26 November, 2005

seminggu yg sudah berlalu...

puhh.... sejuk giler hari nih.. ok hari nih tuh 23hb.. sebab matahari tak nampak.. mungkin ini dah start winter kot.. tapi the truth is takde sape yg tau sebenanyer... tapi actually kalo korang bother nak masuk intenet dan check mungkin korang akan perasan jugak laa.. hari nih gua pegi lab kejap ajer sebelah pagi.. infact minggu nih mmg gua belasah pegi sebelah pagi ajer.. gua tatau biler penyakit blur terhadap menda yg gua buat kat sini akan settle.. cam biaser laa selagi lu duduk menonong ajer kat opis tak buat aper lu akan rase betapa boringnyer keja ini.. tapi lain skit laa... kalo time keja gua skit pun tak amik pedulik.. pasal aper aper hal pun kalo tak buat keja gaji masuk jugak dan every year ader performance evaluation ajer tak de laa camnih ader definite target utk a certain period of time...

mungkin sebab time keja gua tak serius sgt kot.. semua org pike pasal duit ajer.. kalo gua pike serius jugak mungkin sekarang nih gua ready skit.. buat lab pun takde menda.. install install barang skit dan make sure system ready for the big thing.. watever that is.. kakaka.. mungkin requirement kat sini budak budak phd baru nih mmg blur skit.. tapi gua risau jugak sebab nanti nak kena compile report lagik 9 bulan.. kalo 1-2 bulan goyang kaki tinggal 7 bulan ajer.. gua cite pasal keja beb bukan mengandung .. jgn salah paham.. cumer duration nyer ajer same.. mungkin lepas lepas period settle down nih gua kena pulun abis abisan kot....

kalo korang byk komplen malaysia tuh panas.. baik korang ceria laa.. kat sini lebih kurang cam dalam freezer.. especially today.. hari nih gua dan org rumah nak keluar beli barang skit.. ayam etc.. pastuh disebabkan bus shortcut lambat cam nak giler kena laa berdiri dekat 30 minit kat luar nih... menggiggggill (tgk berapa byk g ngan l gua bubuh)... mungkin sebab matahari tak keluar langsung dah.. nak tau dah bebetul winter tuh out of question laa pada ketika ini.. nak kena carik sarung tangan jugak jadahnyer.. pasal aper?... dulu mase gua beborak org sini byk jugak yg kate tempat nih bole tahan panas jugak.. biler dah sampai.. gua rase diorg nih tatau panas tuh camner kot.. kakakakkakka.... jadik bole tahan jugak laa ketebalan nyer apabile gua keluar.. camner nak mengukur kesejukannyer?.. gua pakai singlet.. tshirt.. pastuh satu sweater atas pastuh satu lagik kot besa.. itu pun angin tembus cam korang berlenggeng ajer keluar umah... kakakakakakka... kena carik yg lagik tebal atau yg lagik panjang... lu bayangkan laa seluar gua takde ape dalam kecuali boxer.. angin bukan kus kus yg lalu.. tsunami bai.. kalo minum byk skit nak kencing ajer....

actually sekarang nh 1st time gua bejaga beyond 1.30... tapi yg kelaka nyer sebab masih mabuk kapal terbang dan perubahan waktu tak betul.. gua rase lepas makan malam pkl 7.30 tadik kitaorg dua bantai tido jugak seperti hari hari yg biaser... gua bangun pkl 12 lebih tadik.. kakakakka.... kena catch up on some readings maaa.... bagus jugak.. tapi pike pike balik.. tak bagus jugak sebab malaysia pkl 8 a.m sial.. damn it.. maknenyer gua maseh lagik bangun pagi time local.. tapi sebab gua tido lambat mungkin bole bangun pagi time sini pastu slowly rotate balik... sebenanyer byk benda nk tulis pastuh byk gamba nak tunjuk.. nanti biler intenet umah dah masuk.. (gua harap pagi nih) bole upload dan buat benda tak bejadah tuh... kalo masuk lab susah skit.. kena serius buat keja... kalo gua tak buat sape lagik nak buatkan.. bukannyer cam degree upah upah org.. nanti kejap.. gua laa yg diupah tuh.. so nak tanak mmg gua kena buat jugak....

kepada kengkawan yg penin kepla nak tau aper gua buat.. nah ini die:
(aku pun tatau aper benda aku buat) tapi diharapkan gamba yg ade tuh dapat laa memberikan sedikit gambaran... gua nak tuka benda tuh jadik komputer atau lebih tepat gantikan chip intel pentium atau AMD korang tuh... kakkakakak


p/s: gambo gambo tempat tempat menarik akan dilampirkan di kemudian hari atau di fotopages org rumah gua biler sudah ade kepalangan.. atau intenet.. kakakkaa


5 Comments:

Blogger Zan said...

setakat orang lidi anak aku nanti pon dia boleh buat

7:58 AM  
Blogger Zan said...

setakat lukis orang lidi anak aku pon bole buat.

7:58 AM  
Blogger Zan said...

weii approve la woi

7:59 AM  
Blogger Zan said...

betul ke hujan batu di negeri sendiri adalah lebih baik?

10:20 AM  
Blogger botakz said...

giler arr bai.. gambar dia.. cam sperma jerk... wakkakakakak

6:54 PM  

Post a Comment

<< Home