03 April, 2006

ngantuk ngantuk...

akhirnyer iklas tak iklas pegi jugak gua menghadiri kursus intensif.. jadik kena laa bangun awal.. gua rase nih mcm awl jugak gua keluar umah.. gua rase ini yg ke-3 paling awal kot.. paling awal sekali mase memula sampai sini pastuh nak pegi pulang balik keta sewa ker london... pastuh gua rase yg 2nd paling awal mase gua pegi italy itu hari.. nih kire yg ke-3 paling awal.. kelaka jugak biler keluar umah paling awal pkl 0830.. kakakkaka.. ehh nanti kejap.. gua tipu nih.. nih top 5 awal laa.. ade jugak kitaorg keluar pkl 0730 sebab nak pegi london rasenyer... emm.. btul btul.. gua tipu skit.. pastuh ade jugak keluar pkl 0800 pasal nak bejalan jugak rasenyer.. cheehh.. 2 kali tipu dah kire keleng nih.. ok ok.. ini top 6 laa paling awal.. tapi consider awal giler laa utk kategori pegi kampus....

terigt plak time belaja degree dan diploma biler buta buta ajer die bubuh kelas pkl 0800 - 0830.. sekarang nih dah tahap phd takde kelas langsung jadik sebab tuh laa biler tepakse nak kena pegi kursus nih rase cam maleh ajer.. lagik lagik gua mmg kaki tido pas subuh.. ok jgn salah paham.. org bangun semayang subuh pastuh tido balik.. gua plak mmg tak tido sampai subuh pastuh baru tido.. itu maksud gua.. heheheheh... jadik biler kena masuk kursus pkl 9.00 pagi nih rase berat ajer kepla.. maklum laa dah lama tak masuk kelas.. jadik suker tak suker.. disebabkan diorg nih kecoh (gua rase lu org paham dah 2-3 entry gua citer) maka gua pegi jugak laa.. dan mmg disebabkan gua tido pkl 0300 semalam... utk bangun awal.. bapak aa berat ajer mata gua.. rupenyer mat saleh nih mmg suker membebel sendiri aa.. interesting mmg interesting tapi membebel sendiri ajer.. gua tahan ajer sehabis bole kemengantukkan gua... menguap menguap ajer.. aper laa diorg nih.... igtkan dah jauh jauh camnih sedap ajer laa dgr diorg kasik lecture.. rupenyer samer ajer...

tapi di sebalik itu semua gua merasakan gua kalo mengaja nanti camtuh jugak laa.... tapi nak buat camner.. kekeke.. petang tadik topik bapak borin dan gua rase cam tak releven gua tak tahan gua terus memberambuskan diri daripada kelas itu.. tapi takper laa.. ade lagik 2 course.. cumer yg 2 course lagik tuh lebih terperinci dan utk org belaja.. so bagus jugak laa.. cumer kena layan satu lagik sessi besok.. sessi yg same plak tuh.. nasib aa gua buat phd nih takde kena mengena ngan pegi kelas duduk dgr lecture pastuh kena amik peksa.. kalo tidak mmg 500 kali gua pike.. kekekek... sbb tuh laa gua gegatal pegi tanak buat master.. mungkin corak pembelajaran begituh takde dlm sanubari gua lagi.. lebih selesa begini.. walaupun pengadilannyer dilakukan secara subjektif.. dan tidak objektif tapi agaknyer itu laa yg dicari cari oleh gua.. pehh.. tak tahan ngantuk ngantuk...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home