22 December, 2005

hari kamis ker sabtu....

sungguh mengejutkan apabile hari kamis macam hari sabtu ajer kat sini.... bukan aper aku rase sebab nak krimas nih semua org dah cuti.. bole dikatakan puas hati jugak menyaksikan universiti yg kekosongan kerana takde org... kakakaka.. takde laa penuh nak naik bas.. rase tenang ajer jiwe... sebab dah rase teperap ajer kat umah keluar laa kejap nak bejalan.. sebenonyer nak tukar barang.. sebab hari tuh mem kat umah nih berbelanja tapi saiz bajunyer tak kena plak.. yg mengherankan gua.. senang gituh ajer nak tuka.. tekejut jugak.. mungkin culturenyer begituh.. kalo tak suker pun bole tuka.. aper raaaaa....

aper aper hal pun gua nak mengucapkan time kaseh kepada rakan taulan yg sudi memberikan komen komen membina... pecaya laa.. gua sentiasa mengharapkan sebegituh.. bukan best pun duduk kat sini... lelagi biler takde kawan beginih... maka apabiler dpt mendengar suara suara yg walaupun sumbang.. tapi merdu ajer.. kakkaka.. dah nak krismas dah diorg nih.. giler babas btul laa.. org berbelanja cam nak giler saner sini saner sini.. gua sungguh tekejut.. kalo kat malaysia ade sorang ajer org cam gua.. rupenyer kat sini melambak lambak.. kakakakakkak...

bukan aper.. selalu sgt teperap kat dlm umah nih mmg rase giler babi nak keluar.. lagipun bukan ade menda nak buat.. umah nih pun takde laa besa maner.. main sorok sorok.. tak sampai 10 saat dah jumpa kot.. kakakkakkaka... melainkan ko menyorak dlm mangkuk tandas aa... pastuh keja terlalu banyak sampai rase tepu ajer nak buat.. belambak lambak... bole tahan jugak rase malas nyer.. setiap kali gua mengalihkan pandangan dan menyaksikan org rumah gua beperang ngan raksaksa... beckp gua dlm hati sendiri.. betapa seronoknyer lenggang kangkung.... rase cam nak bagi duit kerajaan pada die suruh die belaja pastuh aku plak goyang kaki lenggang kangkung ajer... tapi apakan daya.. ini semua suratan takdir.. ramai ramai komen blog rase cam nak turun melaka lagik sekali ajer... kakakkak ... tapi sekali lagik.. apakan daya.... tapi pehal.. kalo kat melaka haris belanja umah.. meh dtg sini gua belanja umah jugak.. kakakakakkakaka.....


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mat....gua rasa lu dah sampai kat tempat yg betul...ader ramai org macam lu kat sana...yg suke berbelanje sana sini...kekekekekke....
aper2 hal...gua punyer sneakers maner mat...???bile nak sampai nih...krimas just around da corner....gua kena gantung stokin gak ke....tade chimney(tak tau betul ke tak gua eja....kkekke) ar
time ni ar sume bebrg kat sane sale giler2...ape lagi mat...kasik borong sume brg....kekkekeke
nanti lu nak sampai melaka lu sound pipi....dia bole sediakan rumah kot....kekekekek

5:06 PM  
Blogger kenit said...

bai.. i got just 4 words bai.. QUEENSWAY IS THE CHEAPEST !!!

4:15 AM  

Post a Comment

<< Home