19 April, 2006

jarang jarang...

tak byk menda jadik kat sini.... serius nih mmg tak byk benda jadik.. so sekali sekala biler kengkawan dari malaysia dtg bekunjung tuh kire cam benda jadik jugak laa.... gua pun tatau apsal kat tempat org nih mmg semuanyer slow.. bukan slow amenda.. gua rase sebab duduk terperap cam dalam gua cam caveman kot... hehehee.. besok kawan gua dari sekolah yg sudah 13 tahun kenal akan bekunjung ke sini.. tuh pun alang alang sebab sini lebih kurang pit stop kecik die dari semua pit stop pit stop yg besa.. lagik lagik mmg takde menda kat sini.. yer serius takde menda... gua bukan ckp sbb gua dah duduk sini 5 bulan.. tapi mmg tade menda.. gua pun seboleh bolehnyer setiap minggu carik menda.... utk maklumat lanjut tentang pejalanan yg sudah diambil oleh member gua yg sorang nih bole tgk sini..

peuuhhh.. cuti dah nak abis pastuh umat manusia dah mula nampak tepancul pancul.. mengikut repot org rumah gua library yg kosong sekarang dah penuh balik.. nampaknyer bebudak nak kasik ready utk peksa.. gua?.. muahahhaah... gua relak ajer walaupun sungguh harum bau bau citer org nak pulang ker malaysia time summer nih.. ujung bulan 6 nih nampaknyer berduyun duyun bebudak nih balik lepak malaysia selama 3 bulan... gua? tetap besaba... sebab gua bia kalah dulu tapi menang kedian.. konsep yg jarang dipakai oleh team team terutama dunia seperti brazil sekarang nih.. rase semacam plak gua mentgkkan iklan iklan joga diorg yg berunsur kan belagak dan akan kitai semua org... nampaknyer diorg nih dah luper dunia.. bahya sial luper dunia... tgk aper jadik mase diorg luper dunia last time.. puhhh terus kena demam kus kus ronaldo... tapi mungkin ini semua propaganda nike utk menaikan imej barangan bola die yg gua baru hentam ckp tak berapa bagus.. nampaknyer ade jugak org nike baca blog gua nih (kakakkakaka.. perasan)

jadik biler time semua budak beduyun naik turun kapal terbang.. time tuh plak gua kena face reality akan begelar ayah... puhh.. reality tak sink in lagik bak kata org putih.. kalo nak bebtul sink guna laaa mr. muscle baru takde air betakung.. tapi sampai hari nih tak beli lagik mr. muscle.. strategi org ruma gua tuang air panas nampaknyer tak berapa bekesan.. kena beli jgk nih.. kekekekke... dlm 3 bulan yg gua memula pike akan mendung ajer sbb tak ramai org kat sini dah.. sebenanyer tanpa gua sedari akan menjadi 3 bln yg paling happenin dlm idup gua.. igt kengkawan kawen tuh cam hari raya lu buat open house.. tapi selepas kawen tuh lebih kurang cam dpt kad kredit... ader kad baru penuh.. ade kad baru penuh.. tunggu laa kad kad tuh besa dan lupuskan utang utangnyer sendiri... kalo dpt besakan anak ngan elok laa... nampaknyer takde cite byk.. cite cite kelam kabut ajer.. lepas nih gua cuber carik citer.. hehehehehee....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home