05 January, 2006

hari hari mendatang...

beberapa hari lepas... well actually this whole week sebenanyer.. keadaan begituh slow.. slooooowwww... (cam lagu kylie pronounce die).. lagik lagik this week ade laa minggu terakhir cuti.. cheh.. nampaknyer mulai minggu depan berduyun duyun laa budak.. pastuh bermula laa keidupan musim baru diorg kat sini.. walaupun minggu depan baru cukup 2 bulan.. tapi disebabkan diri gua nih perisau.. gua rase cam tak sedap ataupun cam tak kena.. rase cam ade cam benda tak kena ajer... entah laa mungkin disebabkan ke-laid-back-an super gua yg selalu ckp as long as die senyap tuh maknenyer semua menda ok menyebabkan gua rase tak betah... yer ituh laa pekataannyer.. lama jugak gua dah masuk berapa lain nih baru dapat....

bole dikatakan tahap perkembangan gua agak terbantut jugak ketika ini.. tatau mane nak pegi.. gua hanyer tau banyak benda nak buat.. tapi gua tatau aper benda yg nak buat tuh laa.. ade beberapa benda yg gua kena siapkan tuh betul.. tapi tuh semua bukannyer benda benda yg memberikan impak.. jadik tuh yg menjadi kerisauan tuh.. dlm erti kata lain.. tak milestones laa... kakakkakakaka.... gua tau ader beberapa perkara mustahak yg perlu dipelajari tapi benda benda besa nih walaupun gua tau ade dan akan memberikan impak besa tapi gua sendiri tatau amenda.. gua rase kalo korang baca amenda gua tulis nih pun gua tak paham jugak.. same cam gua.. same old same old.. kkakakkakakakaka.....

mungkin rase lost nih sebab kapal terbang jatuh.. kakakakak.. bukan bukan.. rase lost nih mungkin disebabkan pada tahap nih takde org nak arahkan aperbenda aperbenda.. at his level.. objektifnyer bukan utk menjadikan robot yg mahir.. tapi creator kepada robot kot.. kakakkakaka.. tapi utk mempomen such a robot memerlukan kemahiran.. biaser laa sebelum lu pandai baca blog gua nih lu kena belaja abc... bole dikatakan kala ini gua asik baca abc ajer sampai naik jemu jugak laa.. ibarat askar komando yg asik kena anta training keluar masuk utan tapi takde plak operasi seperti polis kadet ah kit.. kakakakka.. jgn salah paham.. gua tau abc tuh penting.. kalo tidak takkan gua bole tulis apertahlagik bole dpt ayat cam tak betah.. kakakakka....

gua tidak laa mengabaikan kemahiran asas.. igt hanyer genius bole pegi point a -> c tanpa perlukan b.. tapi selepas lebih kurang 50 equation.. gua seda gua bukan nyer sape dan gua bukan setakat perlukan b... tapi anak panah yg menghubungkan a -> b -> c tuh sekali... mungkin gua risau jangka masa panjang.. yg nyata pada ketika ini gua tatau samada ade ker tidak impak maksima dlm 3 - 4 bulan lagik.. sebab kalo ikut rate sekarang nih cam tak maju jaya ajer.. atau pun instead of pike itu pike ini... baik gua terus buat d -> f sesambil tuh... mungkin pemikiran camtuh yg patut ade di dlm diri org org buat phd nih kot.. apa yg pasti (che lamak cam berite) sememangnyer melompat lebih tinggi daripada sepatutnyer memerlukan jati diri dan adaptasi yg segera... tak bole nak terhegeh hegeh kot..

hmm.. kekadang gua rase cam nak senang ajer.. tapi setiap kali pike camtuh gua rase cam bodo plak... aper salahnyer susah skit utk bahagia.. mane bole nak senang ajer kan..?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

siut ar...byk yg gua tak paham...kakkakakakaak...tapi still ok kot gua rasa lu kat sana tuh..tade hal punyer....baru 2 bulan...ader byk masa lagik...kekekkekeke
bulan Januari kat mesia nih byk betul cuti....hehehhee....bagus utk gua...kakakak...bole ar lelepak kat umah mak..
bai...pepagi makan nasik lemak best wooo...walau pon impaknyer utk long-term akan bole gemok...cam biasa ar..gua pedulik aper...kekeke

7:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

kenit! ko leh wat nyer! ko leh berjaye! chaiyokk2! kalu takat n.lemak jin tu, has pon leh masak! hahahaaa...

8:55 PM  

Post a Comment

<< Home