23 December, 2005

org dah cuti !!!!

yer yer.. hari nih org dah cuti.. gua tatau sial pasal tuh... jadik gua pun pegi lab... mmg gua tak selalu pegi lab.. tapi for the usual purpose of printing materials yg gua perlukan sebelum gua memulakan write up petama dari gua.. nampaknyer supervisor gua tak tau maner pegi.. mungkin die rase penat nak melayan kerenah gua.. tak bejawab emel emel yg gua anta... die ckp die tak kemaner hari tuh.. tapi kesenyapan die membangkitkan kerisauan plak pade jiwe gua nih.. kalo member dah bengkek.. mmg susah laa idup gua.. atau lebih tepat lagik.. geng.. bersedia utk menerima gua kembali .. kakakakakakkaka....

anyways.. gua punyer marah.. abis kertas gua kerjakan hari nih.... masalahnyer nak pegi mintak kertas pun tak bole sebab org org dah cuti dah kat sini.. maka tepakse aaaa gua berenti kan keja gua walaupun niat di hati ade beberapa benda lagik gua nak print.. aper nak dikatoo... susah jugak rupenyer.. dah laa 2 hari kebelakangan nih gua rase tak sedap badan... idung sebu ajer.. nak keluar beli panadol pun malas.. mungkin hari nih gua bole usahakan kot.. gua tesangkut sekarng nih pkl 12.20... tatau nak buat aper.. lebih kurang dah jem jugak laa kepla gua nih.. yer laa.. gua nak teruskan operasi printing takde kertas plak.. yg nak berambus.. kejap lagik nak semayang jumaat pkl 1.00.. emmm emmm emmm.. wat to do wat to do...

tapi yg lebih menakutkan.. dlm keadaan perhubungan gua yg terputus ngan super gua (die ckp krismas die buat keja.. ) mmg die tanak layan gua nampaknyer... betambah lagik panik gua apabile menyaksikan ade satu time plan sorang budak phd nih... yg menariknyer die org malaysia.. pompuan laa tapi.. tekejut gua menyaksikan master plan die.. gua rase die final year.. sebab master plan tuh sampai ujung december ajer.. aper yg mengejutkan biler die details kan pasal conference paper die yg dah 5.. semua anta kat IEEE.. pastuh lagik 3 mungkin keluar tahun depan.. gua tgk putih mater ajer... risau plak gua ngan keadaan diri gua yg tunggang langgang nih.. perhubungan dan komunikasi ngan supervisor pun terputus... (merajuk die kat gua kot... mungkin tak cukup rajin lagi gua nih pada die... ).. giler btul laa minah tuh.. sampai ker tak gua pada takat die tuh nanti... mungkin kah ade 20 paper 2 tahun lagik dari gua.. famous ker gua dlm arena nih di antara saintis saintis... atau yg paling penting sekali... masih kah gua ade di sini 2 tahun lagik.....?

stop thinkin n start acting.. tuh laa kata kata yg sepatutnyer.. tapi dalam keadaan yg gua rase super gua mungkin kucewa ngan gua nih (yg gua tatau apsal sebenanyer.. mungkin die wait n see type of supervisor kot).. gua hanyer nak get it done.. ade keja yg gua kena sudahkan.. daripada gua pike pasal minah yg dasyat tuh baik gua pike diri gua yg dasyat.. dan diri gua yg dasyat mengatakan baik gua carik ubat supaya weekend nih bole siapkan review paper yg gua nak anta kat super gua.. kan lagik senang kalo idup nih jejalan dan abiskan duit ajer...btul tak?


2 Comments:

Blogger creativelydesigned said...

kalau nak pass dgn best sekali, kena la kamcing dgn supervisor, nanti semuanya senang.

1:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

john, kem salam kat minah phd tu! kakakkakakka. xde hal la john, macam ko ckp la, kalo dah chenta kat satu menda tu, kerja semua jd mudah! hehehhehe. nanti lu present paper kt conference jgn lupa ajak aku hehehehhe. u'll do well john.

4:57 AM  

Post a Comment

<< Home