17 March, 2006

cite sama pada masa yg sama...

air jumaat dah geng.. kui kui kui.. dah lama gua tak bejaya update blog setiap hari dalam satu minggu... well.. tuh maknenyer 5 hari laa.. mungkin kalo besok ngan ahad rekod baik maka dpt laa penuh.. walaupun byk org org becinta selalu rase satu minggu tuh 8 hari.. tapi itu org org becinta.. yg kelakanyer sampai gua ker satu satunyer mase dlm setahun (bukan raya laa oiii) di maner gua akan memperkatakan satu topik yg same.. sekali lagik formula satu sampai ker malaysia dan seperti selalunyer gua akan mengatakan ketidak sempatan gua utk attend event yg dari kecik dulu gua nak attend.. kakakakakakkaak.. sungguh kelaka idup ini.. dulu mmg laa susah sebab paling dekat aus atau jpn.. (apsal gua guna acronym mcm antarbangsa pun gua tatau tadik.. mys bai.. kakakkaakakaka) tapi sekarang dah laa tak sampai sejam pun nak sampai.. tapi tetap tak sampai...

paling dekat gua sampai trek f1 sepang ade laa trek f1 sepang itu sendiri.. tapi jgn salah paham geng.. bukan kat dalam tapi kat luar ajer.. pastuh bukan siang tapi malam malam buta.. yer kalo korang tgh pike lagik.. mmg takde kena mengena ngan kehadiran f1 pun.. gua saje lalu kejap sebab kepingin nak tgk sgt mase amik bapak gua baru balik dari kursus kat klia.. dlm kepla gua (mase tuh gua ngan mak gua) gua ade pike (berapa byk gua laa) betapa mungkin bapak gua pun nak tgk jugak live kot.. tapi bak kata pepatah kalo duduk atas rumput baya 100 inggit lagik nyaman duduk kat umah.. kondusif skit pastuh tak payah keluar 100.. kakakaka.. saban tahun gua selalu mempersoalkan kenapa laa org yg tak pepasal dah pegi.. dan yg lebih utama kenapa laa org yg tak pepasal ajer dpt tiket free (dah laa grand stand lagik) dan bukan gua.....

mungkin btul aper yg org kata.. org yg nak tak dpt.. org yg tanak yg dapat (weiii.. mane ade peribahasa tuh.. gua main bantai ajer.. ) atau pun lebih tepat... org nak makan keledek temakan kentang.. kakakkkkaaa.. atau org lain yg makan keledek org lain yg kentut.. tapi satu fenomena tebaru.. disebabkan perbezaan waktu sekarang gua plak tgk menda nih subuh subuh.. tapi jauh tependam jugak satu hari nanti mungkin gua akan sampai jugak.. jadik utk membolehkan gua mencapai cita cita sebegituh.. sesape yg dpt tiket free lagik 3-4 tahun lagik tuh pandai pandai laa nak hulur kat member member yg patut.. jgn kang kerana nak extreme pg tgk monaco tapi tak tgk sepang pun.. baru amik ubat.. atau baru makan ubat.. itu laa baru laa seperti kata org tua nak kasut bata dpt nike... kakkakakakakak.... blog gua nih asik penuh perkataan ajer laa plak.. mungkin edisi besok gua dpt kasik gambo gambo skit plak yer.. buat mase nih.. bejaga laa gua abiskan satu malam lukis gamba gamba utk dibubuh dlm paper yg gua harap siap dulu.. pastuh baru harap dpt review bagus.. pastuh baru gua harap keluar.. byk pasang cite cite setangga setangga.. kalo tidak nanti sampai dah sampai.. cumer tak masuk ajer.. kakkakakaka (oii.. tuh teka teki.. ape benda sampai dan sampai.. tapi tak masuk ajer lagik.. kakakakakaka.. siler post jawapan seadanyer...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home