06 February, 2006

forza italia... soon...

sungguh sunyik keadaan di dunia penulisan intenet sejak kebelakangan ini.. mungkin disebabkan penulis penulisnyer memasing busy.. tapi jgn salah paham.. walaupun kebelakangan ini gua agak sibuk tetapi bukannyer gua tak berminat nak update.. tapi mungkin disebabkan takde cite sgt kat sini.. well.. 2-3 minggu lepas pun takde cite sgt sebenayer.. lagipun cuti panjang masyarakat di malaysia.. giler babas macam cuti raya laa plak.. keidupan kat sini sudah menjadi semacam rutin harian plak... bangun pagik (well sebenanyer tghari pkl 12.00 pastu bejaga laa gua sampai pkl 6.30 pagi besoknyer sblm tido balik.. kakakkakaaaakaka...

walau ape pun minggu lepas gua telah melakukan aktiviti sukan pertama kat sini.. aper lagik? kalo kat tempat org yg main bola.. kite kena la main bola.. lagik lagik kite nih org org negara yg menjadikan sukan bola lebih utama daripada badminton ataupun sepak takraw.. walau pun hakikatnyer 2 sukan yg belakang tuh lebih bejaya daripada main bola.. tapi biaser laaa... bole tahan penat jugak apertah lagik sudah 2 bulan lebih gua duduk umah.. exercise paling exercise pun pegi jalan kaki pegi balik campus ajer.. tapi seronot jugak laa boleh tahan.. apertah lagik tak berapa byk kawan.. cumer rase tua itu tak dpt dinafikan.. yer tua bukan dari segi fizikal tetapi tua dari segi umur.. semua budak budak degree kecuali gua ngan brother regular nih.. so itu ajer laa.. susah skit nak masuk perbualan budak budak nih.. maklum laa dah bekeluarga.. kakakakaakkaakaa....

aper pun minggu nih tesangat laa seronot yer sebab finally dpt jugak gua membaya utang honey moon kepada insan tecinta kat sini... gua bukan aper.. hari tuh bangunan fakulti gua tebakar pastu gua tak pepasal dpt duit.. (gua dah citer ker?) jadik gua pun laburkan utk honeymoon.. sepatutnyer gua buat awal awal lagik.. tapi sebab gua risau duit sewa bulan nih tak settle maka kena delay skit.. rupenyer rupernye mmg masalah pun.. walaupun die kate dah masukkan.. tapi since duit yg gua dpt free tuh takkan cukup nak baya maka gua pun ckp ade problem skit.. baru pepagi buta tadik gua tepon.. tunggu ajer laa minggu nih.. nih semua sebab cuti lama sgt hari tuh.. kakakkak... (alasan ajer diorg nih....)

jadik disebabkan keadaan keja gua pun agak memuaskan.. ngan senyuman super gua memberikan lampu ijau.. red light.. green light.. kakakkaa.. jadik semua dah ok... jadik rabu ini dpt laa gua menambah koleksi cop kat pasport gua... gua sendiri pun tak pecaya gua bole sampai merata padhal dalam negara pun tak abis pusing lagik... aper nak dikatoo..... sebelum belah.. kalo korang power jawab laa tekateki ini... benda aper lagik sempit lagik elok?... kakakakakaa.. ade adiah sial (padhal gua nak bykkan komen gua ajer... ) oo.. jgn luper check fotopages baik punyer dlm hari isnin minggu depan kot... utk aksi aksi menarik tapi tak ranjang... nak ranjang buat sendiri... (kepada yg tak kawen lagik) atau buat dua sendiri (kepada yg dah kawen).. aper laa aku merepek nih ???!!!!...

4 Comments:

Blogger botakz said...

kkaakaka.. ape daa teka teki.. lu nie blue arr.. tau ler dah kawin.. bai. kalau sempit gua tak tau.. kalau ketat gua tau arr bai.. huhuhuhuh

12:14 AM  
Blogger Titi Wangsa said...

sial la fakulti terbakar dapat duit

8:54 PM  
Blogger Zan said...

bai ... lu nak tgk serie A ker bai ... siall larrr.. amik gambar spagetti kat saner bai

2:53 AM  
Blogger keylink said...

kakaka jubo aa, ade plak link asterik asterik plak kat bini aku.

ko jangan wei, botak marah nanti kaka

2:05 AM  

Post a Comment

<< Home