12 January, 2005

everything that has a beginning...

ok.. tadik gua baru nak type sumthing kat posting editor nih.. n suddenly.. perut gua ckp die nak berak.. so gua pu turun all da way down (well i think by now u guyz know the routine already laa).. semalam gua off da whole day... cuti tapi in reality tak cuti pun sebab gua kena bangun lagik awal dari hari gua keja .. lagik awal dari hari gua turun court utk bermain bola.. awal beb... selalunyer keawalan tuh hanyer dpt dikalahkan apabila gua ader big time plan seperti pegi queensway dan yg sewaktu dengannyer.. air terjun anyone?.... (sial laa baik sumbody organize trip sial sebab lu org tak borin ker?)

semalam very busy bai.. gua pegi depan belakang tepi tengah sial nak settlekan things.. so far bole laa.. gua tanak letak hope sial.. (ok jin gua tau lu ngan status bar lu yg amik shawshank... fuck shawshank bai!!! satu lagik.. in case lu org tak perasan .. quote alan turing tuh jin curik sial dari proposal gua... fuck turing!!!)
so anyhow.. bole tahan laa so far sebab feedback dan effort yg gua channel utk jadikan projek gua realiti nih macam nak menampakkan hasil.. cumer problemnyer respon frm the other side tak berapa menggalakkan at the moment.. well actually thats not the problem.. thats everything sial.. kalo diorg tanak then gua tak bole buat aper.. cam gua cite before.. it fuck up... fuck up biler lu org kena rely on this higher order ppl utk tentukan nasib korang.. sebab tuh laa semua org yg ade power nak more power.. semua org yg takde power nak power.. kalo semua org powerless baru ok bai... kakkakakkakkakaka.....

tapi mlm semalam gua dua kali makan besa.. makan besa petama habis.. makan besa kedua tak abis.. tapi pehal pun gua mmg full day punyer action semalam.. dari pukul 6 pagi sampai laa 12 malam.. balik gua pengsan walaupun gua still nak spend lagik mase ngan dewa ponteng.. tapi it seems like badan gua tak bole tahan lagik.. sebab semasa perbualan tepon pun gua tak bole nak cakap aper dah.. mayb kepenatan tuh dah kasik naik kepla gua... giler bai.. tapi overall gua rase gua dpt accomplish byk menda hari nih.. gua dapat assists.. put numbers.. defensive.. kakakakakakakakakakka

tapi semua abis hari nih.. cam semua cite bess mcm semua yg baik musti ader ending.. kalo semua menda baik ajer tak life bai.. life wasnt design that way.. kalo semua org tak kena dugaan tak thrill.. tapi dlm kes gua kalo takde pun ok jugak.. kalo semua menda go smooth as plan all the time pun ok jugak.. but thats another blog entry.. so far gua rase mase cepat sgt.. kinda wired sebab when u r apart mase lambat nak mampus.. tapi when u r together mase cepat giler.. lebih kurang same cam analogi tgk movie ... mase korang beratur nak beli tiket die korang rase lambat sgt... tapi biler dah tgk movie cepat giler.... (shit.. betul sial.. waktu gua tulis nih pun baru gua perasan menda tuh.... ) sumthin like that.. tapi cam movies.. die akan tinggalkan after effect.. cam korang tepengaruh nak jadi stephen cau ker ataupun nak jadik aviator bai.. kakkaakkaka.. so dlm real life nyer.. dewa ponteng telah bejaya meninggalkan effect utk short trip die kali nih... bagi gua tuh yg paling penting.. bukan berapa lama lu ader tapi berapa berkesannyer lu utilize kan mase yg ader tuh.. analogi?.. sama cam korang tgh keja laa.. kalo korang pegi for 8 hrs dan spend 5 mins reading this blog.. well korang gagal nak utilize kan mase 8 hrs tuh sepatutnyer.. kakakkakakkaka.... again.. this is another blog entry nih.. (another 5 mins of ur time)...

sumhow.. sumway... dgn short visit nih, gua tgh buat aper yg selama ini gua nak buat.. well actually baru nak mula buat laa.. idea nih takder pun .. sebenanyer ader tapi takde laa besungguh.. cumer ngan adernyer dewa ponteng, she manages to put things in better perspective.. bai.. impossible is nuthin.. (shit.. im not promothing adidas.. but shit.. this line is catchy!!!) so dgn self-renewed confidence n motivation gua pun involve in this lil project of ours.. really involved sampai gua pun takut kalo menda nih tak jadik camner nak buat nanti.. again.. another blog entry.. gua tau dewa ponteng baca blog nih.. jadik dlm space kecik nih gua nak ucapkan time kaseh sebab kasik harapan pada diri gua balik.. rupenyer bukan mike ajer allow kite to dream.. dewa ponteng pun bole jugak dlm idup gua.. adaka bemaknen kalo dewa ponteng keluarkan kasut gua akan beli?.. hmmm mayb tak kot sebab gua tau kasut die tak cun.. die pandai trace ajer.. ( butoo mat.. lu pun tracer.. gamba bontot lu pun tak cun bai.. yer sial.. lu)....

time kaseh sebab being so supportive.. anythin is possible.. u take care.. n be good....
as alwayz.. the best words come from songs... here is urs:

Masih saja kuteringat kata iringi kau pergi
Jadikan sore itu satu janji
Kau akan kembali untukku
serta untuk diriku
Mengingatku walau aku jauh

Akupun sempat janjikan
kukayuh semua mimpiku
Kulabuh tepat di kotamu…
Dan kaupun s’lalu janjikan
kau ‘kan menungguku datang
Bersatu kembali seperti dulu

Dan bila akupun rindu pada nyamannya kecupmu
Pada indahnya tawamu
Kudendangkan dengan gitar lagu-lagu kesayangan
Sambil kuingat indah wajahmu

Tunggulah aku di Jakartamu (well actually bukan jakarta laa..)
Tempat labuhan semua mimpiku
Tunggulah aku di kota itu
Tempat labuhan semua mimpiku


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ku dendangkan dengan gitar,lagu2 kesayangan..jap inilah kenapa dewa ponteng sayang sangat kat pemair gitar nih,dia mmg tak reti langsung kakakaka tenkiu and im so flattered..sangat ikhlas dari pemain gitar. ma'al ma'al kita,kahit kailangan hehehe

6:15 AM  

Post a Comment

<< Home