14 March, 2006

bilernyer nak spring???...

walaupun kebanyakan tempat cthnyer kedai kedai laa terutamanyer sibuk mengatakan spring sale sudah tiber.. tapi mane yg spring nyer aku pun tatau laa.. hakikatnyer cuaca masih lagik sejuk di luar sane.. semalam gua igt dgn kontrol hensem gua keluar tanpa pakaian tebal yg sepatutnyer.. pastuh biler dah nak petang beku beb beku... pepagi tadik tekejut gua membaca blog takde rambut aka pengantin baru 2 minggu kawen.. kelaka plak statement tuh.. gua nak ckp "pengantin baru" - 2 minggu dah usia perkahwinannyer... tapi jadik cam "pengantin" - baru 2 minggu kawen.. kakakakkaa.. entah laaa.. gua tak sure pun 2 minggu sebab gua malas nak bukak kalender.. beb... kalo salah jgn mara.. maklum laa tak dpt tgk depan mata... (kate nak bubuh gamba fotopages.. biler nyer.. takkan busy sgt kot...) ... melalut plak.. kepada kengkawan yg tak bukak lagik siler laa bukak.. ngeri sial besa betul ular kat kl.. camner laa bandar kota metropolitan camtuh ade ular sawa besa camtuh... gua rase beb ular tuh telepas dari zoo negara bai.. ikut sungai sampai umah lu.. atau die naik lrt turun keramat.. pelik jugak sbb binatang tak bole bawak naik lrt sial .. melainkan lu letak dlm bakul cam botak.. kakakakakakaka...

aper pun pengajarannyer kalo nak pegi kl tuh baik baik bai.. tak pepasal bole kena belit nanti.. ngeri ngeri.. besa mmg besa.. hari nih hari selasa dan so far bejaya jugak gua mengupdate blog gua nih hampir tetiap hari.. bagus jugak laa rasenyer.. tapi kalo update selalu nih takde plak cite nak cite... tapi kalo tiap tiap hari nak ade ular kena tangkap masak jugak laaa camtuh.. tapi pekara nih tejadi sebab org rumah gua nih dah tak jadik org rumah lagik.. sekarang working lady.. kalo gua tak kemaner duduk laa sengsorang kat sini sampai pkl 5.. tuh sekali sekalo gua amik jugak alternatif utk menemani die makan.. bawak bekal beb save skit belanja.. walaupun kekadang gatal jugak die berbelanja membeli juadah luar... mungkin boring jugak kot asik masak masakan sendiri.. pelik jugak sebab gua steady ajer makan masakan org rumah gua.. antara contoh yg ketara adalah semasa pesta makanan malaysia.. bulat besa mata die memilih juadah padhal gua dlm kepla.. yek eleh.. die sendiri bole masak nih.. entah laa kekadang pandai masak pun bole malas masak.. tgk ajer laa.. kalo bukan begituh takkan beduyun duyun org turun ke stadium membeli juadah bebuka... dah laa tahun lepas gua pegi hari petama puasa lagik.. yg sekali gus menyebabkan gua tak berkenderaan sampai laa raya... nafsu nafsi org nih bukan bole pecaya jadi nasihat gua kepada yg sudah bekeluarg, hari petama pose tuh masak laa pastuh bagitau laki laki korang supaya tenang semasa memandu.. kepada yg bujang plak... (hehehhehhhe) makan luar ajer laa takde beduyun duyun jalan jem..... gua harap nanti apabiler tibenyer hari posa kelak.. dpt laa kite bebuka bersama... venue?... umah haris ker.. kate tak byk keta.. wuuu huuuuuu.... udah udah laa makan hertz tuh.. biakan budak budak muda ajer yg gayat...

6 Comments:

Blogger Zan said...

makan kat rumah haris... 1 vote dari aku... muahahahhah... walaupon rumah haris jauh beribu batu..takper aku sanggup ke sana meredah hutan dan rimba. Sesaper yang dekat mcm jin dan batu tu bole la tolong masak.

8:10 AM  
Blogger kenit said...

bagus bagus.. nampaknyer ape ape hal dah ade satu vote.. kakaka

4:06 PM  
Blogger botakz said...

bai.. gua rasa.. azan, jin ngan batu memang kena rewang bai.. per guna jadik brothers.. kekekekkeke.. gua suruh Haris buat party instead of kenduri.. Girls Gone Wild punyer.. tapi dia kater dia takut petir.. kakakkakaka...

5:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

alih2 jer nama gua naik...alih2 jer gua perlu gak tolong rewang....bole plak main suruh2 org lain rewang...dah ar berbeza kaum gua ngan haris tuh....tapi org ingat gua brothers....mender ar....maybe adik-beradik taknak ngaku kot...biasa ar....gua rasa diorang malu kot...

gua tak tuding jari kat saper2 ar....cuma gua rasa warna kulit gua tak melambangkan ke'adik-beradik'an antara gua ngan Haris.....minat bermain game tuh tak dapat dinafikan.....sama macam Botak ngan Batu yg minat bermain snooker ar...tapi diorang tuh adik beradik ker...???????

p/s:gua tak marah...cuma menyatakan pendapat jer....

semalam main badminton guna cara baru...penat sihhh....

8:02 PM  
Blogger keylink said...

kakaka lawak brothers ni dah lama sangat dah ni, tak abih-abih.. lu orang kutuk-kutuk brothers, kedai brothers siap tambah cawangan lagik, relek je.

tuh tengok jin tuh, siap kene keterangan panjang lebar kakaka

apa-apahal, sebut pasal spring, teringat gua kat titi. lu kenit tunggu spring, titi relek je coding spring. belum kire botak nak tukar spring. tak tau lah kalo sape-sape nak beli tilam spring nanti.

anyway makan kat rumah gua tu ok. tapi adik-beradik ke, sepupu-sepapat ke, jiran ke, main game sesame ke, main badminton sesame ke, tengok blue sesame ke, kalo tak tolong gua lastik.

11:48 PM  
Blogger kenit said...

sensitip sial jin sekarang.. wuuuhuuuu.. kalo ade nak kenen.. tolon aa member... botak passin passin aaa black book.. dah kawen buat ape simpan lagik...

3:22 AM  

Post a Comment

<< Home