13 December, 2004

can u buy off satisfaction?.. is it worth 500?..

well in one word.. no.. sudah tentu tak bole.. ape laa korang pike nih.. nanti kejap aper laa gua piker nih.... this is an art of buyin air jordan.. ok gua bagitau kat sini.. tak bole ader common sense.. sebab kalo korang ader korang takkan even diskus pun utk buy a pair of bball shoes that will get sweat on, beat on to the max... korang akan belasah kasut nih sampai jahanam... so rational utk beli kasut yg bernilai half G.. well pretty stupid.. tapi dlm the art of AJ korang kena igt yg korang bukan beli kasut biasa.... wen i say i'm doin this for luv.. off course laa many akan ckp bull shit n that sort of crap.. die cam feelin yg susah org nak paham.. mcm kenaper korang mcm nak giler buat sehabis daya utk menang hati sorang pompuan.. dan sebagainyer.. welll to tell u the truth?.. is it worth every cents?.. off course laaa... am i satisfied.. yer.. but still tak cukup lagik sebab ader lagik 10 spot kosong yg perlu diisi... kakkakakakkaka.... so selagi tak isi semua 10 spot kosong tuh.. one will not be satisfied.. kakakakkakkaa.......

it started out early.. kepada korang time tuh korang tgh tido lagik.. probably happy sebab korang dah last dah keja... gua lagik laa happy sebab gua mmg tak keja.. kakakaka.. gua set for a journey yg amik mase lebih kurang 3.5 jam.... sorang?.. takder laa.. kalo gua ader time mau gua sumbatkan krew yg secukupnyer.. tapi sebab menda nih last minute dan lebih kepada terdorong dek kerana dendam dan tak puas hati (sila baca blog sebelum).. gua pun tak dpt nak bawak ramai.. in fact gua bawak sorang ajer sidekick gua.. iaitu jin... sori jin lu kena jadik sidekick mat sebab nih blog gua.. gua laa hero.. kaakakakak... semua smooth sampai kat dalam.. takder hal pun.. tapi wat hits me the most.. tempat yg gua dub as syurga kasut tak bejaya memberikan aper aper hari tuh.. sebaliknyer bagi jin pulak.. butoo aaa... in fact 2 kali sial die bagi jin.. gua pun tak pecaya.. tapi aper laa yg gua bole buat... ooo.. luper.. we did arrived a day early from the sale.. kakakak.. tapi sebab barang barang yg gua carik nih mmg sepanjang tahun camtuh harganyer so gua tak kesah sgt... well out of most places... ader satu tempat nih yg gua jarang look up.. sebab diorg nih ader agenda jahat dan tersendiri.. tapi kat situ laa gua jumpa the one... jordan XIII bread... apsal sebab kale wheat die cam roti so org panggil laa camtuh.. yer retro +... kat situh laa gua bejaya jumpa harga temurah.. dan tanpa bepikir panjang (ok mmg korang kena tak pike panjang sebab cam gua terangkan kat atas.. the art of buyin j's.. jgn rational kan) gua pun angkut.. puas hati? ok laa.. selepas 4 hari dari peristiwa tuh.. gua proudly ckp kat sini.. gua still puas hati giler.. setiap kali gua tgk gua senyum.. in fact setiap kali gua tgk collection gua (takde byk mane pun) yg gua susun cecantik kat sudut bilik gua gua senyum....

bile gua belek... setiap inci die.. tapak die yg ade special column section.. lidah die besa nak mampus.. design tepi.. design hologram... kaler.. (gua mmg sucker kat kasut putih.. bukan bemakne gua hip hop) kakkakkkaka....mmg mmg cantek... lagik lagik bile gua tgk he got game mase denzel beli kasut samer.. ok die punyer OG so bole laa dpt kaler tuh.. tapi kalo OG, susah nak jumpa pastuh kebanyakkan nyer pun dah lemau mcm satu tempat nih yg bapak kedekut.... on court?.. ok gua tak pakai lagik.. sebab semalam dan hari nih gua akan stuck buat sumthin.. ader 2 menda.. satu dah settle satu lagik tgh buat.. ape bendanyer?... easily put, menda menda yg gua nak buat dulu tapi tak dpt.. tapi akhirnyer kena jugak buat.. btul kan Tuhan keja penuh misteri.. seda seda kena jugak.. lagipun gua rase responsible... sama cam kasut gua.. gua ade responsibility nak cuci everytime lepas main.. tapi kena igt jugak camner lu basuh pun (even ngan footlocker cleaner) ader menda tetap akan kuning jugak... n by da way.. i came close of snatching jordan XI low (zen) .. sial takder saiz.. cam biaser menda yg kite nak sgt kite mmg tak bole dapat.. tapi tak kesah laa.. slowly kite akan dpt jugak.. cume wayz utk kite dpt kite tak nampak?... yer ker....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home