26 December, 2004

THE WINCHESTER ?...

ok.. if u huvnt catch SHAUN OF THE DEAD... u better.. gua baru tgk semalam ker?.. tak jugak actually baru last month... lagik teruk sebenanyer gua cuber tgk dlm 2-3 bulan lepas.. tgk dvd die kat kelvin, gua pun angkut.. just to find out.. yg div-x playa gua susah nak baca disc tuh.. gua pun melepaskan anger gua kat disc tuh.. tonyoh nyer tonyoh tak jugak baca.. disc tuh pun jadik calar.. gua pun sajer ajer laa test kat notebook.. kakakkaka.. elok ajer die main.. tapi sebab gua dah tonyoh certain area kat disc tuh.. sampai certain area tuh die sangkut laaa.. dont know y some disc r made for pc's dan bukan dvd playa .. sebab aku kena same problem ngan playa sony aku dulu.. ade satu cite.. yg aku tuka sampai 3 kali ngan kelvin.... aper yg kool diorg nih?.. tak penah tanyer aper pun.. bawak disc pegi aje tuka ckp tak bole main... bai.. tuh laa customer service bai.... serius... so gua tak dpt tgk ending citer tuh bole tahan laa.. until recently?.. bukan recent sgt laa.. dlam 3 minggu lepas kot biler gua tgk member gua punyer copy...

cite die bess.. tapi yg meninggalkan kesan.. aside from hittin people wit cricket bet mmg nampak kewl.. ader laa kite pun tak lari cam zombi jugak... yer lu gua dan org org sekeliling lu.. gua bangun dan buat the same thing everyday.. rase cam idup.. tapi kehidupan yg tak bemakna.. bangun , pegi keja, balik keja lepak pub.. tido.. ok.. gua tak lepak pub.. tapi gua balik umah... lepak umah.. certain org pegi keja , balik main game pastuh pegi keja balik.. aper laa idup.. tapi since a couple of month nih idup gua lebih kurang camtuh jugak... livin wit the livin death.. org org yg gua rase bebetul luv ngan aper diorg buat ajer yg gua rase really livin kot... kalo lu org bangun pagi dan drag diri korang nak pegi keja.. bai lu samer ajer cam zombi zombi nih.. in fact gua mmg zombi pun.. first thing gua buat kalo gua zombi.. gua pegi semua tempat yg gua utang gua gigit diorg sial... nanti kejap?.. kalo gua zombi gua still kena baya utang lagik ker?....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home