11 December, 2005

what ifs.. what now...

tatau korang realize ker tak.. blum sebulan pun gua kat sini.. ciss.. for those ppl yg kasik shout out kat comment box gua.. bebanyak terima kaseh gua dahulukan... kepada sesiapa yg ade msg tak kesah laa kena mengena ngan post gua atau aper aper pun.. bubuh ajer... gua selalu jugak baca.. walaupun gua ade ckp nak update selalu tapi gua gagal jugak nak buat.. hehehhe.. bukan disengajakan .. tuh semua teknikal ajer.... maklum laa awal minggu lepas gua pegi janji kat supervisor gua nak deliver preliminary write up by ujung minggu depan.. maka berpeluh aa gua mentgk satu beban kertas kertas saintifik yg perlu dibaca.. lebih kurang 150 kot...

jgn salah paham sial.. kalo buku slam dunk ker atas komik initial D ker lu bubuh berapa byk pun takper... infact gua pernah mengabiskan satu season pendekar laut kat umah bobo dalam satu malam.. sure laa korang tau perbezaan yg tak dpt dinafikan ketaraan nyer... satu tak payah pike pun baca.. yg satu lagik setiap ayat ko kena pike tah aper jadah die nak sampaikan.. tapi dlm gua baca baca tuh gua tepike jugak.. camner org nak paham tak hape kejadah gua ckp jugak kan.. lagik senang kalo diorg pegi cite ajer benda benda nyer kat lu.. emm.. terbayang camtuh bagus jugak sebab dpt bejalan merata rata....

cite pasal bejalan jalan nih terigt gua.. hari kamis lepas gua turun london.. sebenanyer takde laa tujuan hape.. tapi seperti yg org rumah gua put it.. at least nak jugak pegi malaysian hall... well in a way.. that is tru.. sebab gua bukan tanak pegi situh.. tapi selepas ini mungkin tidak akan lagik gua dtg ke situh.. dah laa jauh plak tuh.. lagipun org rumah gua nak sgt makan malaysia.. dlm keadaan die sekarang pekara pekara sebegini perlu diikutkan.. kalo tidak besar plak halnyer.. meleleh ajer air liur.. kakakakakakaka.... maka pergi laa jugak kitaorg.. gua rase cam nak tulis tapi nanti byk plak cite.. jadik utk memudahkan proses penceritaan gua.. lagik senang kalo lu org view fotopages org rumah gua biler die dah upload gamba gamba nanti... lagipun pictures worth 1000 words.. n many more kot..

mmg best london tuh.. kat situh baru laa korang rase kota metropolitan.. bukan cam kl.. jadik kota metropolitan sebab ade bas KL metro ajer.. kakakakka... bandarnyer besa bapak cam org giler.. mmg korang datang sini rase gatal ajer nak shoppin tapi hakikatnyer.. barang barang mahal giler.. sampai meleleh atau keluar air mata darah pun masih blum cukup utk mendapatkan brang barang tersebut.. dan di page ini ingin gua tujukan rase terima kaseh dan jutaan perhargaan kepada org rumah gua kerana berjaya menunaikan impian gua pegi ker bandar nike setinggi 3 tingkat.. ish ish ish... kalo tak kerana terlalu kagum.. mmg meleleh air mata gua kat situh jugak... kakakakkakakaka.....

tapi rupenyer lepas semua tuh.. gua balik umah carik barang kat ebay ajer.. sungguh menyayat hati jugak kehidupan ini.. kite selalu dpt blessing in disguise... maknenyer kite dpt sumthin tapi tak penuh.. apsal korang tanyer.. sebab kite kena sentiasa igt yg lebih kuasa... nanti kalo dpt semua menda kita luper dunia laa plak.. aper pun.. gua sgt syukur dan gumbira.. takde komplen takde komplen....


4 Comments:

Blogger Titi Wangsa said...

gua tengah layan 'house' bai.
-- you don't always get what you want, but if you try really really hard, you might just get what you need

8:24 PM  
Blogger kenit said...

hahaah.. btul bro.. jgn luper pick up buku !!!

9:25 PM  
Blogger keylink said...

isy isy, titi, sejak berdue ni.. pujangga je kerja akaka
nike 3 tingkat? wei jangan cakap kat anor... mampos aku

7:16 PM  
Blogger botakz said...

mat.. lu nie asyik nak shopping jerk.. bawak2 ar belajar berjimat sket.. nie kasik max card.. pastu 'pau' bapak suruh settle.. pastu lari gi UK... kkekekekekke...

2:07 AM  

Post a Comment

<< Home