20 December, 2004

table lamp.. oo table lamp...

if given a choice.. between tido dlm terang atau tido dlm gelap.. i pick neither .. nor.. apsal.. sebab gua lagik suker tido dlm cahaya samar samar.. yer yer.. kire berada dlm in the middle of both world.. apsal?.. bukan laa sebab gua takut hantu.. tapi sebab kalo gelap sgt gua takut gua tebanguun mlm.. tepijak plak hphone gua yg gia charge dan letak kat lantai.. atau notebook.. atau tekoyak magazine yg gua biakan lyin on the floor.. tapi kalo terang sgt camner plak nak tido.. jadik cukup terang utk gua nampak tulisan dan gamba dlm magazine yg gua baca cukup laa.. gua tau tak elok utk mata.. tapi nak buat camner.. mata gua pun dah mmg tak elok jadik gua biakan ajer laa.. disebabkan all of the above.. gua pun mendapatkan la satu table lamp berkuasa 40W.. aka sama ngan 7W yg lu beli tuh jin.. kakkaka tapi yg bezanyer lu punyer 2 39.90 sebab die savin letrik.. gua punyer 1.40 ajer.. kakakkakakaka.. sebab lu punyer tuh canggih skit.. tuh laa lain kali pegi ikea ngan gua.. kakakakakaka.. lu nak runner solo nak bedal semua awek sorg sorg.. padan muka lu mat.. kakakkaakkkka...

as a result?... semalam dpt jugak gua tido ngan selesa.. sebelum nih pun selesa jugak cumer gua susah nak bangun bile subuh sebab gua rase gelap ajer.. lagipun gua rase gua makin rabun sebab gua tak bole nampak pulak jam... dulu ok.. sial btul laa.. tapi dont get me wrong.. takde laa gua on 24 - 7... mati gua kena hempuk ngan house mate gua biler bil api datang.. hahaha.. 20 inggit ajer bulan lepas.. giler sial.. tapi kekadang biler gua perlukan mood samar samar tuh gua pasang laa.. sebab sumtimes.. lu kena main game tennis kat hphone, atau baca majalah, atau tgk movie dlm bilik utk memengantukkan diri lu... gua kekadang camtuh... jadik useful jugak laa lampu tuh pada gua.. lelagi biler combo gua lebih kurang 20 inggit ajer..

tapi yg disturb gua semalam bukan pasal lampu tuh.. lampu ok.. tapi mimpi gua.. gua mimpi kawan gua sorang nih pegi overseas lepak ngan awek gua.. pastuh seperti semua cite cinta melayu.. tak kire novel ker movie ker cerekarama ker spektra ker diorg end up together.. terus tejaga gua... tekejut beruk... sambil dlm hati gua menyumpah sebab tido gua yg lena tuh tegendala di pertengahan jalan sebab mimpi tuh.. chess.. menyusahkan btul.. dah laa tgh best best tido... gua tau nanti lu org igt gua paranoia ?.. tapi giler beb.. mcm semua mimpi except yg ade hantu atau ade awek cun.. nih mmg real bai.. ok yg ade hantu dan awek cun tuh mmg real.. tapi lu pike sendiri laa.. gua ngan jennifer garner?... come on.. mmg takkan real walaupun mmg jenny nampak cam gilakan gua dlm mimpi gua yg itu .. tapi standard aaa.. tapi come on laaa.... tapi yg nih mmg cam real giler.. lu org taukan bile sumtimes semua menda yg korang mimpi kan jadik dlm real life korang... well, last nite this is one of those dreams... yg mmg nampak real dan mayb tgh tunggu time nak jadik.. cam certain things yg kite igt from our dreams.. exactly happenin in real life... semua real dlm mimpi gua nih.. semua mmg mase depan...

giler bai.. n things got weirder this morning.. apsal ?.. sebab awek gua suruh check emel die... pastuh cuber teka gua jumpa aper.. emel dari member gua mintak tolon die kat saner kalo die jadik pegi overseas?... coincidence?.... huh.. ?...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cipet lu...gua tau ar gua tak reti berbelanje macam lu ngan Batu...gua nih stok pemalas...lagi weird, nape gua aje yg comment lu punyer blog...dun get me wrong....di sbbkan gua memang tade keje...gua layan ar member gua punyer blog....pasal able lamp tuh, bagi gua duit tuh material aje....nuthin' more....kalau lu nak duit lebey...lu kena usaha lebey...macam ngorat awek gak...kalau nak yg cun ...kena effort lebey....sume sama sial...

lu nih Kenit memang camtuh......jenny lah...Sam ar...johnny ar...opppsss..silap, silap...my bad..kakakakakakka....

tapi email member lu tuh, giler ar....bahaya beb...FYI nih sume sign sial, baik lu start carik back-up....maner ar tau kan.....kakakaakkakak

jon, just watch ur back..hhmmm...i think housemate lu dah amik task tuh...kakakakakakkaka......MR. wanna-be-turk.......kakakakakakaka

8:43 PM  
Blogger princessGarnet said...

nitemare of edin street?ishhh

6:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

gila john!!! akakaka. nasib baik sial!!! xjadi bebetul!!!

1:17 AM  

Post a Comment

<< Home