh abg carlos dan sebelah kanan gua bubuh thuram bai.. kat tgh seperti biaser gua letak pilihan nak save duit jugak iaitu gallas dan carvalho... hehehe.. nesta takde bai.. kalo tidak nesta ngan lucio bai... apsal tak bubuh england punyer player.. gua tak sure sape dpt main sebenanyer.. sbb ade 2 slot.. tapi ade 3 org berebut.. malas nak pike....

kat tgh gua rase tok sah cite laa.. ini antara yg tebaik bole dpt.. mungkin kalo ade duit bole tuka gilberto ngan ballack ataupun lampard ataupun (bubuh nama footballer gempak kat sini)... tapi sekali lagik EPL sial.. nak buat camner... kalo tidak ku bubuh zidane, emerson, nedved atau yg sewaktu dgnnyer... gerrard ade laa kapten gua sebab die punyer skill utk menang game sorang diri.. kakakaaka.. tapi sayangnyer kat team negara die tak cukup kacak.. cam biaser polisi england.. sape popular dan kacak jadik kapitan.. kakakakka kalo gua bole pepilih mungkin gua sub robben j.cole ngan ronaldinho ajer kot.. gua lagik suker guna ronaldinho kat situh tapi tengah skit... heheheh.. lain semua dah kire ok laa...

finally kat depan.. sape lagik kalo bukan mohd. henry.. yer die islam di mata gua.. walaupun tak seislam kawan die david bin trezeguet heheheheh.... atau zainudin zidane.. kakakaka.. mmg no contest laa... gua igt gua nak save duit angkat rooney.. bayangkan la die ngan henry.. tapi sebab member sakit kaki sebab pakai boot nike gua rase gua save skit duit angkat drogba pun jadik laa.. lagipun midfield semua bole score goal.. tade hal laa nak pakai striker yg bole lari sgt... henry tetap kekal dlm skuad idaman tapi gua akan bubuh ronaldo as partner die biar camner gemuk pun ronaldo.. tapi tetap ronaldo jugak.. kakakakaka.. tak pecaya tanyer satu team german yg kena kitai ngan ronaldo mase world cup lepas..... utk jadik kepla dlm team gua nih sape lagik kalo bukan manager brazil sendiri... dan kambing itam ade laa player yg gua sendiri pun tak kenal tapi mura.. kakakakakakakaka.....

amik lu.. gua dah register league kengkawan.. kalo power kite tgk sape hensem.. kakakakaka.. statistik terakhir gua ade 3 player england, 2 ivory coast, 2 france, 1 dutch, 1 portugal, 1 brazil dan 1 togo (kambing itam).. kakakakak... tak sangka gua byk player england tapi standard aaa epl walaupun di sanubari gua mmg gua dpt rasakan diorg akan dpt memberi tentangan sengit kepada pasukan keemasan gua.. tapi cam biaser laa baik celah gigi atau celah ketiak semua akan kena tonyoh gak.. kakakakaakaka.... kalo sape tera berapa byk sebenanyer player brazil dlm team idaman gua.. sape jawab ngan betul akan dpt adiah special.. antar penyertaan kat ruang komen... jgn luper sertakan slogan... SAYA RASA .............. AKAN MENANG WORLD CUP KERANA ......................................................

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kenit, mane lak cech liverpool.. tipu ar... dia main chelsea... ker ko dpt brite dia masuk liverpool... hehehee...

5:27 PM  
Blogger Zan said...

yeehhooooo

7:01 PM  
Blogger botakz said...

cipet arr amik player2 gua.. gua nengok kat setiap position ader player selection gua.. kakakakakka.. jap biar gua kira nengok.. ebou, carvalho, robben, gerrerd, ngan mohd henry.. giler arr.. takper mat.. kita nengok saper yang akan menduduki carta teratas.. kakakakak.. gua tunggu team azan nie.. tak masuk2 lagik.. huhuhuhu

3:06 AM  
Blogger kenit said...

btul jugak anonymous said.. sori geng.. kekadang gua tesasul

6:06 AM  
Blogger kenit said...

bai.. kekadang pilihan same sbb tak bole buat aper.. limited choice bai limited

6:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

kenit, anonymous tu aku ar, nana... pembaca setia ko... hehee... nnt, kem slm kat misha ek?

5:21 PM  
Blogger kenit said...

woihh.. nana ka.. lama tak dgr.. citer teruskan laa membaca... bole kem salam bole... tade masalah..

6:21 PM  
Blogger Zan said...

gua dah join la samdol

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home