22 March, 2006

bootku yg makan kaki...

gua rase rase dah dekat 2-3 bulan jugak laa gua angkat total zoom vapor III gua nih... tapi nampaknyer kaki sebelah kiri gua masih lagik dimakan boot.. siot tul laa... semalam ade perlawanan separuh akhir piala asia (yer bai disertai negara negara asia seperti korea, china dan vietnam dan byk lagik kot).. jadik team malaysia nih jumpa ngan cina kot... pastuh gua pun turun laa bermain.. tapi hari nih belambak plak fwd yg ade .. pastuh tak byk plak midfield yg ade maka gua kena laa main winger kanan.. nasib baik jugak sebab kalo main sebelah kiri lagik laa penin kepla gua... (tanyer azan die tau sial kebolehan kaki kire gua takat maner.. akakakkaak).. jadik walaupun kaki kiri gua sekarang (takde kena mengena ngan cite tadik) masih lagik melecet walhal gua tak main bola pun sepanjang minggu lepas.. gua plaster kan laa sehabisnyer.. siap boot tuh pun gua plaster sekali.. ini bedasarkan konsep adik gua.. plaster kat kaki bole tanggal.. tapi kat kasut permanent.. kakakakak

ooo yaaa.. kalo korang tepike laa menda nih.. boot gua tuh boot figo pakai.. 70% harganyer last time.. jadik penin jugak kepla gua.. lagipun gua igt gua ngan nike ade contract life time.. jadi walaupun gua tau boot adidas lagik elok tapi adidas dah laa tak de diskaun sebegituh kat kedai.. maka gua amik laa brand gua.. tapi sebab potong belakang die skit punyer seksi jadik area buku lali (yer buku lali atau ankle punyer bontot.. tumit laaa mat) tuh agak pendek pastuh die bubuh span tebal plak atas.. emm.. nampak begaya cutting itu.. tapi chelamak.. ok cite skit pasal game.. maka ade lebih kurang 3 peluang.. 3 - 3 takde laa keemasan.. kena usaha skit laa.. igt gua main winger nih.. satu tuh gua cuber teknik flick satu kaki tgk tak tgk henry.. tapi sebab bangsa boot same tapi anak die lain.. maka senget.. satu lagik tuh libas bola tahap berapi.. tapi sepi sepi laa.. tapi leading jugak laa kitaorg first half tuh dan sudah tentu nyer bukan dari gua.. kemarau gol gua nih.. tapi nak buat camne sakit kaki wooo....

tapi satu chance tuh gua score laa jugak... sekali offside plak kate ref.. ref tuh korea gua tau diorg geng jugak laa ngan cina kat overseas nih sebab kat dunia sebena die tak geng sgt.. kakakaka.. padhal gua lari baik baik ajer ngan bola release.. igt sekali lagik gua serang dari tepi nih cam pesawat penggempur.. lepas beberapa ketika di sub laa gua.. mmg gua tunggu pun sebab kaki gua terasa parah... kerana tidak dpt memijak bumi sepenuhnye.. anyer injit injit semut ajer kat sebelah kiri.. nasib tak baik ngan permainan keji dan cam nak pukul org (mafia cina kekadang ganas atau lebih ganas dari mafia italy.. godfather... tapi kalo cina.. ah long) dpt lak dieorg score gol kartun.. bola golek golek masuk.. tapi nasib baik walaupun keeper dah kena belasah sepak kung fu.. berbekal kan keeper bidan terjun.. kalo nak menang tuh menang jugak.. jadik walaupun mamat nih bukan keeper tapi mase time penalty shoot out die save dan menjadik hero seperti keeper keeper yg lain.. kekadang gua wonder jugak sape yg sebenanyer hero.. team mate lu yg pastikan gol atau keeper yg save.. cuber kalo semua org tak score tapi keeper tuh save semua sekali last sekali mamat nih gol kan jugak.. sape hero?.. sile kemukakan pendapat di komen section... aper pun sebab mamat nih tak semena mena.. maka die hero laa beb.. semua org bole sepak bola.. tapi bukan semua org bole tangkap bola.. kakakakakka...

tup tap tup tap.. bengkak jugak laa kaki belah kiri gua nih sebab ade satu time mase gua injit tuh gua kasik sepak bola ker atas tapi kaki injit yg tahan berat.. tapi kalo nak pegi ker ujung pangkal sebab melecet pakai boot nih jugak laa.. sedap hanyer di bahagian tengah ker depan.. begaya mmg total satu kasut tapi kalo dah dekat 2-3 bulan pkai kaki belakang still kena makan.. sakit jiwa jugak laa gua.. cumer dulu dua dua kong.. tapi lepas kulit melecet sebelah kanan nih jadik perkasa tak rase.. tapi tak aci jugak sebab kaki kanan gua lagik panjang dari kiri.. fitting baik kot.. mungkin ade baiknyer gua tgk tgk sepatu yg lain kot.. maner laa tau bole menukar nasib gua di depan gawang... mungkin gua tak byk score goal laa gua rase... tapi cam gua bole kire ajer berapa byk gua penah score sepanjang gua main permainan bola padang... emmm.. bia gua pike kejap... mase sekolah gua tak penah score.. mase belajor 4 - 5 kali kot (friendly ajer.. tournament tadak), mase praktikal 6-7 kali tapi tuh semua friendly laa.. (berapa match ajer pun).. mase keja takde main padang.. mase belaja balik sekarang nih pun elekkk... siot ajer kalo kire tak cecah 20 pon.. siot btul laaa... mungkin sebab gua main depan selalu sebab gua malas nak lari byk byk kot.. kakakkakakakakka..... tapi takper bejaya jugak team malaysia nih pegi final.. mungkin gua tak berapa sehat nak main ajer laa plak... dah laa fo sure kaki ku kena makan lagik.. aaaaa.....dooooiiiiiii....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pergh...bengkak siut...bahaya tuh mat...kaki kalau dah bengkak bahaya...baik lu gi fisio theraphy.....blaja berjalan kat dlm swimming pool....kekekekekke

gua rasa bebudak skang nih sumenyer super bizi ar...gua ajer yg tak bizi...tapi sebenarnyer bz tapi mungkin ader sebab lain yg membuatkan gua malas....

cite pasal kaki bengkak lagik....gua dah baper lama ntah kaki bionik(kengkawan yg kasik nama...) gua nih tak rasa sakit...kekekekekek

7:33 PM  
Blogger kenit said...

giler sial.. bapak lex lu nih.. nampak nyer lu dah jadik bionic man bai sbb dah sebati jadik daging.. kakakakakk..

8:32 AM  

Post a Comment

<< Home