10 January, 2005

lama lama....

gua tau dah lama dah tak tulis.. tau dan sgt aware... bukan tanak atau takde idea.. tapi takder time dan gua pun takder kat office.. u see.. kalo gua balik lepak umah.. gua takder intenet access... lagipun gua takder la nak susah payah update blog nih sebab bilangan pembacanyer gua rase bole kire ngan satu tangan.. in fact gua pun tak sure bole kire satu tangan ker tak.. hehehhe.... entah entah gua sorang ajer syok sendiri kat sini... anywayz, kalo lu org (yg selain gua) tgh baca blog nih.. gua ucapkan time kaseh sebab in a way gua rase amp nak tulis... at least laa.. kalo tak pun bagi duit ker.. kakakka. bole tolon ringankan utang gua.. asik bank of sting ajer .. penat bai... tapi yg paling penting.. takder bunga.. takde interest...

well.. gua admit gua up to sumthin.. sumthin big laa kalo nak discalekan ngan kehidupan gua yg tak sebesa maner nih.. details?.. gua tak bole nak cite aper aper lagik sebab takder aper aper yg jadik lagik.. clue?.. last week gua angkat meja study kat ikea, (last purchase .. promise) kakkaka.. pastuh go thru library rumble carik semua buku.. then sekarang at nite time gua tido tak seawal yg gua biaser tido dan every day main sekali ajer nba game.. its sumthin that i should huv done a long time ago.. gua harap gua tak telambat ajer laa.. sori guys.. nbo bull shit for today.. mayb besok besok...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home