06 December, 2004

amik lu ubat !!!

1st and foremost.. gua tau gua patut letak nih kat blog.. tapi nak buat camner kan.. gua tanak blog.. gua nak buat gua punyer version.. tapi sebab gua super duper pemalas.. so gua buat laa camnih.. lagipun gua byk free time.. yg ader depan gua sekarang nih satu menda ajer... buku pasal portlets yg bapak tebal yg gua tgk endah tak endah.. so gua ader kelapangan camnih gua pun tulis laa menda alah nih.. lagipun karang kalo gua continue baca.. abis plak buku nih...

ok laa bebalik kepada tujuan asal gua tulis menda nih.. lately gua dihantui cite A Cinderella Story.. kepada sesapa yg tak tgk lagik.. forget it.. cite nih appealing pada gua sebab .. yes u've guess it.. hilary duff.. (tuh bukan spelling error tapi mak bapak die mmg decide nak bagi satu ajer "L" kat name die).. lagipun disebabkan gua dah penuhkan idup nih ngan film film yg heavy dan meaningful kekadang tgk cite camnih ader jugak bagusnyer... cite nih all da way charmin n sweet ajer.. bukan sweetness giler tapi cam bole bole ajer laa.. but as long as ko bole tgk hillary duff utk 1 jam 27 minit ko nak komplen aper.. kepada sesape yg becadang nak tgk tadik.. emm.. tak payah laa.. cite die takde cite... tapi as i said before.. if ur a duff lover atau nak terpesona ngan hilary duff (sebab before this gua pun tak suker die) silakan laaa.....

after watchin it a couple of times.. kakakkak( ok laa malam tadik tgk lagik 2 kali) gua decide nak try soundtrack die.. gua tau akan full of duff's.. infact kakak die sekali ader utk soundtrack nih.. but bsides the point ader a few good numbers yg menyebabkan gua rase nak check out.. openin ngan lagu goo-goo-dolls (dlm movie) sudah cukup utk membuatkan gua nak check out.. accquiring this piece utk didgr memerlukan effort.. 1st kena carik link torrent passing kat jin (time kaseh jin).. pastuh nak dwload berjam sebab bapak sial.. tak tau apsal network slow nak mampus.. finally pkl 2 lebih baru siap.. (gua tau gua tau)... finally dpt jugak dgr.. line up 3/4 album tuh cam gua ckp kat atas tadik penuh ngan hilary duff.. tak cukup die campak duet... (gua harap hilary duff tak baca nih kalo tak kang die tanak kat gua.. kakakakkkaka)... duet ngan kakak die plak.. giler laa.. cam biase lagu yg sedia bess dan jugak dimainkan oleh band band yg agak ternama sudah tentu nyer tak mengecewakan.. jadik lagu goo goo mmg on top.. worth mention sbb gua mmg suke Mxpx dan off course laa i'll be- edward McCain.. walaupun pelik sket sebab diorg cam cut paste lagu nih.. pastuh diorg cut n paste lagik.. so lagunyer menjadi agak luar biaser dan lain daripada aper yg kite selalu dgr.. tapi sebab die mcm nak evergreen esp. utk pasangan becinta atau kepada sesape yg nak usha awek.. so sedap ajer laa.. (butoo kpd sesape yg ader awek sekarang.. kakakakakak)....yer botak gua ckp pasal lu... kakakkakkakakakkakak

plan asal.. nak dgr lagu lagu hilary duff kan.. kalo korang check out cd cover die.. cam gua buat kat speedy semalam.. lagu first tuh.. yg die duet ngan kaka die tuh .. yg siap die tampal kat cover sebagai hit.. well... one word.. kepla otak.. (ok ok tuh dua...) biaser ajer laa.. gua mention sebab gua bengang ade ker tampal sticker cam best offer tapi tak bess pun.. aper barang.. gua nak dgr lagu lagu yg familiar giler sebab die main agak lama jugak dlm movie.. cam "anywhere but here" (yer oleh hilary).. "lagu best day of my life" (jesse McCartney) - ok nih mase die turun jadik cinderella.. come on ppl... "Now You Know" - duff , ok tuh yg super familiar laa.. pelik jugak gua dah tgk movie nih lebih 10 kali dgn teliti plak tuh.. boleh jugak miss lagu lagu lain tuh.. ader 2 lagu yg digemari jugak.. cam "Crash World" - mase die lari keluar pastuh air pancut.. ngan Friend (Kattlyn) mase die main main sms.. nih mcm 2 lagu frm the movie yg kat luar pun bole buat gua dgr... last sekali?... well to be fair dekat soundtrack album yg lain ataupun album hilary duff sendiri , OST nih biaser ajer laa... biaser .. biaser.. tak kacau telinga lu pun kalo dengar.... tapi kalo lu dah hantu tgk cite die.. kakakakkaka... dgr laa bebanyak sebab nanti die bole kasik lu igt scene scene kat movie.. tak pecaya?.. baca aper gua tulis 4-5 line atas tuh.. kakakakkakka... itu pun the whole point apsal gua dgr menda nih.. worth mention: kalo die bubuh lagi jimmy eat world mase scene main football tuh lagik bagus.. sebab tak byk pun lagu.... aper salahnyer tambah skit.. tapi gua tatau laa policy diorg kan.. mayb jimmy tanak lagu tuh dlm album kot.. ataupun takut kacau sales album diorg.. recommendation utk angkat:.. tak payah laa unless lu mmg dig cite die macam gua.. kakakakkakaakka... simply put.. gua suker movie die jadik gua nak dgr lagu dlm movie tuh ajer.. kakakaka.. campur again.. gua tak cukup nak dgr suara hilary duff kot.. kakakakkakakkaka... ok mat.. calooo....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bai...nasib baik ader mender nih...nampak nyer lu memang dah tader keje lain nak buat...selain carik kasut...nih ar keje lu....kesian sial kat lu...dah lah kena tinggal ngan awek...tepakse suke kat awek dlm tv...kakakakkakakaka..pastuh blog lu nih dah ar warna hijau...ader iras2 macam dlm utan plak....ok lah... gua ucapkan selamat blogging......

11:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

lu per plak....bodo nyer site...nak kena register tuk comment....kalau lu terer kasik tuka ar "Anonymous said:" jadik "Jin said:".....kakakakakakak

- Jin -

11:54 PM  

Post a Comment

<< Home