16 March, 2006

mengejar dateline...

lawak jugak laa gua nih gua rase.. 1 minggu lepas gua ckp paper yg gua sedang cuber tulis nih kena hantar tempat lain.. tapi tetiber awal minggu super gua ckp bole plak anta tapi kena buat sebelum 26.. yek eleh.. gua dah masuk malas mode dah minggu lepas.. minggu nih kena masuk rajin mode balik.. tapi yg kelakanyer selepas gua masuk rajin mode pun gua rase cam kena postponed pastuh amik yg dateline bulan 5 (satu lagik tempat).. kakakakaka.. mungkin macam magik.. tapi super gua mmg suruh sebenar punyer utk turun York ujung tahun nih.. utk berjumpa ngan nama nama besa supaya dpt laa bekenalan utk bekalan mase depan.. yg magiknyer mmg bole tahan tak pecaya.. kire cam kalo real life korang jumpa celebrity.. lebih kaliber dari siti laa.. sbb siti kite bole jumpa kat klcc.. kire cam kat sini berpeluang laa gua jumpa celebrity celebrity dunia sains.. berbual dan betukar pendapat..


objektif sebenanyer adalah utk kasik nama lu sebagai topik perbualan.. so mase depan biler ade aper aper penulisan atau seminar yg ade nama gua jadik menarik minat laa.. susah betul nak ade credibility nih.. tapi senang laa utk student student gua utk mase yg akan datang... maka terpakse laa berhempas pulas gua dlm 2 minggu nih.. tuh laa org ckp kalo nak terkenal dlm aper bidang pun rupenyer bukan laa senang..


finally semalam, dpt jugak duit yg gua tunggu tunggu sebulan lebih lamanyer.. tapi finally hari nih habis dah semuanyer dibuat baya sewa.. alih alih kosong balik duit gua.. sungguh kejam.. sewa rumah utk 3 bulan 10 ribu.. bole pengsan woo... disambil itu gua amik kesempatan utk apply umah yg sama utk semester depan.. yer laa malas nak pindah sebenanyer.. walaupun byk jugak org org malaysia ckp kat gua baik carik umah kat luar nih.. tapi gua sebenanyer malas nak rajin kan diri mencarik umah.. hari tuh nak mencarik tv 2ndhand pun bole tahan susahnyer.. jadik nak senang sambung ajer laa... lagipun besa lagik umah tuh.. lagik susah nak maintain.. lagik byk laa kejanyer.. tak caya tanyer haris yg baru ade umah baru yg besa nak mampus... tapi takper esok esok dah penuh beranak pinak senang.. lain plak kesnyer ngan azan yg mmg dah beranak-pinak... mmg kena umah besa byk bilik sebab sekali keluar 2.. uih uih uih.. produktif bai.. gua plak nak mula kecik kecilan dulu.. mungkin besok biler dah bermastautin sebena.. baru laa kasik penuh satu court badminton.. nak kasik penuh satu padang bola atau court basketball atau volleybal atau takraw tuh rase cam byk laa plak... kui kui kui....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

you make me sick revisited

upside.fotopages.com

aku still kekelkan baju element mcm yg ko lukih tuh..kui kui kui

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

bole mat...sure sempat punyer....lu dulu2 kan siap bole buat thesis utk org...ETR tuk org....lu kann genius mat...

5:37 PM  
Blogger kenit said...

woit UNNN... nostalgia sial..

6:57 PM  
Blogger kenit said...

bai.. thesis tipu aje bai.. kakakaakk... ini check bebetul... kalo ade lecturer malaysia baca.. yer gua mmg memain kui kui kui... etr sensitip mat

6:58 PM  

Post a Comment

<< Home