12 March, 2006

my oo my.. when u try ur best...

aduh... duh duh... satu pengalaman baru yg gua alami ketiker ini.. well nih bole tahan pengalaman yg susah nak rase laa kat malaysia sebab kat malaysia kitaorg takde itv1.. so biler takde itv1 makennyer tak dpt laa full coverage f1.. kakakkakaa.. finally hari nih f1 season mula balik.. well disebabkan f1 nih super duper popular dan tv rights die tak giler bapak dimonopoli sky sports cam bola.. maka full coverage die dpt dinikmati oleh seantero masyarakat.. selalunyer tahun lepas atau tahun tahun sebelumnyer dan tahun tahun sebelum sebelum sebelumnyer tgk tv3, astro pastuh yg terkini 8tv... tapi utk semua semua channel terbabit diorg semua akan amik coverage itv1 uk nih laa.. so bayangkan laa betapa dasyatnyer die punyer coverage.. bole tahan sejam sebelum race die dah dpt access.. giler comprehensive.. ish ish..

kire excited giler gua minggu nih.. apetah lagik sebab season baru mula.. so semua start kosong kosong.. pastuh apabile membaca tentang kedasyatan pemandu kegemaran gua utk testing sepanjang musim sejuk utk memastikan pasukan die mara ke depan.. gua mengingatkan mungkin tahun nih keadaan akan lebih baik dan lebih ceria.. well as far as hari sabtu.. semua menda nampak cam meriah pastuh semua org akan party hari ahad sambil besa besa ade headline "what a comeback"... well u thought.. rupenyer mendung tuka jadik ujan plak di tghari... tapi bole dikatakan selepas setahun, bole tahan excited jugak laa gua menyaksikan menda nih.. eager jugak laa gua menanti resultnyer.. menanti setiap saat camtuh.. kakakakka... sedihnyer in the end.. ferrari masih lagik tak cukup laju.. aduss... nampaknyer lagik baik schumy retire ajer laa tahun depan.. dah takde gunanyer die cuber nak belumba kerna zesss nyer (yer zessss) sebagai pelumba yg tak bole mati mati dah tak seganas dulu...

mmg laa die kena potong pastuh strategi cut off short.. tapi come on laa.. sebagai seorg lagenda sepatutnyer dgn 12 lap lagik tuh kasik tunjuk skits aaa geng... mmg ade limit utk fanatic.. gua jauh dari fanatic jgn salah paham.. tapi biler menyaksikan budak budak baru cam rosenberg (budak rookie) yg bapak memecut tanpa kalah walaupun keta die korok.. ataupun kimi yg walaupun nasib malang tapi dpt jugak no.3 menyebabkan gua rase.. mungkin usia dah caught up.. mungkin its time.. walaupun keta bole dikatakan one of the top 3.. tapi jgn laa camnih jon... (chee.. cam gua tulis surat kat die plak nih..) kena push push push.. walaupun masih awal season.. selalunyer begituh aa diorg pike.. mcm enjin nak pakai kat malaysia lagik.. so baik save lagipun ade 17 race lagik.. tuh semua btul jugak tapi entah laaa nak tgk jugak semangat yg tak kalah tuh dalam race... sebab sekarang bukan senang senang.. kalo nak amik kire gua rase alonso dan kimi are in fact better driver than schumey sekarang nih... kalo korang campak 3-3 dlm keta yg sama mungkin margin tuh dah takde... sebab tuh laa kalo ferrari menang 1st race nih hari nih walaupun kena potong lepas pit stop no.2 tuh.. baru budak budak nih tau sape yg bos... bekas bos.. atau yg masih lagik bos.. kakakkakakakak....

gua rase anology nih mmg berterusan utk byk benda.. make impression... good impression early on... cam main bola.. apsal 1st 10 mins tuh org tak pulun score goal bia org tekejut.. kakakakkakaka... ckp pasal bola nih itu hari gua baca artikel pasal ronaldo ade sedih jugak... byk jugak persamaan gua ngan ronaldo sekarang nih... dia tak score goal.. gua pun tak score goal.. jgn salah paham geng.. fixtures gua bukan byk.. lagik lagik sebab org rumah gua perut boyot jadik kena bagi extra care.. kekekekkeke... cam next weekend ade trip pegi warwick.. tapi cam biaser laa sebab duit gua yg dah dekat sebulan tunda nih tak dpt dpt jugak (gua tau salah gua sebab bagi salah no. akaun) maka tak dpt laa gua igt nak bawak org rumah gua sekali turun.. gua plak tanak pegi tinggalkan org rumah gua sengsorang plak lelama camtuh... jadik limited fixtures.. pastuh dlm team yg cukup nak buat 2 team.. kakakakkakaa.. lu tau laa rotation die camner.. jose morinho pun pecah kepla sial pike.. kakakakakakkaka.... tapi bukan objektif gua pun nak main bola cam org giler.. lagi lagik sebab gua ade sini utk beri tumpuan belaja.. gua start main nih pun sebab nak menjaga berat gua supaya tak seperti org lelaki mengandung plak nanti... kakakakakkakakaa.....

welll di akhir kata.. schumey pun ckp its ok dan segala effort diorg dah paid off.. well betul ker?.. kakakakka... mungkin btul sebab at least dari dpt no5 -6 diorg dpt no.2... tapi no.2 beb? mungkin as tahun nih goes on.. keta akan jadik lebih power.. dan mungkin diorg akan bejaya.. sebab itu ajer laa caranyer gua nampak utk die menang.. dgn keta yg lebih power.. sebab dah takde zessss beb.. zesssss.. ckp pasal tuh.. gua nak bagitau ronaldo, kaka, dida, roberto carlos dan robinho... woii budak budak.. korang baik get ur act together utk kite menang world cup besama.. kite tak bole harap ronaldinho ajer.. member kalo injured nanti sape susah.. jadik daripada kite main taktik one vs. eleven every game.. kite main laa satu team.. jadik kepada yg gemuk tuh baik start turun turunkan berat.. kepada yg takde form tuh pegi main winning eleven.. kakakakaka... oo akhir kata kepada schumey... come on laa come on.. kalo dah tak larat kasik valentino rossi beb.. nanti die weeelllyyy keta ferrari bai.. kakakakakkakakaa

2 Comments:

Blogger Zan said...

sack jer bai, Dollah jap lagik kene sack gak akhirnya. Nko tunggu lah Dol..dol..dolaah

10:04 PM  
Anonymous MM2H said...

Immigration to Malaysia
This discussion is very focused on the topic and I’m satisfied with the researched material as is is authentic and unbiased

3:07 AM  

Post a Comment

<< Home