16 April, 2006

antara 2 darjat...

mmg susah nak ckp pasal kasih sayang.. sbb ini adalah perasaan halus yg kite tak dpt nak capture dan gambarkan.. susah plak gua nak menaip keyboard notebook gua buat lawak laa plak.. ciss nih tanda tanda tak berapa bagus nih.. anyway kalo kasih sayang tuh nampak dgn mata kasar jadik senang laa citer.. senang jugak laa org nak pecaya menda yg org selalu ckp mulut ajer.. puhh.. tapi tanpa kite sedari sebenanyer kekadang bole nampak jugak menda nih.. mungkin dgn action action yg org org nih amik utk menampakkan betapa sayangnyer diorg kat kiter... org rumah gua adalah seorg yg tak asing lagi dlm hal hal begini.. die mmg malas nak tunjuk tunjuk.. tapi kekadang die tunjuk jugak....

seperti biaser die laa org paling arif sekali dgn masalah kaki gua yg sentiasa kopak setiap kali selepas aktiviti riadah.. gua pun ade selalu pike mau angkat kasut baru utk mengelakkan kaki gua koyak sane sini.. sebab die punyer penangan bukan sehari 2 baru balik.. last time sebulan baru bole jalan elok.. kalo tidak terkedengkut kedengkut gua.. hehehhe.. bukan sebab kaki tepeleoot atau yg sewaktu dgnnyer.. tapi lebih kepada kaki melecet.. yg kelakonyer gua siap angkat segulung plaster utk mengatasi masalah gua nih... tapi sekian lama rase sayang plak nak angkat kasut baru sebab cam tak semena ajer nak carik boot lagik mahal sebab boot sedia ada pun dah mmg mahal....

tapi rintihan atau bitchin gua setiap kali balik ngan kulit merah pekat kat belakang tumit menyebabkan org rumah gua rase sedih dan simpati... akhirnyer semalam sebab kitaorg borin borin tatau nak pegi maner.. igtkan nak pegi beli kasut kengkawan kat tempat mura.. tapi sebab pengangkutan tak mengizinkan..maka keluar jejalan bandar dan utk kesekian kalinyer pegi ke tempat barang bola baeeekkk..dan kali nih kitaorg tidak pulang dgn tangan kosong...

yer akhirnyer org rumah gua dptkan jugak sepatu bola baru utk gua.. balik terus belasah.. dan hasilnyer .. sungguh sungguh mengkagumkan.. tidak melecet dan sakit lagi kaki gua.. ish ish ish.. utk tatapan semua.. tak pepasal dlm 4 bulan dah 2 pasang sepatu bola gua.. bukan gua nak buat koleksi pun.. tapi gamba sebelum tuh kat boot nike gua ade perasan ker gua tampal plaster byk nak mampus.. utk dual protection.. satu kat kaki satu direct kat boot.. kakakkaa.. tapi hasilnyer tak bekesan jugak.. nampaknyer boot wayne rooney sesuai utk wayne rooney ajer kot.. gua bukan jenis org yg biaser belot.. tak selalu gua nak pakai barang adidas nih.. tapi nampaknyer tak bole tahan laa... mmg susah nak kalahkan org yg buat boot memula dari org lain.. jadik igtlaa kengkawan.. kalo nak beli sesuatu tuh... kalo tanak rugi cam yg gua kena beli laa dari yg mmg expert... kalo nak komputer beli laa dari ibm.. kalo nak mp3 player beli laa dari apple.. (panjang list nih.. kalo minat bole tanyer gua personal utk senarai barang baeeekk)... kakakaka...

takde lagik komplen kaki sakit dari gua semalam.. walaupun petama kali pakai.. gua rase senyuman puas hati gua tuh menyebabkan tenang hati org rumah gua.. gua suker hati.. die lagik suker hati kot.. at least kurang skit complain dari gua.. bukan begituh.. gua rase lebih dari itu.. org rumah gua bahagia tgk gua bekejaran dgn penuh ceria rasenyer.. kekekekeke... walaupun boot david beckam.. tapi gua rase lebih kepada kaka.. kekekekekekeke... SAYANG.. TERIMA KASIH... kakiku tak sakit lagi !!!!

5 Comments:

Blogger keylink said...

tang mana yang antara dua darjat tuh??? gua ingat ade cerite orang cucuk mata ngan garpu....

6:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekeke.....lu ni byk sgt tgk citer p.ramlee....

bai...ramai ke yg order ngan lu....tak susahkan lu ke???

7:14 PM  
Blogger kenit said...

kakak.. mmg tade yg 2 darjat pun.. order?.. tak byk.. nampak cam byk kasik gempak ajer

3:54 AM  
Blogger Zan said...

bukan sudah ku kata hanya adidas mengenal manikam.

11:00 PM  
Blogger keylink said...

Kakakaka Kenit dapat comment masuk website Kaya Dengan Cepat. Apa lagi tunggu?? Cuba laa masuk laa.. tengok bole kaya ke tak

6:47 PM  

Post a Comment

<< Home