21 March, 2006

alih alih....

gua pun tatau apsal dgn minggu nih.. sebalik saja saat indah berbelanja sakan (takde laa sakan.. sajer ajer kasik nampak cam sakan.. ) gua rase cam tak berapa ade mood.. mungkin sebab tarikh submission utk paper gua nih isnin depan ajer pastuh super gua takde sampai laa semalam.. jadik automatik jugak laa semalam takde perjumpaan mingguan.. kui kui kui.. yg malehnyer bagi gua, super gua nih super duper jugak laa org nyer .. bz saner bz sini.. jadik kalo die tinggalkan keja keja opis die yg sedia bz maknenyer makin susah laa utk die menguruskan urusan urusan yg melibatkan penghantaran paper nih.... bukan aper geng.. masalahnyer kalo gua.. semua menda yg gua tulis bole keluar.. kakakka.. even kalo nak kire entry blog gua nih patut dijadikan satu buku ilmiah lagik..

jadik tanpa die bole tahan ilang arah tujuan jugak laa.. tapi seperti biaser gua tetap hentam buat buat pandai.. sebab gua rase itu ajer laa caranyer utk menjadi org yg bejaya... kalo kite tak buat camtuh nak tunggu org ajer mmg siap laa.. cumer yg tak sedapnyer besok kalo gua tunjuk die gerenti bederet menda nak kena dibetulkan.. kalo betulkan takper.. tapi kalo die ckp menda nih tak cukup lagik.. menda tuh tak clear.. sampai gua kena menggeledah intenet (kakkaa.. cam almari intenet nih) pastuh kena baca bertan tan kertas lagik.. mmg susah loo... mmg takkan sempat punyer nak anto... sebenanyer gua bole tahan nak anta jugak la sebab nak move on kat menda lain.. tapi kalo die dah ckp tak bagus nak buat camner.. bak kata org menda menda awal nih yg penting.. kalo asas tuh kuat bawak ke maner pun bole...

gua pun tatau laa kan.. nanti biler dah sampai time gua nanti gua sendiri paham camner rasenyer nak bezakan menda yg dah cukup bagus ngan benda yg tak cukup bagus lagik.. sekarang nih mmg gua igt menda bagus ajer.. kekadang gua pike jugak.. kenaper laa org saintifik nih nak telalu saintifik.. tak bole ker die let go skit dan tgk menda lebih senang.. dlm erti kata lain.. kalo korang baca paper paper yg diorg keluarkan nih takde laa sampai kena beserabut kepla.. apsal tak tulis cam kg ajer kot.. gua rase sungguh poyo ajer nak nampak satu menda tuh cam susah kasik keluar pekataan pekataan yg susah.. kakakakak.. entah entah ade paper bodo tapi sebab bahsa cam giler babas terus jadik cam gilee babas.. bukan kaa sebaliknyer lebih bagus.. bahsa mudah difahami pastuh semua org interested.. tul ka...?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home