26 January, 2006

pretty much ordinary...

besok ari jumaat.. n as alwayz satu lagik minggu masuk buku.. seminggu nih gua tertinggal skit hal hal pembacaan dan menambahkan pengetahuan sebab nak siapkan satu tugasan mudah yg sampai komputer gua jadik giler kejap.. menda tuh ade laa satu permulaan.. yer laa mcm org buat rumah mula mula ngan tebas kawasan lapang.. pastuh pasang tali ukur.. beli batu batu.. lu tau laa buat menda menda satu satu.. mengikatkan kepada cite scrubs di maner bapak johnny memberikan die loceng pada hari jadik.. every year dpt parts baru jadik lama lama jadik laa basikal.. kakakak.. lebih kurang cam nih laa.. cth yg lebih ketara hari hari ini adalah kite membuat pembinaan utk hari tua.. yer laa.. org becinta.. pastuh betunang.. pastuh kawen.. pastuh beranak.. pastuh anak die plak becinta.. pastuh.. well lu org tau laa...

di sini gua bubuh laa gamba interface kecil kecilan gua.. sebab yg perkara penting nak come up ngan jalan nak sampai situh.. biaser laa kan.. jadik suatu ketika nanti apabile gua bejaya menamatkan pembelajaran gua rasakan tersangat laaa jauhnyer titik tamatnyer nih...

terhasil laa sebuah mikroprosesor yg memproses pelbagai maklumat tapi menggunakan komponen komponen yg korang nampak bapak beso tuh.. kakakak.. tapi takde aper nak dipikekan.. nih semua keja org giler ajer.. jadik korang tak payah laa risau... gua cumer sajer ajer nak bubuh...

dah 2 bulan setengah nih.. dah ade rutin keidupan plak.. biaser laa dah lama jugak maka idup nih jadik biaser ajer laa.. berapa kali gua turun ke lab seminggu.. pastinyer banyak yg bertanyakan soalan cepu mas sebegituh.. jawapannyer adalah satu max.. kekadang takde turun langsung.. kakakkaa ambil cth dalam minggu nih.. nasib baik laa gua dianugerahkan sorang super yg sgt memahami.. die pun tau gua tak suker tempat tempat byk manusia nih.. tapi terus terang kalo korang wonder.. bebudak phd lain kat lab semuanyer borak irc ngan main game.. tapi tak dinafikan laa ade jugak yg mcm buat keja gua tgk.. byk programming... mcm mase time keja jugak rasenyer.. 30% keja... 70% lepak.. kakakka.. ini gua laa mase keja.. tatau laa lu org camner.. cumer bagusnyer biler gua dah jadik student nih dah berenti dah buat benda benda tak bejadah tuh.. bersungguh sungguh ajer gua rase..

rutin idup gua sempoi ajer.. bgn pkl 12 tghari .. buat keja sampai 6.30 pagi besoknyer.. kakakkaak... keja keja dulu pembacaan dan penulisan.. yg kelakanyer tak abis dah masuk keja pembuatan.. nampaknyer camnih laa keadaanyer sampai laa dah anta aper aper yg sepatutnyer.. teperap laa gua di dlm umah ini membuat aper aper yg patut.. ari selasa ajer turun jumpa super.. kekadang tuh jika perlu turun jugak lab.. untung sungguh zaman intenet nih.. kalo tidak tatau laa camner... ada baiknyer jika gua lampirkan gamba gamba tekini untuk santapan... tapi itu nanti laa kalo gua keluar umah bole laa gua tangkap.. takan nak bagi gamba dlm umah.. umah same ajer tade beza plak tuh... pehal pun rase cam flat ajer keidupan.. tuh maknenyer dah biaser.. bagus jugak laa...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home