01 January, 2006

from here to there...


sebelum cite panjang.. seperti gua dah janjikan hari tuh... ini ader lah gamba umah gua dari luar.... ini ader lah gamba bangunan luar umah gua.. lebih kurang cam apartment laa.. ader 3 tingkat... gua duduk kat tetengah.. pastuh sebelah kiri daripada gamba di bawah yer.. kelaka jugak sebab walaupun 3 tingkat ader jugak lif.. bukan cam umah member member gua yg kalo lagi rendah dari 5 tingkat tangga ajer ader.. kakakakakakak...
bole tahan jugak laaa.. kalo korang nampak kat tepi dinding ade peti besi.. korang press no. apartment gua 14.. pastuh nanti die bunyik laa... penting oooo security.. tapi jgn risau.. kalo korang bebetul datang musti gua pegi amik.. takkan laa gua nak suruh lu org main hentam ajer datang sini... hehehee... ini bukan amazing race mat... ader yg beminat ker?... kakakakakak... kepada sesape yg nak kawen tuh nak honey moon ker aper salahnyer jalan jauh skit.. gua tau kalo 50 inggit atau 500 inggit takper jugak kan.. ini tidak.. beribu ribu bole buat downpayment beli keta.. kkaakakkkaak... tapi kalo ade interested party laa... maner laa tau kan....

well.. gua bz skit minggu nih.. bukan bz aper.. bz becuti.. becuti pun bukan kemaner... disebabkan NFS:MW dah abis dwload.. jadik 2 hari nih main game ajer laa plak.. maklum laaa dah lama tak main game.. dah lama gua tgk iklan die.. tapi lu tau laa.. kat sini mane ade low yat.. jadik nak tunggu jugak abis dwload.. yg kelakanyer harga game kat sini lagik mahal dari cd lagu.. lagik mahal dari dvd bahkan lagik mahal dari kasut.. kakakakaka... giler btul.. mungkin diorg tanak anak anak diorg buang mase kot.. tapi gua tgk belambak org pegi beli game jugak.. gua rase kalo bukak game tak ori cam low yat dah jadik jutawan sial.. kakakaka.. cumer bahya laa sebab nanti cam seludup dadah plak rasenyer....

aper aper pun... disebabkan pak cik org rumah gua nih seorg pilot .. pastuh selalu turun london.. maka hari tuh org rumah gua buat laa special delivery utk mendapatkan bekalan makanan... tapi yg kelakanyer gua dpt menda lain plak .. jeng jeng jeng ...

i am a shoe fanatic... salah salah.. a shoe maniac... jadik biler ade jordan 14 yg baru.. pada harga yg murah pastuh kat niketown.. sape laa nak lepaskan peluang camtuh.. giler ker.... by the way.. niketown sale sial... yer tak tipu.. niketown sale.. lu org pun tau betapa tak sale nyer nike kat memaner pun kat dunia nih kan.. jadik biler sale mmg tak bole pecaya... mmg tak bole pecaya.. bersesuaian ngan moto sale die... nike sale.. dont shout about it.. kakakkakakakak.... sungguh sungguh tak sangka.... walaupun bepuluh ribu jauhnyer gua kat dunia nih tapi nampaknye perangai tetap samer... betul laa... kalo dah keperibadian diri camtuh takkan dpt diubah walaupun cuaca sejuk hinggakan 1 C.... kakkakakakakkakaka.... dengan kesempatan ini juga gua ign mengucapkan selamat tahun baru kepada sesape yg membaca blog gua ini.. baik yg kenal dan tak kenal.. walaupun ini bukan tahun baru kite.. tapi tahun baru nih dipakai seluruh dunia.. tak pecaya korang tgk kalender keja korang.. kakakaka... kepada sesape yg akan buat benda yg die tak penah buat tahun tahun lepas.. seperti kawen.. beli umah.. beli keta.. ade awek.. tamat belaja.. mula keja.. timang anak.. betunang.. atau aper aper yg sewaktu dgnnyer.. gua ingin mengucapkan selamat maju jaya... well.. it is all a part of living... time to grow up guys..

5 Comments:

Blogger princessGarnet said...

wuuu kasut mahal sial

7:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kepala ar...snekers gua mane mat..!!!cipet ar...memang betul macam yg lu tulis tuh...next year gonna be a year full of 'kawen'....kakakak

botak skang nih dah bizi sebizi2nyer...dia biasa ar sibuk nak tuk majlis dia bulan 2 nanti...gua rasa byk mender akan berubah kot tuk next year...

tapi pasal trip nak gi party kat tempat lu tuh...hhhmmmm...bole tahan jugak pale otak lu....unless kitorang dapat bonus setahun or jadik jutawan, sure jadik punyer plan tuh...tapi nih tak apply kepada sesaper yg dah sedia ade kaya...kekek mcm Bobo...kekekektapi kalau botak nak honeymoon kat tempat lu...nanti lu bole ar pass snekers gua kat dia...kekekekek

2:59 AM  
Blogger princessGarnet said...

jin lu dah tulis panjang-panjang tu,tulis blog apa salahnya..mcam byk citer je akakakakaka

6:21 AM  
Blogger Zan said...

jin mempunyer banyak cerita sebenarnyer.

9:02 PM  
Blogger kenit said...

butoo sneakers... gua sekeh jugak kepla lu kang....

2:00 AM  

Post a Comment

<< Home