04 April, 2006

itik pulang petang...

idup nih sungguh pelik.. org ckp kalo kite sayang sumthing tuh tinggal tinggalkan lor.. mungkin itu yg telah gua buat kot.. sebab gua sayang sgt negara sendiri maka gua pun pegi tinggalkan.. betul sungguh falsafah itu sebab sekarang di saat gua sedang mencari tiket utk bercuti di kg terasa semacam excited ajer.... walaupun hakikatnyer gua sendiri tau gua akan kembali kepada keadaan yg gua bekobar nak tinggalkan dulu.. mungkin sebab secara ilusinyer gua balik nih utk becuti ajer jadik mungkin perasaan cam tak best tuh ilang.. dikaburi ngan janji janji palsu kot.. paling kurang utk 2 tahun lagik sebelum mmg kena balik bebetul membaya janji... utang utk lebih tepat lagik... kekekeke...

hari nih gua memontengkan diri gua utk menghadiri kelas intensif.. bukan aper topiknyer sungguh tak mengancam.. tapi bemula besok gua tak bole buat cam gini lagik sebab bukan topiknyer ajer yg mengancam bahkan penceramahnyer juga mengancam iaitu super gua.. kakkakaka.. masak laa gua nampaknyer hari sabtu pun kena turun pegi kelas.. cisss.. pastuh disebabkan satu lagik ancaman mungkin sampai rabu depan laa gua mengadap bangun pagi nih.. merisaukan jugak lagik lagik gua masih lagik tido lewat kasik usaha usaha picisan utk menabiskan penulisan gua supaya akan disubmit dalam minggu depan.. adehh.. hari tuh gua kasik tulis.. pastuh biler gua baca balik.. dlm hati gua nasib baik gua tak kasik hantar... pehh.. mmg kena tomahan dan kutukan laa jawabnyer.. bukan aper itu hari gua ade kena review satu paper dari negara cina nih.. gua tiaw laa skit skit.. hehehhe.. tapi karma beb.. buat baik di balas baik.. buat jahat?... gua bukan buat jahat pun.. tapi lepas gua baca review super gua yg on top of review gua.. bole tahan jugak takut.. ish ish ish komennyer sungguh ganas.. nasib baik nama die ade sebelah paper gua.. muakakakaka....

berbalik kepada cerite itik pulang petang.. kalo diterima maka gua kena pegi mempresent dan menghadiri bengkel dlm 4 - 8 september.. jadik gua takkan balik seawal 10hb.. sebab jauh ke atas negara (cam pegi perlis laa) tempat nak conference nih.. nak kena rehat dulu badan.. penat bang... aper pun mmg tak dpt nak balik awal.. nanti tak sync. plak ngan raya.. gua ade 8 minggu ajer nih.. jadik kena manfaatkan bebetul.. mungkin dlm 10 , 11, 12 , 13 tuh bole tahan laaa.. yg paling tak sangka.. bulan lepas tiket mura lagik.. bulan nih dah tak mura cam bulan lepas.. maknenyer bulan depan musti tak mura cam bulan nih... kesimpulannyer.. kena carik tiket mura secepat mungkin laa jawabnyer... chiss.. kena wang pendahuluan nih... tapi yg pasti perasaan girang gumbira tuh tak dpt nak digambarkan.. kalo tidak musti org dah lukis gambar dah.. paling tidak pun musti gua dah lukis gamba gembira... tak sabo tak sabo... kalo balik bole tahan jugak laa.. apetah lagik kalo paper itu diterima sekali.. campur ngan kenit jr. puhhh.. bukan double.. tapi triple bonanza.. dtg umah mmg dpt duit raya.. muahahahahahahhaa.... sesape yg dah ade anak tuh elok beno.. sesape yg tade lagik.. jgn keja 2 hari seminggu.. rome wasn't build in a day bai.. (unless power cam setengah setengah org... satu kali ajer.. kekekekkke = gua aaa) dan sesape yg takde tempat nak bekerja lagik.. emmm... takper seperti kata org tua tua.. buah durian kalo tak gugur pasti akan ditebuk tupai juga... cumer jgn laa jadik putik durian yg gugur kerana ujan lebat... kekekekeek


4 Comments:

Blogger Zan said...

Gua rasa lu adalah orang yang suka menulis larr.. lu tak rasa macam tu ker?

10:22 AM  
Blogger kenit said...

kakakaka... bai tak tido tgk bola ker?

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

aku pulak rase cam xsaba nak tunggu kenit jr... =)

8:24 PM  
Blogger keylink said...

itik mende ni bai.... ko tak takut bird flu ke? bole mati wo.

3:13 AM  

Post a Comment

<< Home