20 December, 2004

wat i remembered most?....

aku igt nak tulis sumthin pagi tadik tapi aku luper giler sial.. last weekend mmg penuh occasion.. takder laa cam festival atau aper aper camtuh.. just that member gua sorang tuh dah kawen.. buat lu igt bahwa selepas beberapa tahun.. kite nih semakin lama semakin tua.. ok mmg ade org kawen in late 30's camtuh.. tapi biler kite ade org tedekat kite yg pegi selamanyer.. ade kengkawan dah mula berumah tangga dan ade plak kengkawan yg dah bawak org baru kat dunia.. kite kena admit yg time semakin cepat belalu.. dan kite semakin tua...

last weekend gua tgk mcm mcm menda.. gua tgk how frenship go without boundaries... betapa kekadang dgn menjadi kawan yg baik dan rapat giler kite tgk cam diorg adik beradik.. even sesetengah adik beradik pun takde bond camtuh.. diorg related by blood.. tapi nih bond by frienship yg tidak ader tolok banding nyer lagik.. tuh yg lagik dasyat.. sebab blood type difference tak penah jadik penghalang kepada satu menda yg sgt cantek.. ok.. gua bukan gay.. in fact nih bukan pasal gua pun... kat sini laaa phrase phrase cam "BIA MATI PUN SANGGUP", "MEMBER NIH GUA SAYANG" atau pun "I GOT UR BACK" menjadi ukuran sebena.... kakkakakakakka... giler sial lu org mmg cam adik dan abang.. dah laa saiz lebih kurang samer.. sungguh menyentuh perasaan biler kite dpt tgk meaning sebena die.. kepada tukang bagi kuih baulu dan bunga telur.. nih gua dedicated kan kepada lu... mat.. lu mmg sayang semua member member lu... kakakakakkka... lelagi abang lu sendiri.. abang nak kawen kan.. adik maner yg tak sayang...

apsal tetibe gua giler sentimental dan tulis menda menda cam nih.. well senang ajer.. sebab pagi tadik on da way gua anta awek gua balik umah die.. dengan gua ponteng keja sekali... tetiber gua dpt phone call....

wanna-be-turk : " woii mat .. lu kat maner.. lu ok ker tak "...
mmg-jd : "ok ok.. bai.. gua anta awek gua... semenyih"...
wanna-be-turk : "takder bai.. gua igt sumthin happen sial..."

bro... thank u n butoooo lu...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

then again lu citer pasal bond...that is bond means...bile some1 tanya lu, lu kat aner?...a simple question but got a really deep meanin'.....kakakakakak

maybe lu rasa lu nampak bonding org lain...every1 ader bond diorang.....tapi check this out...:

wanna-be-turk : " woii mat .. lu kat maner.. lu ok ker tak "...
mmg-jd : "ok ok.. bai.. gua anta awek gua... semenyih"...
wanna-be-turk : "takder bai.. gua igt sumthin happen sial..."

what da f**k...!!! the bond of siblings.....gua bukan nak tuding jari, tapi....gua pon tak bodo sgt tuk realize mmg-jd ngan wanna-be-turk...they got sumthin called adik-beradik.......kakakakakakak

their's phrase 'for da luv.....'

8:30 PM  

Post a Comment

<< Home