29 March, 2006

makan tuan...

kekeke.. memula dah gelak.. mane taknyer gua igt nak melawak ajer tapi rupenyer selalu kes makan tuan nih.. semalam lepas kami bedua pulang daripada kawasan campus.. chee... (kawasan campus) maka penat penat selalunyer cam hari selasa takde menda menarik sgt yg nak ditonton di tv... tapi minggu nih begituh besemangat sekali org rumah gua mentang mentang laa team bola kegemaran die akan bermain di london.. tapi takde laa kitaorg nak sampai london... mahal woo.. lagipun susah nak mampus nak dpt tiket yg bagus pada harga yg berpatutan.. jadik dpt tgk kat tv itu pun dah kire bagus.. cumer kalo dulu nak tgk game game cam gini kena besengkang mata.. tapi kat sini lek lek ajer.. baru nak masuk maghrib.. tuh pun sebab sekarang jam dah dicepatkan sejam... (jgn tanyer gua apsal.. tapi mmg camgtuh tetiap tahun laaa)

tapi utk kasik feelin jugak pakai laa jersey team kegemaran.. walaupun gua bukan laa juve.. tapi jersey merah die nih cun nak mampus pastuh biler dah sale hari tuh dah laa ade sehelai ajer.. tangan mane yg tak gatal.... bole dikatakan kalo team gua itu hari titik arsenal jadik lebih cantek laa sebab gua bole pakai jersey real gua.. tapi apekan daya.. nasi dah basi.. bukan jadik bubur lagik dah.. tapi camner nak katoo jersey arsenal plak begituh mahal harganyer di sini.. ade jugak nak kenan.. jadi bole dikatakan gua nih tak iklas laa sebenanyer pakai jersey juve nih.. jadik mengikut kata pepatah kalo tak sokong jgn buat buat sokong.. nanti makan tuan.. disebabkan gua buat buat laa excited menyarung jersey diorg.. terus semuanyer tak berapa dpt main bola malam semalam... dititik laa oleh pemain yg power time kelab tapi bukan mase main time negara iaitu en. henry.. tapi jgn salah paham.. kalo gua main winning eleven kat ps2.. henry laa hero gua sehinggakan gua mewujudkan satu strategi "henry special" khas utk die.. kakkakakaakkakaka.....

sunyi sekat sekarang kat sini.. bebudak bola semuanyer lari melancong.. jadik gua teperuk ajer laa kat umah... bagus jugak sebenanyer sebab gua mmg banyak menda nak dikeja.. siap gua tarik diri lagik dari menghadiri kelas intesif anjuran jabatan gua.. gua tau super ade skit hampa gua buat camtuh.. tapi gua pun tak igt kena bawak org rumah check klinik + amik test glukos (bukan yg minum tuh) minggu depan.... tapi aper pun mmg gua bole tahan sebu sekarang nih sebab byk betul menda nak keja.. memandangkan masuk tgh bulan 4 nih super gua plak laa nak pegi melancong.. igtkan dpt sebulan dateline tuh dah kire cam blessing.. tapi rupenyer tak jugak.. sebab tinggal dlm 2 minggu ajer nih.. ish ish ish.. tapi bagus jugak.. time 2 minggu tuh mungkin hati gua sendiri pun senang jugak sebab paper dah submit 2 minggu awal.. bole uruskan hal hal cam mane nak dpt duit nak pegi.. dan yg paling penting urusan mendapatkan tiket dan yg lebih penting jejalan jugak.. tapi dekat ajer laa kot.. sekarang nih pun dah panas skit.. tapi pelik sungguh negara omputih nih.. matahari mencacak atas kepla.. tapi sejuks maintain sejuks... adusss.. rase bosan ajer duduk kat sini.. cumer bile bebudak takde kat uni nih rase cam lebih lancar ajer keidupan.. bagus tul kalo tak byk org.. takde laa kena bediri naik bas.. best best..... mungkin pasnih keluar bejalan cantek ajer byk bunga.. igt plak gua tahun lepas tgk gambo gambo org rumah (blum org rumah time tuh) kat tempat cun ajerrr... mungkin tahun ini.. gua plak bole buat benda same.. relek.. jgn sampai meleleh air liur..

2 Comments:

Blogger Zan said...

gua punya Milan maner bai. Nak menang ni minggu depan. Lyon ni pon line2 arsenal gak ni.

8:07 AM  
Blogger kenit said...

alamek geng... luper nak ckp milan dah abis aaa gua pg tgk itu hari... sori..

2:45 AM  

Post a Comment

<< Home