02 April, 2006

di mane bumi di pijak

dah lama jugak blog gua nih tak berseri ngan gamba gamba sensasi... kakakakak.. rase sunyi sekrang nih takde aktiviti aktiviti riadah.. bole tahan sunyi jugak laa.. yg tensennyer rupenyer ketidakhadiran gua dalam kelas intensif lepas daftar ade skit kecoh aa.. super gua ckp ade org bising jugak kat sini pastuh die ckp gua kalo dpt adjust turun laa jgn tak turun langsung.. tuh laa rupenyer kat sini kalo lu org malas jgn gatal gatal pun nak register aper aper.. buat dek tuh merupakan langkah yg bole tahan jugak bagusnyer sebab selagi lu tak kacau org.. takde org nak kacau lu.. mungkin itu laa tindakan gua yg silap skit sbb gua nak buat buat rajin itu hari tapi sebenanyer bole tahan malasnyer.. lagipun mmg sebetul betul gua terlupa pasal kena bawak org rumah gua check up 2 minggu beturut turut.. super last sekali ckp gua kalo yg dpt adjust nak turun adjust laa memaner yg patut....

bukan aper geng dah nak kena anta paper nih.. jadik gua igt nak kasik fokus bebetul sbb nih 1st time nak buat.. kalo dah biaser tuh mungkin tak menjadi masalah.. tapi disebabkan super gua nak pegi becuti plak maka suker tak suker kena laa usaha lebih skit pastuh mungkin time nak cuti tuh gua buat buat cam nak buat keja tapi malas kot.. kekekke.. ooo lari topik plak gua nih.. jeng jeng jeng (lagik) ini laa gamba bangunan fakulti di mane meja gua ditempatkan....

itu laa die bangunan fakultinyer.. lebih kepada modern design.. belambak jugak bangunan bangunan kat sini yg moden.. tetap ade yg klasik yg betahun tahun seperti universiti universiti lain.. tapi gua rase baik lu org tgk kat sini ajer... gua pun baru perasan yg gua tak penah nak tunjuk tempat gua nih.. entah laa mungkin malas kot nak bwk kamera pegi campus nih... gamba tuh dah cerahkan skit.. mmg langit bapak gelap.. lately last week cuaca mmg camnih aaa.. macam yg gua cite last time.. dah double digit dah temperature.. lebih kurang 10 - 13 camtuh.. tapi cuaca tak nampak berapa panas kekadang.. selalunyer awal awal siang tuh mmg bapak panas matahari.. mencanak atas kepla.. tapi yg kelakanyer tak sejuk pun.. kire cam kewl jugak laa mcm itu.. patut laa org rumah gua mase balik itu hari die bising ckp malaysia panas.. betul laa sebab kat sini matahari mencanak pun gua igt badan tak berpeluh.. gua tatau laaa kalo main bola sebab bebudak takde mau main bola lagi nih.. tapi mungkin selepas bebulan bulan bermain bola maka mungkin kali ini akan bepeluh sakan kot.. sebab belari belari belari even dalam game pun relak ajer badan.. letih letih tapi takde plak peluh...

kasik close up skit.. yer itu laa namanyer bangunan gua... kat sini gua duduk level 3 ditempatkan dalam bay no.1.. bay bay nih sebenanyer cubical laa.. cam kat opis.. org either panggil opis atau lab kat sini.. mcm kalo tgh jalan jalan jumpa org lu tanyer aa.. nak pegi maner selalunyer itu laa jawapan diorg... tapi dari building 59 nih gua dijangkakan pindah time summer nanti ker building 16 tak silap gua.. ataupun building 1.. bole tahan jugak banyaknyer bangunan komputer sains nih.. mungkin sebab die gabung ngan skool letrik.. sebab tuh subjektif skit.. cam diorg nih no.1 tapi cam keleng skit laa sebab diorg nih combine.. tapi org ckp letrik die lagik power laa.. tapi sebenanyer same ajer... sekarang sejak org rumah gua bekerja bole tahan jugak gua turun.. tapi selepas gua remote login sekarang nih mase mungkin mase di lab akan bekurangan sebab bole login kat umah ajer.. kekekekeke.... sungguh pemalas gua nih.. melainkan nak kena print ... itu suker tak suker kena laa begerak jugak ker lab.. gua malas nak bepike sebenanyer nih.. sebab tuh tulis pepanjang.. gerenti korang bapak boring baca.. tapi sabo ajer laa.. kalo korang tak baca pun bukan ade benda korang nak buat.. sebab tuh laa korang bukan kan.. heheeheheh....

gua rase besok gua kena turun jugak kelas intesif utk tutup skit mulut mulut org nih.. aper laa diorg nih itu pun nak kekecoh.. mungkin sebab limited sgt attendance... tapi takper.. gua dah belaja dah.. lepas nih takkan ku-ulangi lagik.. org suruh register kalo malas gua ckp ajer laa malas.. heheeheh... anyway dulu gua ade cite pasal gua dapat duit pecuma sebab skool gua tebaka.. ini laa rupenyer dlm proses membaik pulih..

bole tahan jugak laa.. sebenanyer itu hari gua patut datang dlm bulan oktober.. surat tawaran gua itu jam.. pastuh dlm tgh bulan tuh bangunan nih tebaka jadik sebab nama gua sudah ade maka gua masuk jugak dalam pengiraan walaupun gua sampai bulan november.. kekekekeke... sungguh betuah gua nih... tapi gua tau sebenanyer musti ade budak super duper tensen pasal tesis die jadik diorg decide nak kasik kemalangan pastuh tebakar.. tapi bole tahan laa insurans skim diorg nih.. patut laa bole kata 50% daripada iklan kat tv nih semuanyer pasal insurans ajer.. sebab claim diorg nih mudah skit.. takde laa kompleks cam malaysia yg mase keta gua eksiden bebulan bulan nak dpt duit.. diorg nih bangunan tebaka claim bejuta juta pun sekejap ajer settle.. siap bole bagi duit kat org yg tade lagik.. skit punyer efficient... alamek.. gua nak kasik settle keja aaa.. besok mau bangun awal dgn ceramah... adoiiiii.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home