28 May, 2006

drama ooo drama part IV

kakakaka... ok ok.. sajer ajer buat 4 episod.. sape yg miss tuh pepandai laa.. lagipun mungkin gua tebongkang penat sekarang sebab baru laa nak rehat.. jadik bagus laa korang baca benda nih walaupun bejela jela.. tapi kesian jugak nak menaip nih bai.. kekekek.. pastuh dgn penat penat sebab bejaya tak pepasal settlekan 2 tempat kitaorg dah dpt score 2/3.. pastuh gua pun sekali lagik refer org rumah gua.. perlu ker tak perlu utk kite abiskan journey kita nih.. atau puas ati ajer ngan aper yg ader... die pun ckp kite tido dulu.. besok pagi baru pike larat ker tak larat.... dan seperti falsafah 'alang-alang' yg begituh gah dan masyur.. maka baik settlekan terus... begerak laa kitaorg pagi nih ke swindon.. kakakakaka.... yer itu laa tempatnyer.. outlet tebesa sekali kalo indoor laa.. puhh.. nampaknyer bejaya laa kitaorg abiskan 3 destinasi yg kitaorg nak pegi.. walaupun sesampai ajer kat sini terasa laa penatnyer.. maklum laa dah 2 hari setengah laa kire tak henti henti bejalan.. walaupun sebenayer mase byk abis duduk kat dlm keta dan pening kepla tgk map yg celaru jalannyer..

lagipun antara motivasi kitaorg ialah mengingatkan kawan kitaorg yg dua org ade buat order kasut.. semua sekali tahun nih ader 4 pesanan.. 2 dah settle dah anta balik malaysia itu hari.. gua harap diorg dah belanja min posmen yg bawakkan diorg punyer kasut tuh.. so tinggal lagik 2 org ajer nih.. yg dah 3-4 trip gua carikkan kasut tak jumpa jugak yg baeekk.. asik mahal ajer.. tetiber mungkin menumpang tuah anak gua jugak kot.. maka tak pepasal sampai sini byk plak kasut pada harga bepatutan.. cukup laa seperti yg dibudget.. ok ok.. jadik gua mengambik kesempatan ini utk kasik pameran kasut budak budak bedua nih.. yg first tiga nih utk misai aka jin... sbb die tamak haloba pastuh banyak duit (weii.. biler nak masuk duit nih...?) maka ini laa kasut kasut kasut (yer 3 pasang ko)... enjoy laa sepuas puas nyer....






jgn melopong bang jgn melopong.. aku pun tak pecaya yg dgn budget kot tuh bole dpt byk sampai camtuh.. giler giler.. sungguh mengangumkan geng.. ok ok.. baik gua bagi ulasan skit sebab nanti lu ckp gua kelengkan lu pastuh main bedal ajer duit lu tak pepasal kan.... kasut 1st tuh FC boca... kelab bola argentina tuh.. gua tatau ade ker tidak kat malaysia laa.. kalo ade nak buat camner.. hehhehe... special edition tuh beb.. istimewa edisi bola sial.. ok ok... tapi yg no.2 lagik garang.. itu ader laa nike considered.. kasut nike dari unsur unsur semula jadik.. yer bang yg belakang tuh beg yg die kasik sekali ngan kasut.. cinabeng lu size besa ajer ader.. jadik sungguh betuah laa kepla lu.. dan yg terkakhir nih nampak cam nike free biaser kan.. sebenanyer tidak.. color nih takde standard.. ini nike ID sample beb.. maknenyer nike jadikan sample utk tool nike ID dimaner org bole pilih kaler sendiri... jadik bole dikatakan dlm satu dunia nih ade sepasang ajer laa.. kalo nak gamba lagik.. tgk tgk laa tempat ini.. atau carik gua.. jgn luper baya bai... bayoo bayoo.. gua takde duit nih.. kakakakakakaa.... ok berikut kasut raya order plak utk satu org lagik...



mauahahahah.. kalo ko perasan aku bukan tuka background pastuh bubuh kasut lu.. ini pun nike ID sample jugak.. aper maknenyer.. kasut ko nih ade satu ajer kalernyer kat dunia.. tapi kasut kali nih khas sebab ko mmg seorg footballer sejati maka aku dpt jumpa kasut FC tapi utk corinthians kelab brazil tuh.. tapi diorg ID kan.. makenyer jadikkan special kaler.. jgn risau geng.. gua ade jugak sepasang tapi kaler original .. logo ID kat kasut nih pun lain.. lebih cantek... ok ok.. sesape yg tuan punyer kasut kasut kasut kasut nih.. pepandai laa masukkan duit dalam akaun seperti client client gua yg lepas.. cumer bebanding client gua yg lepas tuh.. gua sendiri pun tatau biler korang dpt kasut nih.. kakakakaka.. tunggu ajer laa.. gua jaga jgn sampai kena makan lipas.. kalo nak gua lenjan dulu pun ble ajer.. kakakakakaka....

akhir kata seperti yg dpt ditonton.. bukan org rumah gua ajer yg gumbira dpt mengabiskan mase mase berpoya poya yg terakhir nih.. tp org org even kat malaysia pun bole senyum sampai telinga.. gua harap laa.. kalo ade sesape yg tak puas hati tak bole buat aper sbb gua takkan dpt nak pegi tuka pun.. kakakakaa.. pepandai laa korang jual sendiri.. tp baya tetap kena bayoooo.... kekekke.. secara langsung ke tak langsung kitaorg bejaya jugak amik keta dan pegi semua tempat yg kitaorg nak pegi.. dpt 100% markah.. semua tempat sampai.. tapi mungkin pesoalan pokoknyer.. camner ngan paper gua itu hari.. dptkan super gua membuat keja menyudahkan baki baki yg tetunggak.. sepanjang 2 hari nih nampaknyer takde aper pun yg berubah.. cisss kecewa gua.. beriya iya die yakinkan gua.. gua siap dah kasik komen utk membantu die lagik sepanjang gua takde nih.. nampaknyer itu ajer yg tak settle....

jadik setelah 500 batu perjalanan.. dan dekat 10 jam mase abis dlm keta ajer.. sewa keta 30 pound.. minyak dekat 60 pound.. bawak keta selaju 90 batu sejam.. abis berbelanja sebanyak (rahsia) sbb nanti sakit ati kalo tau jumlahnyer (duit kengkawan duit).. dan abis 2 setengah hari.. maka camner agaknyer hasilnyer... satu paper yg dah due sebulan yg masih tak disettlekan oleh super gua dan... jeng jeng jeng......

soalan pop kuiz utk edisi post 4 episod kali nih... dari gamba rajah di atas berapa pasangkah kasut yg gua punyer hasil dari pebelanjaan ujung minggu ini?.. kakakakakaka... seperti kata pepatah yg di-ilhamkan oleh kawan gua yg sorang nih (yg dah dpt pun kasut die 2 bulan lepas kot)... alang alang.. kakkakakaka... jaidk jadikan laa pedoman dlm keidupan.. kalo buat satu menda tuh jgn berenti tgh jalan.. kalo dah 3 suku rase nak berenti lagik laa.. jgn dibuat buat.. bioooor laa org kate giler.....


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahahahahahahahaahahaha......
cun...cun...cun..cun...(gua nak taip bebyk ..tapi...kekekeke)

tahun ni gua beraya ngan 3 pasang kasut baru....muahahahahahhaha....(gelak suke giler...)

time kasih utk Kenit+Misha kerana berjaya mendapatkan kasut(s) utk gua...kkekekekekeke

semua nyer cun2 belaka...sungguh gua kagum...tapi gua tak sangka jugak luorg berdua ajer dah sapu 6 pasang (kot..) kasut jugak...cess....camper Putih tuh...pergh...menarik siut...gua rasa yg tuh sure kenit punyer...cipet betul ar...

tapi takper...kasut(s) gua pon cun2...hahahahaha...bagi sesaper yg rasa jeles tuh...kekekekeke..."how u like damn apple..."

akhir kate...time kasih bebyk....baya tetap baya...jgn risau...heheheheheheh

6:22 PM  
Blogger botakz said...

mat.. giler banyak sial lu borong kasut.. kekekekek.. yang kaler purple womens tue baper bai kat saner? gua pun mau kirim.. tapi gua baru angkat kasut gak.. kekkekekek.. nie semua gara2 Hytex Studio KL Plaza wat closing sale bai.. banyak gak barang memurah.. tue tak citer yang ade 'odd and end' section.. yang lu leh dapat total 90 III 60 hengget.. tapi saiz sebelah 8.5, sebelah 9.. kakkakakaka..

mat.. agak2 lu orang pegi lagi tak? kalau gi lagik sambarkan gua nike free satu.. baper murah arga leh dapat? kakakkakak.. untuk bini gua bai.. kakakaka.. sian gua nengok.. nak shopping kasut.. alih2 gua yang beli..

8:09 PM  
Blogger Zan said...

aleehh aleehhh ale-ale. wah.. footballer sungguh kasut itu. mili siapakah kasut itu.

10:22 PM  
Blogger keylink said...

milik kite laa azan woi. die beli nak souvenier kengkawan bile sampai mesia. keychain keychain tak main aa, lu dah tunjuk kasut, kasutlaa souveniernye kakakakakaka

6:37 PM  

Post a Comment

<< Home