27 December, 2004

my oo .. my...

byk org ckp menda menda baik yg kite nak dlm idup nih kite kena tunggu.. kakakakakka.. btul ka.. tapi untuk certain cases gua dapati mmg btul.. ( yer azan.. lu yg gua maksudkan.. ) begituh gumbira.. sengih dan senyum ajer sepanjang mase.. ish ish ish.. tape nih turn ko.. pasnih turn sape laa plak.. but thats that... biarkan laa , gua lagik senang amik menda tuh mcm kalo dah time sampai dah time laa.. gua malas nak force.. lagik lagik dlm keadaan gua yg serba kekurangan.. yer mmg kekurangan....

gua actually tgh tunggu satu menda nih.. satu menda yg akan dapat tentukan samada gua akan end up just another zombie cam post yg gua tulis kat bawah.. atau pun sumbody yg gua nak gua jadik.. lu tau mase kecik parents lu alwayz huv this idea that anak anak die akan jadik camner.. well gua camtuh jugak sekarang.. in fact gua selalu pecaya yg gua in control of my life.. alwayz tau aper yg gua buat.. until recently laa.. after 5 jobs in one n a half year gua dah tatau aper lagik yg gua nak... gua dah lost that sense of motivation n the sense to prove sumthin as a basketball player.. kakakkakka.. takder laa camtuh tapi lebih kurang laaa.. i am in fact a livin dead.. keja.. tunggu gaji ujung bulan pastuh baya semua utang.. idup tapi tak idup...

ok ..ok.. gua bukan nak pegi buat menda tak jadah cam travel sk8 satu dunia.. tuh mayb dulu.. ataupun pegi open run n try for and-1 contract.. bukan bukan.. gua nak buat menda yg sensable.. bukan menda giler.. gua nak buat sumthin yg gua rase gua patut buat dan utk gua.. cumer everytime biler kite nak sumthin alwayz ade satu power (not from above) yg control... selalunyer other humans.. yg tentukan aper yg kite akan buat.. sungguh menyedihkan.. sumtimes lu dah put up all the works n for some reasons the higher power tak suker lu.. lu tak dpt aper yg patut lu dpt.. well my fren.. tuh laa menda yg org panggil life... gua cumer mintak everythin work out ajer utk semua org.. lu dpt aper yg lu patut dapat ( n that means awek aa utk jin.. kakakkka) biar org jahat dibalas jahat dan org baik dibalas baik... sumtimes that is just too much to asked.. sumtimes it is just too good to be true.. but one, can just wish..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home