21 November, 2005

kamis 17hb

hari nih datang balik ker london.. nak pulangkan keta sewa yg gua pinjam utk membawa barang semalam... giler sungguh leceh.. gerak pkl 430 pagi lagik.. nak gerak awal tuh tade masalah sebab memasing tak bole tido.. nanti kejap bukan memasing.. actually gua ajer yg susah nak tido.. org rumah gua mmg suker tido.. jadik waktu aper pun die tetap bole tido jugak.. kakakakkakkakakakkaaa... drive laa kembali gua ker saner.. satu menda korang kena igt sial.. kat sini semua menda mph.. jadik kalo korang bawak 100mph tuh sebenanyer dekat 150km/h laaa.. kakakkakakakka.. bukan gua bawak laju.. gua ckp mat mat saleh nih tak kesah ape keta pun semuanyer membesit... tapi membesit yg berdisplin laa...

yg paling mengejutkan? sewaktu gua hendak mengisi minyak.. korang tau tak unleaded berapa kat sini... yer korang musti nak ckp mahal kan.. sebenanyer mura giler bapak.. kakakakka... kalo kat malaysia singgit 62 sen.. kat sini 96 sen ajer tak sampai singgit pun... kalo kat area kampung gua 87 sen ajer.. yer tuan tuan dan puan puan.. tak sampai singgit pun.. tekejut?... jgn tekejut... gua pun tak perasan memula.. gua bantai laa isi penuh.. gua igt banyak jugak laa kena... sekali 15 inggit ajer... baru gua perasan nak tgk berapa satu liter.. ish ish ish.. camner nih .. malaysia boleh ker malaysia tak boleh...

selepas berlegar legar di sekitar airpot akhir nyer sampai jugak laa gua ker tempat pulang kan keta....berpusing pusing kat situh...siot tul laa...amik bus terus balik... ikut balik trek yg sepatutnyer gua ikut first day... tapi gua bagitau kat sini.. sejuk sial tempat nih.. gua semangat jugak nak pepusing london tapi tak kesampaian sebab org rumah gua ckp nak buat aper.. sedih gua dgr nak buat aper.. sebab gua nak jejalan sepuas puas hatinyer.. ciss... semalam mase ade keta pun takde laa byk jalan sgt.. pegi ASDA aka giant laa kat sini.. biler sket keperluan cam pinggan mangkuk.. yer yg paling mengejutkan shopping shopping memacam baru mencecah 60 inggit.. giler sial.. semua tuh duit sini laa.. jgn laa korang kali 6.7 lak... ini cite kalo lu org datang sini pastuh dpt gaji duit sini... gua kire kire dan tgk tgk.. kalo gaji lu org 3000 GBP gerenti idup korang bole tahan senang jugak laa.. sebab sofa baru 300 inggit... barang barang puluh puluh.. tv pun tak sampai 1000.. kalo yg 1000 tuh dah kire bapak gempak laa tuh...

jadik kalo korang ade cite cite nak turun sini kerja .. straight up gua cakap.. lagik elok daripada datang sini belaja... sebab duduk sini keja dlm 2 tahun ker.. lebih berpaedah... gua ckp camnih sebab gua tensen nak mulakan pembelajaran gua nih.. gua tau susah dan mencabar.. kalo keja tuh at least gua pandai berkerja... kakakkaakakakakakkkk... jadik tatau laa camner... ok

hari nih jugak laaa gua bejalan kenal kenal aper yg terdapat di bandar ini.. dan yer ladies n gentlemen.. gua dah masuk dah footlocker dan niketown.. yg kelakanyer selepas masuk ke dalam kedai kedai yg menjadi idaman gua selama ini.. gua tepike satu benda.. giler sial dah berbaloi dah segala usaha gua.. baik balik ajer sebab dah takde aper lagik nak buat.. mengenangkan perasaan pressure gua sekali terhadap pelajaran dan kerja kerja di sini terus gua rase cam bebetul nak balik ajer.. kakakakakakakakakaka... hari nih jugak gua dpt no. mobile baru.. gua harap semua nyer sudah dpt jadik bole laa nak kontak atau sewaktu ngannyer... aper hal pun gua mula rase settle down skit dan lebih relaks utk hari pertama as a phd student besok..

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sabar kenit, bole tahan punya.

nanti ko balik nanti, kaya, sapa yang tumpang? aku gak tumpang kat ko akaka.

kalo ade awek mat saleh desperate tuh kenalkan kat batu n jin

haris

8:14 PM  
Blogger keylink said...

sabar kenit, bole tahan punya.

nanti ko balik nanti, kaya, sapa yang tumpang? aku gak tumpang kat ko akaka.

haris

8:15 PM  
Blogger keylink said...

relek brother, jangan pressure-pressure,
duk malaysia pun pressure gak, tak caya tanye jin, pressure gile ilang tayar

nanti ko balik nanti, kaya, sape yang bangga, sape yang menumpang? aku gak.

weh, kirim minyak sket hantar sini

haris

8:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cayalah mat...akhirnye lu pon dah memulekan hidup lu sebagai student balik...ekekkekekeke...macam biasa ar mat...lu kena jakun sekejap sebab 1st time sampai...lepas nih musti lu tak susah tuk carik para pemedang tuk sparing ngan lu......kekekekek...lagi satu mat...jgn lupe main ball ngan nigga....kasik tunjuk sket teknik katun lu tuh....all da best kat sana....and to misha...makan mender2 yg sihat2.....kekekekeke

8:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cayalah mat...akhirnye lu pon dah memulekan hidup lu sebagai student balik...ekekkekekeke...macam biasa ar mat...lu kena jakun sekejap sebab 1st time sampai...lepas nih musti lu tak susah tuk carik para pemedang tuk sparing ngan lu......kekekekek...lagi satu mat...jgn lupe main ball ngan nigga....kasik tunjuk sket teknik katun lu tuh....all da best kat sana....and to misha...makan mender2 yg sihat2.....kekekekeke

8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cayalah mat...akhirnye lu pon dah memulekan hidup lu sebagai student balik...ekekkekekeke...macam biasa ar mat...lu kena jakun sekejap sebab 1st time sampai...lepas nih musti lu tak susah tuk carik para pemedang tuk sparing ngan lu......kekekekek...lagi satu mat...jgn lupe main ball ngan nigga....kasik tunjuk sket teknik katun lu tuh....all da best kat sana....and to misha...makan mender2 yg sihat2.....kekekekeke

-JIN-

8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

sorry ar gua terpost bebyk...kekekeke

8:17 PM  

Post a Comment

<< Home