15 March, 2006

wehh.. rabu sehh...

nampaknyer ari nih gua ade ceria skit.. akhirnyer duit yg ku tunggu tunggu sampei laa jugak.. kelaka plak cite pasal duit nih.. sebab gua tgk botak pun cite duit.. tapi yg paling besa sekali haris cite die dpt menda yg tak bole sial nak kire ngan duit.. kakakkakaa.. syabas syabas.. nampaknyer by tahun depan semua org ade jr. abis laa kengkawan gua yg solo lagik.. selalunyer hari rabu camnih hari paling sehat dlm kalendar bulanan gua sebab hari rabu camnih ade permainan bola sepak dari pkl 2 - 5 selalunyer.. jgn salah paham geng.. walaupun matahari tepacak jugak (kekadang laa) time pkl 2 nih. .. tapi suasananyer sungguh kondusif.. (cam salah eja ajer.. ade ker pekataan tuh) utk permainan bola.. nasib baik laa kalo ade matahari tepacak.. kalo tidak sepak bola... bola datang balik bai cam main freezebee...

tapi malangnyer hari nih tak dpt laa gua mengexercise kan diri gua yg selalu tak exercise nih.. petang nanti super gua nak buat persembahan plak.. jadik memandang kan subjek yg akan dipersembahkan tuh sgt melibatkan gua.. lagipun die super gua takkan gua nak buat dek ajer tak pegi pastuh pegi belari lari (bukan lari anak tapi) sambil mengejar bola plak.. padhal mmg itu laa yg gua nak buat.. kekekekeke.. tapi dalam keadaan mood tak tenang bahya kalo gua mengupsetkan super gua yg sedia kewl nih.. maklum laa member baru pindah umah jadik keadaan tak terurus skit... lagipun minggu depan nak pegi seminar over the sea 2 hari.. best sial jadik diorg nih.. sentiasa ade ajer duit nak kemaner maner utk buat persembahan.. menarik plak.. bahkan ini bukan kali pertama gua ade perancangan jahat utk mengabiskan 2-3 tahun membuat research dan bekerja sementara.. bukan tarikan gaji.. tapi kemudahan.. lagipun bagus aper sebab nanti balik malaysia byk pengetahuan (atau kasut) yg dpt dibawak bersama..

bahkan ade satu ketika gua memberitahu org rumah kite bole abiskan 1/3 mase dlm setahun di malaysia (sbb diorg cuti summer lama nak mampus) dan 2/3 lagik idup keja di sini.. kakakakakaka.. tapi biler melihatkan muka org rumah gua yg gua rase rindukan selera kg, ani sup utara, bfast sek 3, ikan bakar belakang istana, umbai dan tempat tempat yg sewaktu dgnnyer rase cam tak sampai hati.. tak sampai hati geng.. kekekekkee.. lagipun itu semua hanyer angan angan mat jenin ajer.. cumer kalo laa mmg gua akan terkenal dan bergaya mutu dan keunggulan dgn projek gua nih.. ade possibility ajer dan bagus jugak utk pengalaman... lagipun lebih credibility nanti.. esok esok biler gua dah menjadik super plak kepada member member.. bole senyum ajer time viva sbb nanti semua org takut.. kekekkekekeke... tgk , last sekali semua org dpt benefit... kui kui kui.... tapi nak buat camner.. susah nak jadik famous nih.. nih baru nak keluar satu publications dah tekedek kedek.. tatau laa sempat ker tidak nih.. tapi kalo ular pun bole lari dari zoo negara sampai umah botak inikan menda nih.. kakakakkaakakka.....

alamek.. rase gemuk laa plak tak main bola.. dijangkakan sepanjang minggu nih tak main sbb ujung minggu bebudak pegi warwick.. tapi takper ujung minggu nih dpt tgk malaysia.. kakakakakaa.. giler cam jakun.. tuh laa ujan batu negeri sendiri.. bayangkan laa kalo mmg betul batu batu turun dari langit.. buat menambah populasi lelaki bujang ajer di dunia ini.. kakakakakakakakak
...

3 Comments:

Blogger botakz said...

bai.. lu reti main bola ker..? kakakakka.. seingat gua dulu.. dapat bola depan gol 10 x pun tak gol2.. kakakakka.. gua pun tak tahu arr.. kaki tue ader bangku atau kepala tue ader mancis.. kakakkakak

5:31 PM  
Blogger keylink said...

hari rabu jangan lupa pergi pasar rabu. ade jual apam balik, goreng pisang, keropok...

2:45 AM  
Blogger kenit said...

kakakaka.. kepla mat.. gua adik ronaldinho, sedara ronaldo lu katakan begituh.. sekeh lu kang

3:50 AM  

Post a Comment

<< Home