15 December, 2004

dewa ponteng?...

its december?... kakakaakkaa.. semalam mmg best.. one of the best days... serius bai... ok.. its not that i got a new job... got salary raise.. new shoes or anythin like that.. tapi lebih kurang laa.. cumer kegembiraan die in a whole new level.. susah nak describe.. semua menda gerak cam perlahan sekarang... mayb sebab tahun nih pun dah nak abis.. achievements?.. kkkkakakaka.. takder actually sebab a look back?.. im still doin the same old stuffs.. since last year.. almost 2 years working sekarang.. a few things that i got accustomed to.. pagi gua akan spend time in the toilet... prosedur die camnih.. masuk toilet.. amik sebanyak tisu yg bole kasik clean skit tempat duduk tuh... pastuh lepak sampai lega.. pastuh kasik lap bebersih balik.. in fact gua rase everyday gua cam genetor plak.. kire untung laa org yg masuk lepas gua.. tapi gua tak paham apsal diorg nak sepah sepah.. aper pendek sangat ker diorg punyer sampai susah nak mengawal hala tuju menda alah tuh.. ataupun tatau nak flush ker lepas tgk taik besepah sepah kat dlm bowl.. entah laa gua pun tak paham.. apsal gua tulis nih?... ok ppl.. next time lu org berada kat toilet igt laa utk menjaga kebersihannyer.. bukan semua tempat ader genetor cam gua nih.. lu org dah besa kan.. tolon laa pepandai jaga.. damn..... ade satu menda lagik yg dah menjadi habit gua kat sini utk turun ker level G daripada cube gua die level 10 semata mata sebab toilet level G tuh wangi skit sebab ader air freshner....

kakkakka.. mayb time nih lu org pelik dan tanyer kenaper laa gua kena sampai camtuh hanyer utk berak.. well well senang ajer sebenanyer.. satu sebab berak nih cam pleasureable laa pada gua sebab gua tak bole huv sex (well bukan tak bole as in tak berkemampuan.. tapi tak sampai time nyer.. bukan tak sampai time nyer sebab awek takder.. tapi sebab tak bole lagik.. bukan tak bole tak bole.. well gua rase lu org paham dah kot.. kakkkkaka) atau yg sewaktu dengannyer.. yer byk menda lagik pleasureable cam main ball.. main game.. baca slam.. (giler aa tuh sum up semua menda yg gua buat.. ader 4 ajer.. giler truk sial idup..) ok.. tapi berak nih giler laa.. lu duduk sorang.... menghayati beb.. gua bagitau lu.. setiap kali gua dpt idea semua semasa berak.. ok bukan idea buat jahat... idea idea.. memacam idea laa.. disebab kan time berak laa time gua byk giler berpikir.. byk beb.. tak terhingga.. sebab utk menyenangkan lu org berak baik lu org tak pike lu org berak.. ok ?.. paham..? teori nih lebih kurang sama ngan teori bukit tonggek.. kalo naik bukit tonggek naik backwards sebab nanti lu org tatau yg bukit tuh tonggek sebab lu org tak nampak.. explanation: kalo lu org berak dan lu org pike dan tgk lu berak.. die malu nak keluar.. kakkakakkakakak.. so baik lu org jgn concern pasal nak keluarkan menda tuh.. sebaliknyer pike sumthin else.. kakakakakkaka.. nih lebih kurang mcm nak satu menda tapi jgn harap pun nak dpt....

kalo lu org baca post 3rd try lucky gua lu org paham.. gua pun almost pecaya menda tuh.. gua igt kalo things work out hari tuh gua nak memperkenalkan dan present teori berak nih ker dimension atau serch space lagik luas.. kakkakakkaa.... tapi sebab die fire my ass back.. jadik gua stick kepada teori fire from my ass back to the toilet bowl.. ok bukan everytime fire.. ader jugak time time die tak fire... ade time panas wooo.. ader time elok ajer.. ade time smooth tapi besepah.. kakakkkaakkaka.. ader time perut roundabout tapi biler dah lepas.. mak aii.. rase cam tebukak mata tgk dunia.. kakakakka.... ok beb tuh aje hari nih.. oh sebelum gua luper .. kalo ade sesape nak pegi jamban jap lagik.. igt pesanan gua.. n kalo rajin bersihkan laa cam gua.. utk kebersihan lu jugak.. yer yer.. gua mmg fussy skit pasal kekotoran.. kakkakakakkaka... ader this one time, nanti kejap 2-3 time jugak.. naaaah .. next time laa gua cite...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home