13 March, 2006

waaduh.. waduh.. hari isnin...

nampaknyer hari isnin tiber lagik.. hari isnin tak laa mencabar as hari selasa sebenanyer.. sbb hari selasa ade weekly meeting ngan super.. soo itu lagik mencaba laa sebab super gua nih dpt sense kalo org tak buat keja langsung.. pastuh camner gua nak produktif biler sepanjang minggu lepas keja gua "mengadap kertas".. yer itu laa term yg digunakan oleh org rumah gua utk menggambarkan keadaan gua.. pastuh mmg yer pun.. belambat kertas kertas yg gua tgk.. biaser laa.. dari satu ko jumpa satu lagik.. dari yg satu lagik tuh jumpa plak satu lagik.. maka aperbiler semua satu dan satu lagik dan satu satu lagik dan satu satu lagik lagik dan .... ini dikumpulkan maka tejadi laa himpunan kertas yg tak tekire banyaknyer yg dibezakan hanyer dgn stapler dan klip.. kakakakaka.. klip utk yg lebih dari pada 30 ms sebab nanti tak bole nak ketip pakai stapler gua....

bukan tanak beli stapler mahal tapi bai.. kat sini harga sebatang pen pun 8 ringgit malaysia.. jadik kena laa man man skit beb... 1 pound tuh utk cikai punyer ball pen plak tuh... gua rase kalo gua bawak alat tulis pastu jual musti laku cam goreng pisang panas makan ngan sos di sek.2 selepas kelas OPR petang rabu.. kakakaka.. terigt kaa anda semasa dulu.. sebenonyer meto ngan botak giler makan goreng pisang ngan sos.. utk menambah rase.. patut laa kulit diorg gelap.. (yer gelap bukan itam.. kakakkkakakkakak)... gua bgn tido pkl 10.00 tadik, seda jugak la org rumah gua besiap siap.. rajin sungguh pegi bekerja... gua plak sbb tido pkl 5 semalam maka perlukan rehat skit.. lagipun adalah lebih muda utk semayang zohor dulu sebelum keluar umah... nanti jumpa org rumah gua teman die lunch pastuh baru pegi ker office... kire half day ajer laa.. kakakakaa.. selalunyer pun utk print print dan carik lagik kertas... maklum laa keja keja eksperimen tertangguh kerana pengetahuan gua yg tak cukup lagik nih.. bak kata org kalo tak cukup ilmu jgn nak masuk tri wizard tournament.. nanti kena bakar ngan naga atau lemas dlm air (yer.. gua baru tgk sbb minggu lepas baru dwload.. kakakkakkka)...

tapi gua miss sebenanyer waktu waktu dulu... biler org rumah gua melepak ajer kat sini pastuh kitaorg pk pasal nak jalan jalan jalan.. kakakaka... bukan laa bejalan setiap mase.. pikekan pasal bejalan ajer.. sekarang nih pun tak berapa seronot.. sbb kalo nak keluar pun ujung minggu.. pastu majoriti org mmg keja plak tuh jadik semuanyer pakat keluar ujung minggu.. sakit aa kepla geng.. lately sebab keletihan dan takde duit (gua harap hari nih dpt duit.. kalo tidak kena tepon aa merayu camnih) kitaorg abiskan mase duduk umah.. cam minggu lepas.. nak pegi town pun tak berapa minat.. yg gua maleh duduk umah 7 hari seminggu nih, gua tak pepasal akan buat keja 7 hari seminggu.. sengal sengal.. sebab kalo dah duduk umah nampak plak kertas kertas belonggok tak sedap plak rasenyer kalo buat dek.. capai jugak laa sebab mengejar waktu laa katakan.. kalo gua buat dek pastuh buat benda lain rase besalah wooo... jadik tanpa disedari tak pepasal gua dok buat benda same jugak ujung minggu.. sengal sengal.... tapi aper pun... mungkin apabila tibenyer ujung bulan.. memasing akan tesenyum simpul.. kakakakkakakakakakak

1 Comments:

Blogger botakz said...

bai.. orang dah kawin yang memasing kijer memang camtue.. gua pun camtue gak.. lebam gak bai.. tunggu ujung minggu baru leh kuar... tapi kengkadang gua malas gak nak kuar.. baik dok melepak kat umah.. badan tak penat.. minyak keta yang mahal tak luak.. kekekekke..

2:36 AM  

Post a Comment

<< Home