14 April, 2006

kembali.... tidak berwayar...

puhh.. baca baca balik cam cite blue laa plak title gua...tade menda yg blue sebenanyer.. wat happen in the bedroom (or anywhere else for that matter) stay in the bedroom (or.. bla bla bla).. hari nih sebenanyer ade plan baikkk (maksud gua semalam.. gua tau dah pkl satu pagi kat tempat gua nih tapi gua still refer to the day before tomorrow.. wakaka bukan aper sebab gua tak tido tido lagik jadik sebab tuh gua terase cam semalam.. lagipun gua baru ajer nak mula ngan keja keja experimen gua.. chee lamak cam saintis laa plak konon.. tapi sebab guna komputer ajer utk mengkonfigurasi experimen ini maka tak nampak cam saintis sebeno benonyer laa plak....

ok bebalik pada plan baik.. sepatutnyer hari nih gua melawat tapak pelupusan kasut.. heheeheh.. pelupusan utk gua laa sebenanyer.. lagipun atas minat daripada beberapa kengkawan gua maka bole tahan bagus jgak laa kalo gua bekunjung ke sini.. gua utk diri gua sendiri bukan aper.. hari rabu itu hari main bola kaki gua kena makan lagik.. tekoyak lagik lapisan kulit gua yg baru nak cantek.. maka mane laa tau jumpa kasut sepah sepah punyer harga buat menyemak ajer bole jugak laa jadikan stok.. tapi malangnyer hari nih ade plak repair work kat trek train menghala ker tempat gua.. utk lebih teruk mmg kawasan yg hendak dituju plak tuh yg masalah major.. emm... hari jumaat agaknyer punyer pasal.. padhal diorg satu negara cuti ini hari.. sampai gua nak carik tempat semayang pun penin kepla semalam... gua tatau laa camne ngan cuti satu negara cam nih diorg bole plak buat keja keja repair....

jadik sebab malas nak tuka turun naik bas.. selalunyer kalo rosak serupa gituh laa.. die kasik perkhidmatan bas ganti kat maner tren tak dpt jalan.. dan bole tahan bagus jugak laa.. cumer gua malas ajer nak turun turun jadik gua ngan org rumah gua decide nak ronda ronda kawasan tedekat lebih lebih lagik kasik ushaa skit harga barangan baby... bole tahan membuka mata jugak laa.. tekejut beruk gua menyaksikan harga barangan yg lebih mahal daripada barangan barangan gua.. geleng kepla geleng kepla.. nak beli keta tolak tolak baby yg sedap mata memandang sedap mulut menyebut brandnyer lebih dari seriban lepas tukaran wang asing... jatuh jugak laa dagu gua... tapi tuh semua plan utk mase mendatang.. tapi plan mase mendatang pun kena start pike dari sekarang... tapi yg bagusnyer hasil dari ronda ronda sedemikian dpt laa gua merasakan realitinyer... kalo dulu gua selalu ckp ajer gua dpt anak gua stop membahagiakan diri sendiri terutamanyer ngan pembelian kasut.. tapi kini rupe rupe nyer mmg gua kena berkorban serupa gituh... rupenyer blum lahir lagik dah terasa bahangnyer.. bayangkan laa bile dah tepancul esok..

jadik bagus jugak laa gua besedia dari sekarang.. hehehehe.. biaser biaser kan laa.. esok esok takde nak terbawak bawak tabiat buruk.. walaupun bole tahan jugak proses pengekangannyer.. alamek dah 2 jam lebih org rumah gua terbengkalai titon.. mungkin penat sungguh die bejalan ini hari.. sebenanyer pusing pusing town center yg tak sebesa maner pun.. sedih melihatkan town gua nih seperti pekan ajer gamaknyer.. kalo iktu standard sini laaa.. terasa begituh sunyi sepi.. selalunyer tak terasa sebab die kena bangun awal mencari nafkah utk kebahagian besama (harapnyer) tapi sebab cuti cuti nih rase cam semacam kesunyian laa plak biler org rumah gua dah tido.. time time gini laa terasa bebetul jauhnyer duduk kat tempat org nih... lagik lagik biler campur tolak darab bahagi org kat malaysia baru nak pagi minggu memulakan aktiviti.. tebayang bayang gua aktiviti aktiviti baik ganas, mahupun yg bersahaja yg mungkin akan dilakukan... emmm.. susah duduk kat tempat org nih woii.. oo sebelum mengarut tak pepasal.. hari nih dgn strategi mati segan idup tak mau.. dan agi idup agi glaban dan can malican ohoi.. can malican ohoi.. gua dan org rumah membuat pelaburan mendapatkan adsl wireless modem.. igt nak beli wireless ajer tapi bezanyer 30 inggit ajer.. jadi angkat modem laa terus terusan.. kembali laa idup bewayar.. tapi sentiasa igt.. org malas seribu dalih.. maka walaupun idup berwayar dah tuka jadik takde waya.. tapi berak tetap kene selet.. kakakkakaakkaakkakaka....

3 Comments:

Blogger Sue M. said...

kenit... credit aku rm200 tau! harap2 dapat la terima berita baik psni...

10:10 PM  
Blogger Zan said...

umang aii ... ramai plak customer ... setiap RM50 beraper nko charge ni.

3:15 AM  
Blogger kenit said...

tolon kengkawan mane ade charge bai.. berat sama dipikul....

5:43 AM  

Post a Comment

<< Home