19 March, 2006

ahli keluarga baru?..

heheehe.. taaaaadaaaaa... ini bukan berite ahli baru yg idup sebaliknyer ahli baru utk suka suka ajer.. finally minggu lepas dpt laa kitaorg keluar jalan jalan skit dan hasilnyer.. jeng jeng jeng.... mungkin sebab tensen atau mungkin sebab tekejut mentgkkan sale (atau saldi dlm bahsa italy).. lagik lagik utk kasut.. kakakak.. satu satunyer kryptonite utk gua nih.. jadik bak kata org.. kalo nak sarapan tuh jumpa wak di sek. 3 maka gua pun bertindak utk tidak mensia-siakan peluang keemasan ini...

mungkin sebab dah lama kemarau utk beli barang sebab asik sempit ajer kewangan maka dgn tak sengaja... ker ker (tak sengaja) betambah laa satu lagi ahli keluarga baru di dalam the ever going family of kasut gua nih... kat sebelah ini ade lah sepasang air max 180.. nak kasik cukup koleksi air max gua.. so far baru 2.. bole tahan byk lagik laa kalo nak kasik penuh.. tapi yg gua tak tahan bukan gua.. sebaliknyer org rumah gua.. bukan satu.. tapi 2 pasang dikautnyer.. uih uih uih.. ini macam sudah jatuh ditimpa tangga tapi direversekan kepada sudah laa dpt betis dpt lagik paha.. mana taknyer.. yg 1st pair dah laa 50% off.. yg 2nd tuh lagik 50% off daripada harga yg mmg dah 50% off...uihh.. mmg susah nak kire.. tapi to be realistik utk dikire secara matematik.. bayangkan laa kasut total 140 utk 2 pasang kasut org ruma gua tapi kitaorg baya 30 ajer.. uihh uihh uihh.. mmg susah nak purcaya tapi itu laa tejadi.. utk maklumat selanjutnyer dan gamba gamba yg terbabit sile ke sini....

tapi terus terang.. gua rase org rumah gua cukup gumbira rasenyer.. hari hari balik umah try.. kkekkeke.. tapi mmg sepatutnyer org rumah gua suker.. gua pun suker tgk die suker.. lagik lagik sebab sepanjang kat sini die asik guna satu kasut ajer.. tak sesuai plak tuh lagik lagik utk membawa beban die sekarang.. jadik nasib baik salah satu kasut kegemaran gua (dan org rumah gua) iaitu nike free yg gua rase sesuai dipakai org rumah dlm keadaan die begini... hehehheeh.... gua plak walaupun mempunyai peluang utk mendapatkan offer yg seakan sama ngan org rumah gua dgn begituh bodo nyer menolak satu lagik pasang.. kakakaka... jarang jarang plak gua camnih.. selalunyer kalo keadaan begini tamak sungguh gua... tak sangka on the way balik tuh gua pun rase tekejut dan bole tahan rase cam menyesal plak sebab tak tamak.. mungkin ade benda yg lebih dasyat di mase depan kot..

tapi apabile mengingatkan aktiviti gua yg asik nak beli kasut ajer tetiap hari jadik bole dimaafkan laa action sebegitu.. kena belaja belaja bejimat.. lagik lagik ngan ketibaan org baru... tapi kalo korang nak rase betapa susahnyer di negara asing pastuh takde sesape nak lepak dan sebagainyer.. aktiviti semacam gini mmg diperlukan.. yer laa... kalo kat umah bole lelepak minum.. besukan sesamer dan yg sewaktu dgnnyer.. tapi kat sini.. dah laa duduk jauh dari populasi.. jadik utk memeriahkan suasana kena laa buat benda benda begini.. hehehe.. dah laa di samping itu dpt jugak ongkosnyer.. maka tuh lebih kurang menyelam minum air jugak laa.. kakakakakakak... duduk sini bole tahan lebamnyer.. kalo tak kerana keja keja terasa ajer laa begitu kosongnyer.. bagus jugak laa .. takde distraction utk mengabiskan keja keja yg sepatutnyer diabiskan.. mujur jugak org rumah gua keja.. mungkin die ronggeng ajer tak buat aper menekan jiwa tuh.. tapi kalo tak buat aper sini.. mmg sebu jugak laa.. sebu giler.. jadik ocassionally kena buat menda menda gini... tak tipus... sebu ajer kepla nih wehh...


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pergh...kasut lagik...gua ni dah lama tak beli kasut...asik pakai sandle yg sama jer....

mat...jgn lupe kasut gua bile lu balik nanti....kekekekek

6:38 PM  
Blogger Zan said...

Bai, gua pon nak kasut lah....
RM150 dapat kasut gempak tak ?
ingat bai RM tau... lu jgn pound plak.
kasut raya gua dah la 5 tahun sekali.
Tu pon kene banjir.

9:22 AM  
Blogger kenit said...

kakakaka.. kalo bebetul nak kasik buzz aaa gua...

11:07 AM  

Post a Comment

<< Home