14 December, 2005

tak serik serik....

i seldomly open with a picture in any of my posts... but nway theres alwayz a first for anything in ur life.. n theres alwayz a never ending pursuit of nike's, jordan's n watever that comes afterwords.. hehehhe... wehh.. dari gambarajah di atas anda dapat saksikan aksi keluarga effirul (chee.. keluarga.. ya i mean keluarga) di london... dan dari gambar rajah di atas anda dapat saksikan bahawa baik di maner kite berada di negara org.. kire musti nak amik gamba kat patung jugak.. hehehhehee... monumen monumen yg begini laa yg akan menjadi tempat tempat begambar yg menarik....

tempat nih mmg popular.. patung nih entah aper kebenda tah namanyer.. tapi tempat nih giler bapak punyer happening.. sekeliling kawasan nih adalah tempat membeli belah dan berjalan jalan yg sgt popular di sini.. biler gua ckp sekeliling.. lu bayangkan 50 kali ganda (atau lebih) daripada orchard road kat sgpore... so kalo orchard adalah x.. maka kawasan nih piccadilly + oxford > 50(x) ... kakakakaka... gua rase lebih besa daripada 50.. sebab dlm satu hari gua jalan jalan 1/2 dari 1/4 kawasan nih..

jadik aper gua mengarut pasal tak serik serik dan yg sewaktu ngannyer nih.. apabile korang berada di satu kawasan mega membeli belah rasa gatal utk membeli belah sungguh susah nak ditahan.. korang tgk air liur ajer meleleh sebab takkan ade duit nak beli... dan mmg betul pun... igtkan memandangkan krismas dah dekat banyak laa sale sale bole laa beli barang barang ngan harga yg menangis air mata.. tapi itu semua mimpi ajer.. diorg nih walaupun takde jualan murah tetap membeli belah seperti org giler.. maka dalam keadaan ituh buat aper kedai kedai die nak buat sale.. kalo gua toke kedai pun gua tak buat sale jugak.. kakakakka....

aper aper pun.. jgn obsessi kengkawan... jgn obsessi... kakakkakkaka..

2 Comments:

Blogger princessGarnet said...

patung tu eros awak

3:36 PM  
Blogger botakz said...

bai... agak2 kalau gua gantung stokin krismas nie.. leh dapat 'gift' tak dari lu..? kakakakka

6:38 PM  

Post a Comment

<< Home