26 May, 2006

drama ooo drama part I

kebanyakkan org yg kenal gua akan tau betapa gua ini ade laa jenis org yg cuber sumbat semua menda pada satu mase.. dan hari nih tak pepasal menjadi antara hari yg terbz sekali sepanjang gua kat sini.. emm yer ker?.. tatau laa gua betul ker tak.. ok weekend nih weekend yg agak happening jugak laa sbb ade bank holiday monday.. jadik ader sabtu, ahad dan isnin yg cuti.. utk org uk mmg tak selalu dpt cuti sesikit cam nih.. selalu cuti diorg panjang panjang.. pastuh makan mase aaa nak tunggu sampai ke cuti panjang tuh....

gua dan org rumah gua ade plan baik sebulan lepas lagik nak abiskan cuti nak dptkan brang brang utk baby dan keluar bejalan utk kali yg terakhir sampai laa tibe time die beranak.. tinggal sebulan lagik tuh lebih kurang.. sebab seminggu setengah dari sekarang dah masuk minggu minggu dah sesuai nak beranak.. jadik kalo bole dalam period tuh tanak laa kemaner.. elok duduk ajer laa kat dalam umah sebab sepanjang proses mengandung nih hari hari die bejalan pegi keja pastuh bole kata hari hari ujung minggu pun bantai bejalan jugak.. so nih kire last punyer last punyer last (entah berapa kali laa) punyer last nih....

problemnyer satu menda ajer.. paper gua yg patut dah submit 3 minggu lepas masih lagik dlm proses alteration oleh super gua yg bole dikatakan makan janggut jugak laa.. gua 2-3 hari duduk ngan die modify pastuh gua paham laa apsal slow.. kekadang nak tuka satu perenggan pun 4 jam.... patut laa paper yg keluar tuh hanyer certain golongan ajer bole paham.. bahsanyer walaupun english tapi mak aihh.. mcm mcm rules die bubuh utk kasik sama standard.. mungkin english gua yg agak ke-US-an (sbb tgk movie campur dgr lagu byk sgt) nih tak berapa masuk ngan akademik.. abis dah 8 helai gua tulis semuanyer tinggal 2-3 line ajer yg original gua punyer.. lain semua kena tuka.. kakakakaka... nway.. ade lagik 20 pages.. jadik tatau laa sempat ker tidak nak anta ujung minggu nih.. kakakakakakaka... itu pun dah kire layanan istimewa.. tapi super gua buat relak dek ajer padhal 1hb patutnyer dah tau sape yg akan keluar.. die ngan konpiden nyer ckp.. kalo diorg tanak kasik keluar diorg laa rugi.. kakakakak..

mungkin sbb die member ngan editor editor nih die bole kerek kot.. tahap kekerekkan yg sungguh otai gua rase.. jadik itu ajer laa halangan gua takut die nak tanyer gua aper aper.. sbb gua ckp sabtu ajer gua tade.. padhal sabtu dan ahad.. kakakakakaka... jadik kacau skit laa planning gua nih.. tapi aperhal pun tetap continue jugak.. bukan salah gua.. gua dah siap paper tuh sebulan lepas kot bagi die.. die plak tgh settle satu lagik paper yg dah 2 bulan lepas due date jugak.. mmg gangsta rupenyer mamat nih.. tapi itu cite lain hari.. hehehehe... so gua igt ade 3 tempat mau pegi dlm mase 2 hari.. keta dah book petang nih amik.. semua tepat tuh 1 jam lebih skit laa dari umah gua.. yg paling penting nak pegi ikea kot sbb org rumah gua nak carik barangan baby.. lagi 2 tempat tuh takde kena mengena pun ngan baby sgt.. akakkakakaakka

list nak buat hari nih? gua ade ceramah.. dah settle dah tadik pkl satu.. semayang jumaat dah settle jugak.. org rumah gua ade order nasik (die mengidam kot nak masakan malaysia yg dimasak oleh org malaysia lain dan bukan die) pun dah settle dah... tinggal nak amik keta ajer petang nih.. gua plan sebenanyer nak runner pegi ikea sbb ikea tutup pkl 12 malam beb hari keja.. yer 12 malam gua tak salah type.. persoalannyer sempat ker tak sempat.. sekarang pkl berapa?... baru pkl 2.35 bang.. atau dlm jam tentera 14.35.. jadik yg menjadi isunyer dpt kaa kitaorg pegi ikea hari nih atau pun tepakse pegi besok maknenyer tak dpt laa pegi 3 - 3 tempat.. dapat pegi 2 tempat ajer laaa... amik keta pkl 6.. ikea tuh 1 jam 20 minit dari sini.. jeng jeng jeng.. sempat ker tak sempat sampai nih?... nak tau jawapan nyer.. tunggu laa malam nanti.. kakakaka..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home