09 April, 2006

kaloo udah boring...

sepanjang minggu ini ade sedikit menekan laa.. gua tak sangka plak rupenyer kembali ke kelas sesuatu yg sungguh membebankan.. nampaknyer gua mmg dah tua laa nak duduk dgr lecture.. walaupun utk beberapa hari ajer... mungkin otak gua mmg dah tak bole masuk pembelajaran sebegituh.. lelagi sekarang nih kena bangun awal pagi utk menghadiri seminar nih.. yg ade lagik 3 hari nak belangsung.. adeeiii... tapi gua selalu alter dan buat jadual sendiri.. tak ikut pun jadual yg sedia ada.. cam biaser org mula 9 - 5 gua plak kasik short cut ajer.. selalunyer sampai tghari.. kekekek.. itu pun sebab lepas lunch diorg nih selalu ade aktiviti lab laa.. ade aktiviti perbincangan pastuh buat presentation laa.. gua buat dekk ajer aktiviti aktiviti tuh.... weekend nih tak berapa meriah laa sebab kena pegi jugak half day.. pastuh by another half walaupun gua balik umah.. gua dah bapak senak kepla jadik balik selalunye buang buang time ajer laa..

jadik cam hari nih.. terigin nak besiar siar tapi masalah kewangan yg agak ketat dan sendat.. lepak lepak ajer laa.. last last tido lepas makan sampai laa ke malam.. tak tau apsal takde mood.. takde mood takde mood pun gua dan org rumah pun buat simulasi camner agaknyer petandingan world cup tahun nih dgn menggunakan teknik main bola buku.. kakkakaak.... camner tuh.. yek eleh semua org tau gua rase.. ini laa antara coretan coretan simulasi tuh...


yer yg merah buku JAVA XML org rumah gua tuh laa padang die.. kekekekee.. gua tau pasti ramai akan mengatakan betapa takde kejanyer gua nih.. nak buat camner geng kalo dah senak senak kepla pastuh takde duit takde jalan lain laa.. pasti ade yg beminat nak tau spe yg menang world cup tahun nih.. walaupun game nih agak tak logik sebab semua menda berdasarkan ke-random-an dan ke-luck-an yg maksimum.. tapi keputusan nyer ade cam lojik skit laa.. final adalah di antara ivory coast dan germany.. dua dua team gua .. jadik sebagai adiah saguhati gua kasik laa org rumah gua satu team..

hehehhe.. akhirnyer germany menang.. so cam logik jugak laa walaupun gua ade skit panas sebab team gua brazil tak pepasal kena titik ngan ghana 6 - 2.. kepada sesiapa yg takde keja bole laa try.. gua sekarang sedang mengcodingkan format game ini dlm bentuk tcl-tk yg membolehkan game nih dimain kan di dlm platform platform yg berbeza.. nanti kan laa kemunculannyer.. jgn salah paham gua bukan takde keja.. keja betimbun apetah lagik selepas pejumpaan gua dan super yg amik mase sampai 4 jam lebih itu hari.. mmg beratur experimen yg perlu dikonduksi.. tapi alang alang dan bepike dlm bahsa code.. mungkin bagus jugak gua buat game nih.. nanti bole main besama sama.. kakakakaka.. mungkin org org buat CM dulu dulu mula camnih kot.. pastuh baru diorg komplekskan utk pelbagai aktiviti.. sedih jugak dah betahun sekrang baru gua figure out camner diorg buat... maknenyer maju beribu ribu tapak diorg tuh....

minggu depan nih org rumah gua pun cuti.. kalo dah bole benapas skit igt nak keluar bejalan skit... mane laa tau bole mendapatkan barang barang mura utk anak gua.. minggu depan plak kemungkinan satu lagik member gua sampai ke sini.. dan kali nih die bebetul sampai umah gua.. bukan cam member gua yg last time.. bole tahan jugak laa ade aktiviti.. minggu satu lagik tuh igt nak turun market di london.. bukan ape.. ini semua adelah saat saat akhir sblm waktu bekurung.. org rumah gua lepas nih pun tak bole jalan sgt.. dah tak selesa sgt utk die pun.. kesian bawak perut.. tapi pelik tak de plak nampak besanyer perut die dah 7 bulan nih... emm.. magik magik..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gila tp sweet!! hahah =D

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home