02 January, 2006

kali ketiga kali ketiga...

yer... kepada kengkawan yg masih lagik berhempas pulas cuber nak mengabiskan game NFS:MW nampaknyer gua abiskan dah.. itu laa muka mamat yg dititik oleh TAKUMI a.k.a kenit.. kakakakkaa... nampaknyer kenit hanyer memerlukan 3 hari ajer utk menghancurkan razor.. peringatan kepada member member yg nak lawan bos.. lawan bos senang sial.. tapi lepas lu kalahkan die amik lu ubat.. namun begituh masih banyak lagik challenges yg perlu dilakukan dalam mode challenges.. tapi memandangkan gua akan busy balik besok.. maka gua hanyer akan main satu challenges satu hari.. kakakkakaka....

selepas gua mengabiskan game nih tiber lah masenyer utk gua memberikan review.. bole dikatakan agak bagus jugak game ini.. cumer biaser laa selepas beberapa jam agak mengantuk jugak... igtan kepada kengkawan gua.. lebih baik lu jgn kasik tebakar sampai level 6.. mampus lu kena keja ngan dogde viper... kakakakkakkaka.. yg sedihnyer ngan kemajuan game game nih notebook gua semakin takde power nak main.. gua main nih pun grafik cam cibai.. tapi dek kerana tercabar gua hentam jugak laa.. bia laa gua mengalah ngan gamba yg tak berapa cantek asalkan komputer nih bole tahan skill stereng gua...

sambil gua bermain terigt jugak gua kepada member gua yg akan kawen benama botak.. die selalu lari dari road block polis nih.. kakakkakaka... cumer instead of bawak putra gua bawak evo bai.. yer.. gua menggunakan evo utk mendapat balik beemer m3 gua... nasihat jugak kepada kengkawan yg lain.. kalo lu org pakai kete spot susah sial handling... jgn laa tetipu ngan price tag die.. mclaren slr ker.. mmg mahal dan bole tahan antara yg laju kat dunia.. tapi seperti takumi yg pakai levin.. gua pakai evo ajer mat.. kakkakka... bole dikatakan 2 keta ajer gua pakai.. vw golf dan evo...

kesimpulannyer.. game bess... cumer selepas beberapa ketika cam nak muntah plak sebab bebalik benda tuh ajer... igt.. lepas kalahkan razor jgn luper ade suprise.. jgn tekejut beb... nanti gua rajin gua tangkap laa screen shot yg patut.. pehal bole tinggalkan comments.. kakakakakakak

4 Comments:

Blogger botakz said...

bai.. before click here to start.. gua buat 'burger king' challenge mat.. pergh.. junkman part semua unlock.. pastu baru kasik modified kaw2.. kakakaka.. gua dah slalu dah mat.. buat skill lari roadblock.. tadik pagi jerk gua buat lagik.. gua follow jerk keta polis, sampai dia masuk simpang kiri.. pastu gua besit simpang kanan.. kkakakakkakak

5:08 PM  
Blogger botakz said...

mat.. lagik satu.. skang gua dah giler main NFS Underground 2 (LAN).. pastu main outrun.. pergh layan sehh.. sanggup gi cc tue nak layan kakakkaka..

6:01 PM  
Blogger Titi Wangsa said...

happy new year bai

8:38 PM  
Blogger kenit said...

eppy new year kengkawan... siut lu buat challenge dulu.. takper bai.. gua hero kena abiskan cite gua dulu.. kkakaakakka.. lu nih memain.. nak kawen ker tak?...

1:59 AM  

Post a Comment

<< Home