09 January, 2009

and on to less important thing ...



gua rase dah bekali kali jugak gua citer pasal cite cite gua dulu dulu mase kecik utk menjadi seorg designer kasut... bahkan mase spm lepas gua rase cite cite gua nak jadik doktor tidak akan menjadi kenyataan disebabkan kebodohan gua ketika sekolah dulu.. gua dah plan dah utk menjadi seorg designer kasut.. igt lepas abis spm bole laa masuk lim kok weng.. time tuh lim kok weng tak gah cam sekarang nih.. blum lagik jadik universiti... tapi gua igt kat situh laa gua akan dapat pegi utk mengejar cite cite gua... sbb kt situh ade kursus produk design... walaupun sebenanyer pada pendapat gua personally gua rase kalo nak senang jadik arkitek laa yg paling bagus.. sbb kalo tak dpt jadi arkitek bole senang senang masuk memaner kompeni design... even the great tinker hatfield pun memula arkitek dulu sblm menjadi the guru dalam footware design... sebenanyer lebih tepat lagik cam yoda laa.... hehehehehehehe...

tapi malangnyer tanpa gua ketahui nk masuk lim kok weng kena bayo sendiri laa plak... hehehehehehhe.. maklum laa kolej swasta.. jadik dgn itu bekubur la ceciter gua dan nak jadik cite dan pelbagai cite lagik tak pepasal sekarang nih gua dah kembali mendapat peluang utk menjadi doktor.. walaupun bukan doktor betul tapi kire cincai tak cincai dan kalo tak malu bole jugak laa bubuh doktor mase isi borang... tapi kalo pemalu cam gua nih buat bodo ajer laa... maklum laa doktor yg gua nak kejar nih tak bole pakai kat spital.. kalo ade org nak mati.. mmg mati org tuh jawabnyer... aper pun beberapa hari lepas gua jumpa ini video... sebagai seorg pecinta kasut bekali kali jugak gua tgk.. dgn lagu bground siap.. ish ish ish.. tak pepasal gua rase cam best plak... kalo tak dapat design kasut rupenyer dapat buat kasut utk pro pun best jugak....

tgk ajer laa muka mamat mamat italy yg buat kasut tuh.... cam best ajer... gua rase kalo ini keja gua.. hari hari pun tak kesah laa mengadap kasut...sbb bukan buat kasut suka suka tapi utk pro... pastuh balik main bola sendiri plak... pastuh besok pegi keja buat kasut balik.. pehhhh... tak payah doktor pun takper laa gua igt... hari hari rase puas dan gumbira ajer gua rase... kekekekkekekek.. aper pun di akhir kata kalo korang dapat tgk video tuh sampai abis ader soalan kuiz gua nak bagi dgn hadiah istimewa.. dah lama jugak blog gua nih takde kuiz... jadik hadiah mmg istimewa giler pecaya laa gua.. lagik lagik ini kali mungkin gua balik terus.. (walaupun gua tak harap sebegituh) - soalannyer... gua ade 2 boot daripada 3 boot yg ade dalam video tesebut... di antara 3 tuh yg maner kah bukan boot gua ?? senang sehh.. aper lagik masuk kuiz jgn tak masuk....

3 Comments:

Blogger Jin said...

ader kuiz siut...gua teka lu takde kasut yg hijau tuh...yg ader swoosh besa...yg c.ronaldo pakai(kalau gua tak silap ar namanyer...gua nih jahil sgt pasal bola...)...anyway...apekah hadiah nyer????

5:23 AM  
Blogger Zan said...

Jawapan gua sama mcm jin. Lu kan benci ronaldo palsu tu. wakakakakka.

8:57 AM  
Blogger kenit said...

jawapan kuiz dan hadiah kat atas mat

4:26 PM  

Post a Comment

<< Home