04 June, 2006

sandiwara yg mungkin...

yer gua mmg super boring sampai gua post 2 kali dlm satu hari.. muahahhaa.. dah laa bukan ade xtravaganza pun.. gua bukan aper sebenanyer tgh membuat satu experimentasi jadik sementara gua tensen menunggu resultnyer.. sambil gua malas nak melengkapkan buku makmal gua.. yer cam belaja sekolah menengah plak kena masukkan data.. aper bahan dan aper tool semua.. akakaka.. jadik gua pun kasik alter skit team gua.. gua rase gua dah tak transfer lagik player sampai laa 1st round tamat kot.. muahahhaah... disebabkan chelsea bapak kaya maka gua pun dgn bijaksanenyer mendapatkan shevchenko.. muahahahahaha.. (gelak bapak jahat)...

tapi aper pun.. motif utama ade laa sebab gua bosan mat mcm gua ckp kat bawah punyer entry... gua pun tatau laa aper yg endak dibuat.. aper pun minggu lepas gua pegi inagural lecture... siri ceramah yg diberikan oleh org org yg baru menjawat pangkat professor.. pastuh sungguh motivasi speech tuh.. sungguh memberikan inspirasi... lagik lagik kepada org yg kepla tgh sebu cam gua nih.. menunjukkan bahwa segala keja kuat dan kesabaran pasti akan berbaloi... yg bagusnyer kali nih yg bagi lecture time nih adalah ketua group gua... jadik aper yg die ceriter tuh sungguh bekait rapat laa ngan aper yg gua tgh keja ketika ini.. bess sungguh citer die pasal die belaja sampai dpt phd.. pastuh keja jadik research scientist kat HP, MIT, IBM.. bla bla bla.. sampai laa sekarang selepas 17 tahun berpengalaman dan menjadi org yg sangat famous dan popular kembali ke akademik dan menjadi professor... sungguh indah ajer.. kalo korang dengor 1 jam setengah lecture die lagik laa indahnyer.. cumer entoooh laaa... rase motivasi rendah skit... memacam memacam....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home