24 March, 2006

cuti cuti cuti cuti...

diorg nih kat sini mmg bapak giler.. mmg takde cuti satu dua hari.. sekali cuti amik lu ubat terus sebulan.. giler babas.. lagik lama dari cuti krimas.. ish ish ish.. untung bebudak belaja sini.. dah laa cuti summer 3-4 bulan cuti krimas dkt sebulan.. cuti easter plak sebulan.. byknyer cuti.. maknenyer byk sgt hari korang kat uni malaysia belaja.. kekekekekek.. adakah hari hari lebih itu utk mengcover ilmu pengetahuan yg agak cetek.. hakikatnyer takde org yg tau.. cetek ker ilmu pengetahuan.. ermm.. entah laa... pagi tadik gua mengattend satu seminar.. pastuh giler laa kat seminar nih org borak pastuh kasik bukak itu ini begituh begini.. gua senyapa jer dgr.. giler bapak diorg nih lecturer sama lecturer.. dr sama dr kalo kasik keluar ilmu bejela jela.. dah aaa super gua yg kasik present.. tapi gua bole than mengantuk jugak laa.. kakakakakkaa....

pastuh lepas pung pang pung pang.. gua plak pegi laa tolon super gua angkat skit skit komputer utk guna mase science day bebudak kecik.. bukan calang calang.. die pegi store computer pastuh semua laptop yg die bagi semuanyer think pad.. is ish ish... sungguh tak kalah equipment equipment yg diberikan.. gua tgk die sumbat dalam bag sandang ibm rase nak curik pun ade laa jugak.. well.. nampaknyer hari nih bebudak dah mulakan percutian.. sebulan seh diorg cuti.. kebanyakkan malaysian yg gua jumpa (mase main bola) plan melancong merata tempat.. maklum laa lama nih cuti nih.. pastuh diorg naik nak peksa pastuh balik malaysia.. sungguh indah idup diorg nih.. gua nih cuti cuti pun kena keja jugak gamaknyer.. lagik lagik biler gua dgn murah hatinyer pegi menyerah diri masuk short course yg intensif.. padhal tak pegi pun takper sbb gua budak phd... tapi entah laa.. gua tatau apsal gua baik ati sgt nih....

mase gua nak daftar tuh gua tak sempat nak menghubungi super gua utk tanyer camenr.. gua pun hentam amik semua kelas.. aduhai kesilapan sungguh sbb kalo amik semua kelas alamatnyer kena 15 hari tanpa cuti laa.. adehh.. sakit jiwa skets... tapi nak buat camner dah gegatal.. cumer gua senantiasa pike nak ponteng lelagi terigtkan paper gua yg gua work tuh ade progress baik pastuh bole submit tgh bulan 4.. jadik gua igt nanti kalo gua spend time musti tersasul tak pegi kelas.. gua budget nak pegi full kelas super gua ajer.. kelas kelas yg lain nih mungkin gua buat lawak kot.. atau dalam bahsa yg lebih mudah.. tuang.. kakakakkaka... cumer rase besalah jugak laa sebab org lain baya beratus ratus nak masuk.. gua nih dah laa dpt tempat free.. selamba ajer kekecingkan.. tapi nak buat camner.. gua masuk pun sebab rase besalah.. yer laa... kalo gua budak group tuh pastuh gua sendiri tak pegi kem anjuran group gua camner nak katoo.. jadik suker tak suker pun gua rase tepakse.. nasib baik laa org rumah gua pun kena pegi keja tiap tiap hari.. sbb die takde ubung kait ngan universiti.. die cuti kalo library cuti ajer.. kekekekek... jadik tak kesa laa.. cumer kalo kelas nih menggangu perjalanan paper gua tuh jadik gua kena buat sesuatu jugak laa...

aper pun gua ingin mengambik kesempatan mengucapkan taniah kepada org rumah dgn pay check nyer yg pertama kat uk nih.. ish ish ish.. terbeliak mata gua kalo tgk gajinyer.. lepas diconvert laa.. sebelum di convert tak ternampak aper pun kat sini... bagus jugak duit nih menjadi pekasam apabiler kitaorg balik.. ade jugak org dpt duti raya udahnyer nih.. kekekekekeke...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home