17 July, 2008

tour de paris 08: intro


_DSC7674, originally uploaded by whitecokelat.

tak byk gua nak kata.... bak kata omputih.. gambar menceritakan segala galanyer... hehehehhehehe... agak mengejutkan jugak sbb semua nih adalah di luar perancangan sebenanyer... cumer dlm 2 minggu lepas plan intesif dimulakan utk menjadikan rombongan ini satu kenyataan.. walaupun tanpa duit (disebabkan elaun gua tak masuk masuk .. umah sewa pun tak baya dah dpt warning dah nih...) tapi hasil gabungan tenaga bapak mertua gua dan org rumah gua... semua ini dpt menjadi kenyataan.... gua plak utk tidak menjadi lelaki yg dayus.. membantu menyelesaikan hal hal pengangkutan dan penginapan mura.... maklum laa gua tgk dah dekat nak botak kepla org rumah carik deal deal mura yg ader.. sampai tak tepilih dan sampai dah telepas bole tahan byk jugak deal yg mura sebelumnyer......

jgn risau mmg byk nak citer..... tapi gua rase tak dpt citer hari nih.. check check laa entry nih utk hari hari mendatang... yer laa gua sendiri pun ade keja nak kena siapkan nih... maklum laa siang tadik pkl 130 ptg baru sampai umah.... byk benda nak kena catch up.. lagik lagik tido dan tenaga yg bole tahan abis mendukung anak gua satu bando paris nih... banda paris nih sendiri ade laa lebih kurang 5-6 kali ganda lebih besar dari london.. jadik kalo korang ade duit nak bejalan sama nilai dgn nak pegi london... gua rase baik pegi paris... melainkan korang nak jumpa gua pastuh nak gua bwk tempat beli barang barang mura laa.. sbb kat paris nih segala serba serbi nyer mahal.. kekekekkekekekekke.....gamba pun baru masuk dlm pc.. tak sempat lagik nak pilih dan sebagainyer... gua rase ade 1-2 minggu jugak penuh entry paris nih... seronot..? sudah tentu seronot cumer gua ade jugak rase besalah sbb satu sen pun tak dpt keluar.. ini dah kire betul belasah duit org rumah gua ajer nih.. tapi aperkan daya.. janji janji elaun 2 bulan sekali tak sampai plak ujung bulan lepas... giler lambat betul.. mungkin duit univerisiti pun tejejas dgn kenaikan harga minyak.. gua penat sakit badan.. kasik gua rehat dulu... pasnih cite panjang...


_DSC7770, originally uploaded by whitecokelat.

4 Comments:

Blogger simplynk said...

"Mona Lisa" painting @ Louvre?
;)

6:44 PM  
Blogger kenit said...

yer btul.. original punyer tak tipus

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

kenittttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10:54 AM  
Blogger Zan said...

monalisa ori ada kat bwh tanah bai. yang tu imitation ajer. huuuhuhu. Kalau nak lukisan original datang umah gua tgk dinding bilik gua yang penuh lukisan anak2 gua nih.

4:44 AM  

Post a Comment

<< Home