25 March, 2006

kasut baru?... lagi...


kekekkeke.... mmg dasyat.. gua pun tatau betapa dasyatnyer gua nih.. yer gua bole tahan jugak dasyatnyer.. tapi kalo biler kite ade peluang yg sungguh baiks (plural beb) jadik jgn laa diabaikan.. mungkin sudah diketahui akan tabiat gua yg amat suker kasut (bukan cam pompuan tapi.... jgn salah paham) dan dgn bantuan teknoloji cam ebay kat sini.. jadik lebih mudah skit laa aktiviti gua... hasilnyer selepas bertungkus lumus tiap tiap hari mengabiskan mase gua usha usha sane sini.. jadik satu hari nih terstumble plak gua ngan satu kasut yg dikategorikan sebagai used tapi tak bersentuh.. cumer dah kuning skits aa... utk tantapan dan santapan rohani pembaca pembaca gua.. jeng jeng jeng...

gua rase kena cite skit laa sebab bukan semua org tau.. ini laa jordan XI LE.. kekeke.. kalo kat malaysia gua ade yg kaler itam merah.. sekarang bejaya laa gua melengkapkan koleksi gua ngan satu lagik kaler die.. cite die panjang jugak laa sebab ade satu time gua turun kota singa ngan "blum-lagik-jadik-org-rumah" beberapa tahun lepas.. tahun tuh punyer laa kemarau sampai laa gua ternampak kasut nih di kaki mamat yg tgh jual kasut kat satu kedai.. jadik gua pun igt nak carik laa.. tapi malangnyer time tuh bole tahan dah lama jugak laa keluar.. jadik gua gigit jari ajer laa.. tapi fast foward ker sekarang, akhirnyer berjaya juger gua mendapatkan kasut ini ngan harga tak sampai seratus lima puluh ringgit.. kakakakakak.. sape hensem.. sudah tentu gua... utk mengamati kecantikan kasut ku yg terbaru ini.. cuber tgk satu lagik gambo.. kui kui kui.... jadik secara keseluruhannyer.. emm .. nanti kejap gua pun tak igt berapa byk jordan gua dah ade nih ehhh... mari kite kire

besama sama... dari yg kecik ker yg besa.. jordan IV, VII, XI LE, XI LE, XII, XIII, XIV, XV, XVII, XVIII, XIX, XX.. kakakaka.. 12 pasang.. tapi masih tak cukup utk mendapatkan satu keluarga bahagia.. lagik lagik tahun nih dah ade XXI.. cumer gua tak berapa excited sgt laa.. mungkin sebab mahal lagik kot.. tapi dari segi gayanyer pun nak berapa appealling.. kalo nak beli pun sebab nama dan iklan die ajer.. anyway.. gua nak cite pasal menda lain laa plak.. hari nih gua turun beraksi utk perlawanan akhir piala asia.. yer beb piala asia.. dan gua masih lagik tidak happy ngan keadaan boot gua.. walaupun malam sebelumnyer gua mengabiskan mase selama 1 jam utk mengrepair boot tuh supaya lebih selesa ngan kaki gua.. agaknyer mmg tak kena kot cutting boot nih.. sebab kalo nak kire tak lembut lembut dah berbulan bulan lak lamanyer tak lembut.. siut tul laa... tapi aper hal pun at least bejaya jugak laa gua improve kan skit.. bole tahan laa masuk kaki jugak.. tuh laa yg pelik nyer.. kalo kasut ball senang ajer.. pakai ajer jordan tak penah rase tak sedap.. hati ceria ajer.. tapi ape pun hari nih gua turun pastu diassign kan bermain midfield sebelah kiri plak.. well well.. sungguh tak selesa gua dalam keadaan begini.. ape tah lagik gua nih kaki kiri mati.. setiap kali org mintak anta bola atas.. kena extra step laa plak sebab nak adjust kaki.. selalunyer kena close down.. lawan plak ngan team cina.. yer hari tuh team cina jugak.. yg ini team cina jugak.. maklum laa daripada pelajar asing yg ade kat sini.. 75% cina.. jadik bole laa die tibai team A dan team B....

gua hanyer bermain ala kadar.. apertah lagik out of position saje.. walaupun ade sekali mendapat peluang keemasan.. mungkin gua pike banyak gua rase cam nak gentel sampai depan gol.. ya.. mmg bole tahan bodo.. kakakka.. anyway.. setelah berpenat lelah maka berjaya laa team malaysia mendapat pingat emas ngan jaringan 3 berbalas 2.. kui kui kui... nak tgk hadiah?

jeng jeng jeng.. ini laa medalnyer.. gua kena close up sebab medal die kecik nak mampus.. tapi takper piala die besa gapak.. tak dpt laa nak bubuh gamba sebab gua bukan bawak kamera pun tadik.. tapi takper nanti biler dah bubuh kat group jadik bole laa gua kasik tunjuk skit... nasib baik jugak ade aktiviti aktiviti besukan seperti ini.. kalo tidak bapak laa boringnyer.. dah laa ujan ajer sepanjang hari.. tapi yg ok nyer hujan die rintik rintik air begelombang.. kekekkeke...

mungkin besok carik tempat nak jejalan skit kot.. yer laa gua nak mula balik mengadap keja... dengan budak budak nih borak sedap ajer.. diorg dah mula cuti macam gua cerite pastuh semua nak pegi spain, italy pastuh summer balik malaysia.. gua plak baru tanyer super.. die ckp die terluper nak check.. tapi bagus jugak laa mane laa tau kalo buat ikut channel yg sepatutnyer nanti bebetul dpt relaks 2 bulan.. enjoy woo.. enjoy.. dari tgh bulan 9 sampai tgh bulan 11.. ish ish ish.. nanti abis satu geng pedang setiakawan ku titik ngan pedang nano 9000 aku.. kekekkee.. acah ajer.. takdenyer duit.. tapi minggu lepas ade jugak gua tgk kelas badminton diorg anjurkan kat sini.. terign jugak aku nak jadik coach ker.. tapi tgk laa.. kalo ade jalan nak sampai ke situh mungkin diusahakan.. bole jugak turun kan ilmu ilmu tanpa belas tanpa simpati.. sudah kalah pasti nak kena lagik.. kakakakakaka

2 Comments:

Blogger princessGarnet said...

boot adidas del piero satu!!

12:05 PM  
Blogger Zan said...

bole jugak turun kan ilmu ilmu tanpa belas tanpa simpati.. sudah kalah pasti nak kena lagik..

sila rephrase ayat anda..
tak sedap bunyik nyer

3:07 AM  

Post a Comment

<< Home