31 March, 2006

sedap sedap...

sebab dah mula masuk spring sekrang nih.. cuaca sedap skit.. dah 2 digit laa selalunyer.. mula dari ujung minggu lepas.. kalo nak tau camner tuh... emm.. cuber laa korang jejalan kat sunway pyramid.. lebih kurang camtuh laa tak sejuk giler mcm beberapa bulan lepas.. kire pegi mane mane ade airkon la... kekekekkekee.. cumer selalunyer angin menderu yg tak bole tahan woo... die dtg dari depan, kanan, kiri dan juga belakang.. bole tahan kencang jugak kekadang.. ade mungkin sbb tempat tinggal gua nih di tepi laut.. sun sand n sea cam kat klang jugak... kakkakakak... kekadang angin die dtg diagnol pun ade jugak.. pehh... tapi tak pepasal ujan ajer plak minggu nih.. menyebabkan cuaca rase cam sejuk jugak laa... tuh yg tak berapa enak tuh.. nasib baik laa die tak ujan cam malaysia punyer ujan.. sini jenis ujan die kekecik pastuh cam gerimis gerimis gituh....

sejak gua menarik diri dari kelas intensif nih.. rase cam byk ajer mase.. tapi tatau laa... alih alih sekarang nih dah jumaat plak.. giler cepat abis minggu... gua pun tak sejauh mane dlm penulisan gua yg dah nak kena submit ujung bulan nih.. seperti biaser itu ade laa landmark gua sebelum mengabiskan mase berehat skit kat malaysia laa.. takde laa rehat mane pun cumer rase seronot skit laa dpt tgk menda menda familiar.. semalam jumpa budak malaysia duduk sek 11.. die cite laa mmg budak budak bejalan.. infact ade lebih kurang 3 cuti besa utk bebudak study uk nih.. satu nak krimas.. easter dan summer.. kalo campur semua cuti tuh ade dkt 6 bulan laa cuti.. jadik kalo ade duit sebenanyer setengah tahun aje duduk sini.. lagi setengah bole lepak malaysia lagik.. ish ish ish.. kalo org study uk yg 12 jam nih bole buat cam kelantan.. bayangkan laa ape yg dpt dilakukan oleh org org yg study lagik dekat (cam iklan 100 plus laa plak...).. balik tiap tiap bulan laa.. tapi dulu mase gua pike pike nak pegi nanyang tech. (kat sgpore) terigt jugak sakit woo badan kalo tetiap minggu nak balik... tapi sebenanyer kalo mmg dah dekat tempat org nih... itu bukannyer halangan.. kakakaakkakaka...

disebabkan tak ramai budak maka takde plak main bola.. aduiii.. rase naik plak laa badan... chiss.. tapi dalam keadaan nak tua nih dan org rumah gua masak yg serba serbinyer sedap sungguh susah nak dielakkan menda tuh.. tak pecaya tgk ajer laa kawan kawan gua yg dah kawen.... botak gua tak jumpa lagik.. kelaka jugak kalo botak gemuk.. kakakakaka.. kekadang tghari makan sini perasan plak mat saleh nih punyer pemakanan.. makan kentang laa roti laa.. banyaknyer sandwhich.. terus terasa bagus ajer sebab nasik nih yg buat kite org malaysia nih gemuk gedempol.. mungkin gua bole jadikkan ini satu cth kot.. maklum laa dah kekawan nih kena monitor sendiri kalo tidak nanti kena masuk the biggest loser laa jawabnyer.. yer kepada sesape yg tak penah tgk.. tgk laa (gua tertgk pun sbb boring).. mmg tak pecaya camne sorang mamat bapak gemuk 3++ pound bole buang 40% kegemukkan die dlm mase 9 bulan (dpt duit lagik) sampai ade 6 pack sekarang.. uihhh jelas btul gua mentgknyer.. kalo laa gua bole masuk acara tuh.. dah lama dah gua buat.. kakakakakak..

yg pastinyer tak bole.. pastuh sangkut aa gua kat sini dgn aktiviti membaca setiap hari cam final.. chess... rase cam dr. dr. biaser jugak aaa yg kena study setiap mase utk jadik pakar... cumer diorg punyer praktikal lagik ganas sbb kalo salah buat bole bunuh org.. gua punyer takde laa ganas sgt.. cumer kalo salah buat tak dpt dr. tuh ajer.. kena gelak ajer laa.. bekotak kotak jugak bahan ilmiah yg ade kat umah gua nih nak dibawak balik.. biaser laa majoritinyer kertas a4 biaser yg lepas diprint maklumat ilmiah jadik beharga laa.. mane taknyer.. ade yg sampai gua kena buat special request ker library lain utk dpt tuh.. tapi kat sini prosesnyer senyum ajer.. tak sesusah mane.. tuh agaknyer yg bagus sampai kena baya dekat 90 ribu ringgit satu tahun pembelajaran kot.. kalo kat malaysia kite buat camtuh.. prosesnye mungkin same susah.. tapi keta keta universiti semua merc atau beemer kot.. kakakakkkaka....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home