30 December, 2004

how can u say NO....

in my life.... kalo ade menda gua tak master lagik .. sudah tentunyer this one thing.. ok mayb swimming pun aku tak pandai tapi tuh lain cite aa.... gua susah nak ckp tak pada j's.. esp. kalo j's tuh pada harga yg resonably good.. apetah lagik kalo j's tuh pada harga yg super sucker.. for the later case.. gua mmg tak payah pike lagik dah.. sebab menda nih tulis dlm the good book.. " the art of buying jordans "... in the good book, rules die simple ajer : kalo benda tuh less than 200 bucks... lu jgn tongong sgt dan angkat ajer.. ok?.. kalo die lebih in between range berpatutan tuh lu kena pike skit laa.. apetah lagik kalo utang lu dan semua kad lu dah max... bai... tuh lagik laa lu kena pike...

so semalam instead of gua jumpa menda best kat ikea.. yg sebenanyer cam fake dan hype kan sale die yg tak seberapa.. gua jumpa menda lain... yg lagik bes... by da way the only thing i got from IKEA adelah bakul daripada ranting kayu sebab satu sepuluh inggit.. jadik tade hal laa sebab cantek jugak di mata gua nih.. kakakkakkaka.. menda lain.. emm.. entah laa.. gua rase mimpi kot utk gua tunggu benda benda yg 1K to 500 tuh jadik 50 - 100 bucks ajer kot.. gua tatau apsal dlm dunia cam nih menda camtuh seems impossible... aper warehouse die tak penuh penuh ker ngan ol stock... gua tatau camner diorg bole dispose menda menda tuh kalo bukan ngan jual pada harga lelong.. agaknyer gua kena tunggu sampai warehouse penuh kot...

lepas tuh gua jumpa die... chee.. cam awek plak.. kakakkakkakakka.... tapi after spending 40 mins tryin.. pastuh pike pastuh calculate n 5 times walkin back n forth .. gua decided to say no.. only to become restless sepanjang malam... gua rase i huvnt master the art of sayin no to j's lagik kot.. mayb dlm 3-4 tahun lagik.. mayb.. tapi realitinyer.. gua tak bawak balik any jordan box semalam.... bole tahan mengkagumkan jugak laa.. tapi tuh tak bemakne yg gua takkan bawak balik the same box today... kan?....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home