18 January, 2009

dan pemenangnyer....

nampaknyer yg menang pilihanraya adalah parti pas.. yg menang jugak sesikit adalah pakatan rakyat.. yg kalah adalah bn... yg kalah banyak adalah semua parti yg ada dalam bn... dan untuk beriter lain plak... yg menang dalam kuiz gua minggu lepas adalah saudara jin... hehehehhehehe.. walaupun ade satu ajer penyertaan tapi sbb ini penyertaan yg betul maka dgn itu dpt laa hadiah iaiatu DVD cite amagedon.... hehehehhehehhee... bukan calang calang kuiz gua nih tapi sbb korang semua tanak masuk sape suruh... ciss walaupun ini adalah promosi murahan utk menarik kembali pembaca pada blog gua nih tapi hadiah nyer bukan calang calang ... jadik taniah utk saudara jin yg dapat menjawab dgn betul... hadiah akan diberi biler masanyer tiber.. kepada org org lain lain kali rajin rajin laa menjawab soalan kuiz yg ader kat blog gua nih.. tau lebih tepat lagik selalu selalu laa bukak blog gua hehehehhee... maklum laa sejak akhir akhir nih bilangan hit gua semakin merundum .. mungkin sbb makin lama takde cite menarik yg hendak diutarakan...

aper pun cite pasal kuiz kat uk nih ade satu tv show the gadget show... diorg nih setiap minggu buat kuiz bagi hadiah skit punyer byk.. ader dalam 100 gadgets die bagi.. pastu bukan bodo bodo punyer budget tapi gegiler punyer plaks tuh... nak jadik cite tahun nih aku pun masuk jugak laa 3-4 kali.. tapi seperti biaser asik takde nasib ajer... tepike gua kalo laa dapat menang mmg giler babas.. dekat setengah jugak bebarang nih akan ku jual.. heheheh.. tapi itu laa agaknyer niat gua tak cukup iklas sebab tuh tak bole nak menang kot... itu hari masuk jugak petandingan F1... ader jugak masuk petandingan champions league tapi takde satu pun menang... kucewa sungguh.. tapi iyer laa selalunyer masuk pun guna intenet sbb malas nak baya sms.. camner laa nak menang agaknyer... hehehehehehe...

cite pasal petandingan nih tak pepasal pagi tadik gua dgr dari dalam bilik org rumah gua tgh layan juara lagu... ish ish ish.. tak pepasal.... gua pun tatau aper yg hit aper yg tak hit kat malaysia.. kalo nak kire dah lama jugak tatau beriter yg belaku di tanah air.. melainkan itu beriter politik laa sbb itu beriter tetiap hari jugak gua baca... tapi kalo kisah artis dan sewaktu dgnyer dah lama tatau... tapi gua takde laa lagu melayu pun tatau lagu omputih tau.. sbb lagu omputih pun tatau.. kebanyakkan lagu-lagu yg ader pun semua lagu lagu ketika gua remaja... bole tahan teperangkap dalam zaman memuda tak besa besa... mungkin muzik bebudak sekarang nih telalu hapenning dan tak berirama utk gua dengar agaknyer.... hehehehe... aper pun dalam keadaan gua yg teperap kat umah nih ader risau jugak.. dah laa kat luar sejuk.. pastuh kat umah duduk kat meja ajer.. pastuh makan ajer.. main bola pun takde plak sejak bebudak cuti pastuh nak peksa plak nih... ader kerisauan jugak nanti gua makin membesar... hehehehhehe... nampaknyer sementara nih kena laa gua tgk tgk skit laa proses pemakanan gua.... seperti kata pepatah nak membesa senang nak kecik balik skit laa punyer susah...

2 Comments:

Blogger Jin said...

hahahahhaha...menang gak gua ek...giler ar..power gak gua nih...minggu nih tade kuiz lg ke???bosan siut...

8:54 PM  
Blogger Zan said...

aduhhh, gua kalah la pulak.

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home