21 November, 2005

sabtu 19hb

hari nih dah masuk hari ke-4 gua kat sini.. sori for not blogging as such.. kalo korang nak tau.. intenet is not up n running yet.. kena tunggu sampai kamis minggu depan baru dapat phone line dan broadband... unlike in malaysia.. kat sini korang ader pelbagai commpany to choose from... kitaorg punyer is gonna run on 2MB lebih kurang cam kat malaysia jugak... pagi pagi nih (yer.. its 8.45 a.m) gua sorang ajer baru bangun.. time tido tak bebetul lagik.. still terikut skit skit cam malaysia.. tapi instead of waking up at 2 a.m. cam 2 hari lepas.. hari nih gua berjaya bangun pkl 4 a.m.

pastuh baca baca benda skit tunggu subuh.. lepas subuh tuh baca baca skit jugak akhirnya bejaya jugak gua melelapkan mata gua skit sebelum bangun masak maggi dan mengadap komputer nih... nak tulis blog dalam keadaan rewind.. rewind jadik korang boleh baca yg 1st dulu pastuh baru baca yg last.. hehehehhe.. maknenyer korang kena laa browse utk tau cite cite yg lagik latest.. kalo gua tak buat camtuh nanti org tanak baca aper yg jadik 1st day... semua org nak tau yg paling latest ajer.. lagipun gua tau bukan ader keja sgt pun korang nak buat kat saner.. daripada takde keja baik lu org mengabiskan mase disini.. kakakkakakaak... gua tatau aper lagik nak buat hari nih... lagipun awal lagik nih... akhirnya bangun jugak org rumah gua.. gua rase cam tade masalah ajer bagi die nak sesuaikan diri sbb die bole tido bebiler mase... so tido nih bukan laa satu masalah pada die.. hehehhehe...

sebab tuh die steady ajer .. tade masalah... nasib baik gua dtg berdua pastu org yg gua bawak experience.. die relak ajer adjust adjust aper yg perlu.. gua ckp lu kalo gua dtg sorang agaknyer dah balik dah sekarang... atau fo sho gua dah hook up ngan mat saleh.. kakakkakaa... gua rase senang hendak menimbang cara pelbagai keputusan sebab kebijaksanaan org rumah gua ngan selok belok kehidupan di tempat orang nih sudah mencapai tahap yg agak advance jugak laa.... hehehehe.. hasilnyer dalam 1-2 minggu idup di sini sudah agak selesa... cumer sebab kite 2 takde pengalaman buat phd.. jadik susah skit laa die nak membantu aku dlm department tuh... ooo.. becite pasal tuh baik gua masuk entry berikutnya......

sebelum gua masuk baik gua habiskan cite hari nih... sebenanyer selepas gua abis type pastuh gua ckp kite nak masuk entry seterusnyer tuh... gua keluar ngan satu bro. malaysia nih utk membeli barang barang halal... diorg nih ade keta.. isteri die buat phd jugak nak abis dah tahun nih.. maka die pun menunjukkan aper aper yg patut dan kitaorg beli laa aper aper yg patut... maka secara tak langsung pada malam ini dptlaa kitaorg memakan nasi selepas 2-3 hari tidak memakan nasi... kakkakakaka.. makan jugak laa sekenyang kenyangnyer hari nih.. perut masih buat hal.. tapi biler org rumah ko masak tom yam, ayam dan telur... hmm tetap habis jugak ku settlekan... kakakaka.. rase cam org baru kawen pindah umah baru ajer.. nanti kejap.. mmg pun... cumer kat tempat org ajer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home